القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وبرغم من قسوتها أحببتها الفصل الثاني 2 بقلم اربسيما روبيل

  رواية وبرغم من قسوتها أحببتها الفصل الثاني 2 بقلم اربسيما روبيل

رواية وبرغم من قسوتها أحببتها الجزء الثاني 2 بقلم اربسيما روبيل

رواية وبرغم من قسوتها أحببتها الفصل الثاني 2 بقلم اربسيما روبيل

رواية وبرغم من قسوتها أحببتها الفصل الثاني 2 بقلم اربسيما روبيل

الممرضه يادكتوره ايه الي بيحصل
غرام بتوتر المريض هيدخل في غيبوبة هاتي الانعاش بسرعه 
وتكهربه عدده مرات 
وتنتهي العمليه 
في الخارج 
تأتي عائله ريان
بيبرس بتوتر ايه الي حصل يا احمد
اروي (الام) ببكاء ايه الي حصل لابني يا احمد قولي يالاااا 
احمد بتوتر مع معرفش ياهانم أنا كنت بكلم ريان باشا وفجاءة سمعت صوت غريب ولما اتعقبت مكان الباشا بتليفون وصلت لقيت العربيه مقلوبه وهوا جواه طلعتو وجبتو علي المستشفي وهوا جواه في قوضت العمليات 
وتخرج غرام 
اروي ببكاء ايه الي حصل لابني يا دكتوره 
غرام بابتسامه لطيفه ابن حضرتك تخطي مرحله الخطر هوا بس اسبوع ويطلع من المستشفي نكون اطمنا عليه
وتذهب 
اروي ببكاء وسعاده الحمدلله يارب الحمدلله
جاسر (الاب) وهوا يحتضن اروي  خلاص يا اروي ريان بقا كويس 
اروي ببكاء أنا عايزه اشوفو
بيبرس  بهدوء هروح استأذن الدكتورة ياماما واجيلك 
اروي ماشي ياحبيبي روح 
  في مكتب غرام 
تسمع غرام دق علي الباب 
غرام ادخل  
ندي بابتسامة ازعجتك 
غرام بابتسامه ندي تعالي ادخلي 
ندي ببكاء أنا انا اسفه اوي ياغرام
غرام تحتضنها بحزن بس ياحبيبتي ماتبكيش هي دي العاده  ماهم كدا طول عمرهم  أنا اتعودت خلاص 
ندي ببكاء بس انا السب
غرام بمقاطعة مافيش حد السبب السبب أن مهدي بيه ومراتو كدا طول عمرهم 
ندي ببكاء ياغرام بابا وماما ماك
وفجاءة ينفتح الباب ويدخل بيبرس 
ندي وهي تمسح دموعها بغضب شديد انت ازاي تدخل من غير متستاذن 
بيبرس بغرور أنا ادخل وأخرج في أي وقت وأي مكان 
ندي ووشها احمر من الغضب انت انسان مستفز اطلع بره 
بيبرس بقولك ايه يابت انتي انتي مين عشان تكلميني كدا 
غرام بغضب دي اختي اخت صحبت المستشفى
بيبرس ببرود ماشي أنا بردو ادخل وأخرج في أي وقت علي العموم أنا كنت جاي اخد اذن عشان ادخل لريان 
ندي متديلوش اذن ياغرام
غرام ببرود لا ماينفعش اتفضل ادي الاذن تقدرو تدخلو تشفو بس ممنوع الكلام 
بيبرس بهدوء تمام يا دكتوره 
ويذهب 
ندي بغض ايه الوقحه دي بيدخل من غير اذن ويخرج من غير اذن 
غرام عادي ياندي مش مشكله 
ندي بحب   هوا انتي ليه طيبه
غرام بغضب أنا مش طيبه فاهمههه أنا مش طيبهههه ماشيييييي 
ندي ببكاء ماشي ماشي انا انا اسفه وتقوم لتذهب وتوقفها غرام 
غرام بهدوء ندي ندي 
ندي ببكاء ن ن نعم
غرام بهدوء تعالي 
ندي تذهب لعندها 
غرام تأخذها في حضنها 
غرام بغضب من نفسها انا اسفه ياحبيبتي
_ الله الله علي حب الاخوات يسلام لو عندي اخت زيك مش جموسه زي هدير 
غرام بابتسامه جانا تعالي 
جانا بمرح لا ياعم أنا مروح عشان أنا قطعت اللحظه 
ندي بضحك لحظه ايه ياهبله تعالي 
جانا بمرح ايه دا مافيش  لحظات يا خساره 
 غرام بابتسامه ندي زعلت مني وكنت يصلحها 
جانا بمرح وانا زعلانه ممكن تصلحيني
غرام بابتسامه اه طبعا تعالو اصلحكو انتو الاتنين وتأخذ الاثنين في احضنها
_ الله الله البنت العاطله هنا 
( وها قد أتت العقربه طبعا غرفتوها عايزه اقلكو أن العقربه دي مطوله معانا شويه )
غرام بغضب هدير مش تستاذني قبل ما تدخلي اخرجي بره خبطي علي الباب ولو قلتلك ادخلي ادخلي ولو قولت ماتدخليش ماتدخليش 
هدير بشر كدا يابنت عمي 
غرام ببرود ايوا كدا يالا اطلعي بره 
هدير بغيره وشر لأن هذه المستشفي ملك غرام وأنها هي تعمل عند محامي كبير وأنها تكون متدربه تحت يده ماشي يا.... يابنت عمي 
وتخرج تدق علي الباب
ندي هتدخليها 
جانا لا ياغرام متدخليهاش 
غرام لا هشوف هي عايزه ايه  ادخل 
وتدخل هدير
هدير علي العموم بابا عايزك النهارده بليل 
غرام تمام هبقا اجيلو أنا ريحه اشوف المريض الي في قوضت ٦٠٣ اخبارو ايه ماشي ياندي 
ندي ماشي 
وعلي جه أخري 
بيبرس يالا ياماما ندخل 
ويدخلون 
اروي ببكاء ريان ابني حبيبي
ريان متعيطيش ياماما أنا بخير 
اروي ببكاء كان ممكن تسبني اه ياحبيبي
ريان خلاص ياماما انتي بتتعبيني بعياطك دا 
اروي خلاص خلاص مش هعيت 
وتدخل غرام 
غرام ممكن تخرجوا دقيقتين اطمن علي المريض 
اروي اه اه طبعا يالا 
ويغادرون 
وينظر ريان لغرام بإعجاب شديد ياالله ما هذا الجمال هل هي بشر ام ملاك 
ويكون في مياه علي الارض وعندما تقترب غرام من ريان تتزحلق وتقع علي ريان 
_ الله الله علي الوضع الغرامي 
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها أحببتها)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات