القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جبروت قاسي الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

 رواية جبروت قاسي الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الجزء الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل الرابع 4 بقلم حورية مصطفى

مجهوله بخبث: هنتخلص من اختها الصغيره و دي  انـا اللي هعملها.. 
مجهول بهدوء: واختها ايـه دخلها في موضوع الانتقام.. 
مجهوله بضحك: ما داغر هيكون السبب في مو"تها.. 
مجهول بإبتسامة شر: يعجبني فيكي دماغك يـا بيبي.. 
مجهوله بمياعه: وانـا اعجبك برضو.. 
مجهول ابتسم بخبث واخدها في حضنه وقال نهايتك قربت يــا داغر.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
عـنــد روز..💚"
كانت روز تعد الطعام من اجل اختها  قاطعها دخول فـاتن.. 
فاتن بغرور: انتي يــا بتاعه انتي اعمليلي كوبايه قهوه عشان مصدعه.. 
روز ببرود: تعالي اعملي لـ نفسك انا مش خدامه هنا يــا عنيا..
فـاتن بعصبيه: انتي نسيتي نفسك ولا ايـه يــا بت انتي بكره داغر يـاخد اللي عـايزه منك و يرميكي زي الكلبه.. 
روز بهدوء: انــا مش عارفه انتي جايبه الكرا"هيه و الح"قد ده منين و ليـه بتكر"هيني لـ درجادي.. 
فـاتن بغيظ: بكر"هك دي حاجه قليله عليكي لمـا اكون في حضن جوزي ويناديني بإسمك انتي..
روز و هي خـارجـه بالاكل عايزاكي تفهمي حاجه واحده بس يـا فاتن انـا ماخدتش جوزك منك زي مـا انتي مفكره بالعكس هو اخد مني اغلي حاجه البنت بتمتلكها.. 
فاتن بضحك بعد ما روز خرجت: انتي اغبي واحده شوفتهـا يـا رزان متعرفيش اني السبب في كل بتحصل معاكي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في احدي شركات الهندسه التابعه لـ عائله الشهاوي.. 
كان يجلس علي مكتبيه في غرور حتي قـاطعه دخول صديقه المقرب.. 
داغر بعصبيه: انت داخل علـي زريبه يــا حيو"ان انت مش في  باب تخبط عليـه.. 
هـو ببرود: وانـا من امتـه وانـا بخبط علي الباب احنـا هنهزر يــا داغر.. 
امسـك داغر احدي الانتكيات الموجوده علي المكتـب و القاه علي صديقه..
هو بمرح: عنيف اوووي هونت عليك يــا بيبي ترميها عليـا.. 
ولكنه قطع كلامه عندما شاهده النظره المر"عبه التي كان ينظرها داغر له.. 
هـو بضـحك: انـا بقول اروح اشوف شغلي يـا داغر.. 
داغر بهدوء: غور من هنـا يــا حـازم.. ومش عايز المح خلقتك هنـا خـالص.. 
حازم وهو خارج بيموت فيـا وبيحبني اوووي داغر ده.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في المسـاء في منـزل داغر.. 
كان داغر يجلس في غرفه وترتسم علي ملامحه ابتسامه لعوبه.. 
خرجت رزان من الحمام وهي تلف جسد"ها بما يسمي بكشير ولكنها تصنمت مكانها عندما شاهدت داغر يجلس علي الفراش ويبتسم لها.. 
رزان بعصبيه: انتي ايه اللي جابك هنا اتفضل اطلع بره.. 
اقترب داغر منها بهدوء ولم يعير لكلامها اي اهتمام.. 
داغر بخبث وهو يجذبها من خصرها حتي ارتطمت بصدره الصلب بس اي الجمال ده كله يا روز وهحاول تقب"يل شفتيها ولكنها ابتعدت عنه سريعا ومن دون سابق انذار ضر"بته بالقلم جعلت وجه يلتف الي الناحية الاخري.. 
رزان بغضب: انا حذرتك وقولتلك لو حاولت تقرب مني او تفكر تلمسني هقت"لك يا داغر ومع كده دايما بتثبت ليا انك انسان حيو"ان ومش بيهمك اي حاجه غير جس"مي واكملت ودموعها تنهمر علي خديها مش كفايه اغتص"بتني و اخدت مني شرفي وبسبب ده انجبرت اتجوز واحد زيك حيوان مش بيفرق معه غير رغب"اته
داغر ببرود: خلصتي.. 
نظرت اليها رزان زدموعها تغرق وجهها.. 
داغر بهدوء انتي مراتي يا رزان واللي بطلبه ده حقوقي واكمل كلامه بخبث ولا عايزة الملائكه تلعنك.. 
زرلن بدموع و عصبيه: انت واحد شهو"اني يــا داغر.. 
داغر ببرود: حقوقي انـا هعرف اخدها منك يـا روزي اذا بإرداتك او غصب عنك وخرج من الغرفه.. 
في وقت لاحق.. 💜"
كانت جنه تشاهد التلفاز علي احدي برامج الـرسـم و داغر يعمل بجانبها علي احدي الثفقات الهامه..
حتي قاطعه رنه هاتفه.. 
خرج  داغر لـكي يـرد علي هاتفه.. 
اقتربت فاتن وجلست بجانب جني.. 
فاتن وهي تنظر الي جني بخبث التي تشاهد البرنامج.. 
فاتن بخبث ما تجربي ترسمي زي البنوته اللي بترسم دي يا جوجو.. 
نظرت اليها جني ببراءه وارتسمت علي ملامحها الحماس.. 
جني ببراءه: بس انا مش معايا كشكول رسم.. 
التقطت فاتن اوراق داغر الذي كان وضعها علي الطاوله.. 
فاتن بحب مزيفه: خدي يا جوجو ارسمي براحتك..
جنه بإبتسامة: شكرا يا انطي.. 
امسكت جنه الاوراق من فاتن وبدات تـرسم.. 
بعد مرور نصف ساعه اتي داغر وارتسم علي وجه ملامح الصدمه والغضب عندما شاهد جنه ترسم علي ملفات الثفقه.. 
داغر بغضب: ايـه اللي بتعمليه ده.. 
جني ببراءه وخوف من صوته العالي: برسم يــا عمـو.. 
امسكها داغر من يديها بعن"ف ودافعها بعيدا ولكن اختل توازنها وارتطم راسها بحافه الطاوله مما جعل الد" ماء تتدفق من رأسها بغزاره
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جبروت قاسي)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات