القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية فتاة التنمر الفصل السادس 6 بقلم هنا

 رواية فتاة التنمر الفصل السادس 6 بقلم هنا

رواية فتاة التنمر الفصل السادس 6 بقلم هنا

رواية فتاة التنمر الفصل السادس 6 بقلم هنا


--------------؛------------
اكمل:سماا
اسر:فين
اكمل:اهي ال جاية دي
اسر:ال كانت بتبوس دي هههه
اكمل بغضب:اسرررر
سما:ايه داا انت بتعمل ايه هنا
اكمل:مين ال انت كنتي معاه دا
سما:دااا..تعالوا بس ادخلوا بدل وقفتنا برااا كده
سما فتحت ودخلت واكمل واسر داخلين وراها
اسر:ايه دا يا صاحبي عندك حق دي جميلة وفي عنيها برائة مش في عيون الاطفال
اكمل:اسرررر اتلم
سما:في حاجة
اسر:لا ولا حاجة يا قمر
سما ابتسمت:اتفضلوا
اكمل بيهمس:والله لو ما لميت نفسك لأقوم اضربك قدامها واكسر عضمك فاهم
اسر:خلاص يا عم الله
سما:هو في حاجة
اكمل:لا ولا حاجة..قوليلنا بقى مين ال كان معاكي في العربية
سما:مهتم تعرفه ليه كده هههه
اسر بيهمس:يلااا يا واقع رد
اكمل:عشان انتِ يعتبر خطيبتي دلوقت ويهمني اعرف مين داا
الشخص ال كان مع سماا دخل:خطيبتك؟؟
اكمل بغيظ:اااه خطيبتي انا امبارح متقدم ليهاا
سما:لحظة كده..هو انت ال انا اتضربت بسببه ...يعني انت عريس اختي ال انا خطفته
اكمل:اتضربتي!!!
سماا:اييه مش ملاحظ الضرب على وشي ولا دا ميك اب
اكمل:لا انا كنت فاكر ان دا من الحادثة مش اكتر
الشاب:وانت عرفت ازاي انها عملت حادثة
اسر.:حكى ليهم كل الحصل
الشاب بغضب:يعني ايه الكلام دا يعني سما تتضرب وتتذل ودا كله بسبب زفتة الطين نووور هي مش كفاية ال عملتوا فيا ولو سماا كانت ماتت في الحادثة دي كنا هنعمل ايه انا لازم اعلمها الادب
سمااا ودموعها نازلة:فرييييد اقف هنا انت مصدق ان نوور تعمل كده دي اختي اكييد هما بيكدبوا
الاء نزلت من فوق:بيكدبوا ازاي يا سمااا ما انا ياما قولتلك ان اختك الحرباية دي هي ال بتعمل كده
سما بكت:الااء بس بقى مستحيل نوور تعمل كده
اسر:انتِ كنتِ مخمودة هنا كل داا واحنا بنخبط وقعدنا في الشمس تاكل راسنا يا خنزير
فريد:انتَ بتقول ايه يلااا انت اتهبلت
اكمل:ما تهدى يا غبي هتضرب
اسر:يا عم ما احنا بنخبط بقالنا سنة وهي نايمة هنا ولا على بالها
اكمل:طيب اسكت بقى وبطل تفاهة
اسر:حاضر
اكمل:صدقيني يا سماا كل الكلام ال قولناه داا حقيقي واحنا ما كناش نعرف ان والدك ضربك وان انت مشيتي من البيت عشان كده
فريد:انا هتصل عليهم في البيت اشوف في ايه
اكمل:هتتصل ليه هو انت تعرفهم
فريد:انا لحد الان ساكت ليك ومش عارف انت مين فخليك بعيد عني احسنلك
اكمل:ما انا قولتلك ان انا خطيبها
سما:خطيب ميين انا مش موافقة ولا عمري اوافق على واحد اختي بتحبه
اسر:لا ما تخافيش ال اختك بتحبه هتتجوزه النهاردة
فريد:تتجوز!؟
اسر:اه كتب كتابها النهاردة
سما:هو ايه الهبل دا انتوا بتقولوا اي كلام وخلاص
اكمل:بصي يا سماا احنا مالناش حق نقولك اي كلمة على نور غير انها هي السبب في كل الحصلك وانت لازم تيجي معانا دلوقت عشان نشوف ايه ال هيحصل وعمي شهااب عايز يشوفك
فريد:تيجي معاك فين يلااا ما تظبط كده هي واقفة مع سوسن
اسر واقف جنب الاء وكل شوية يعاكس فيها
اسر:قوليلي بقى يا قمر انت حلوة كده لمين
فريد ضربه بالبوكس:انت اتهبلت انت كمان ما تاخدها وتطلع بيها اوضة النوم يلاا
اسر:وانا موافق
اكمل شده:شكلك عايز تموت النهاردة ما تهدى شوية ربنا ياخدك
اسر:يا عم في ايه يعني انا اعاكس القمر دي..باصص لسماا..انت تزعل ولما اعاكس القمر دي..باصص ل الاء...هو يزعل طيب اعاكس مين انا بقى
اكمل:احنا في ايه ولا ايه يا وس* واظبط بدال ما انا ال انفخك
اسر:خلاص يا عم انت وهو انا طالع بس ابقى هات القمر معاك عشان عمي شهاب
اكمل:غوور يلاا...انا اسف جدا على الحصل بس اسر بيحب الهزار شوية
سماا:طيب هو بابا عايز يشوفني ليه
اكمل بسخرية:عشان ندماان
فريد:والندم هيفيدها بإيه ان شاء الله
اكمل:ممكن اعرف انت مين
سما:دااا....فريد نظر ليها ان هي تسكت
اكمل:داا ميين كملي!!
فريد:انت مهتم تعرف ليه
اكمل:قولتلك انا يعتبر خطيبها ومهتم اعرف هي مع مين
الاء:يا عم ما تخافش فريد زوجي وقرة عيني هههه
اكمل:اااه عشان كده ضرب اسر...طيب وسماا تقرب ليه ايه
فريد نظر ل الاء هي كمان
الاء:سمااا صاحبتششي
فريد ابتسم هو وسماا
اكمل:ايييييه صاحبتك
الاء:اااه
اكمل وجه نظره لسماا:كانت بتبوسه من خده عشان صاحبتك
الاء اخفت ابتسامتها:اااه عادي احناا مقررين انا وهي نتجوز شخص واحد
اكمل بص لسماا بحزن:يعني انت مراته
فريد:اااه مراتي عايز حاجة
اكمل:لاا انا اسف يا مدام سماا بس عمي شهاب كان عايز يشوفك ممكن زوجك يوصلك سلام...وسابهم ومشي
الاء:ههههه عملت ليه كده يا حبيبي الواد كان هيبكي
فريد موجه نظره لسماا وبيضحك:شكله واقع يا قمر لا وكمان محترم اهو هههه
الاء:ههههه يعني ايه يعني
فريد غمز:يعني هيحافظ على سماا ويحطها في عينه...وبعدين اطلعوا اجهزوا عشان نروح لعمي شهاب نشوف ايه الحصل
------------؛--------
في عربية اسر
اسر:ايه يا صاحبي دموعك ال نازلة دي هو ضربك انت كمان ولا ايه هههههه
اكمل بصله بحزن:طلعت مداام سماا مرات فريد
اسر حزن على صديقه:خلاص يا صاحبي ربنا ان شاء الله هيعوضك بأحسن منها
اكمل:يعني انا يوم ما احب خلاص تطلع متجوزة..بس عادي بقى هي شكلها سعيدة معاه ربنا يفرح قلبها دايما
اسر حاول يخرجه من حزنه:يسطاا والله مش عارف ازاي واحد محترم زيك يصاحب واحد صايع وبتاع بنات زيي ههه
اكمل ابتسم:ههه القدر بقى
اسر:خلاص بقى يلاا نمشي
اكمل:هنروح فين؟
اسر:انت عايز تروح فين
اكمل:تعالى نبعد عن هنا شوية ونقعد قدام البحر شوية
اسر:بس عمك شهاب اتصل عليا وبيقولي ان هو محتاجنا نقف معاه النهاردة
اكمل:وهو خد رقمك منين
اسر:انا ال معايا رقمه ااححم سرقته من عندك عشان اطمن عليه
اكمل:وداا ليه ان شاء الله
اسر:عشان لما كنت اشوف البت سما بنته القمر دي لو عجبتني ابقى اتقدملها واسرقها منك بس للأسف بقى طلعت متجوزة
اكمل:طيب اتلم بقى ويلااا نمشي
اسر:هنروح فين
اكمل:عند حمااك هههه
اسر:ايه السيرة بنت ال**** دي
اكمل:قصدي على عمك شهاب هههههه
اسر:دا انت بارد
اكمل حاول يستفزه:الاا قولي خطيبتك عاملة ايه دلوقت
اسر:مطينة على دماغها ما اعرفش حاجة عنها
اكمل:في حد ما يعرفش حاجة عن خطيبته ال هتبقى مراته ما اعرفش امتى ههه
اسر:ههههه انت بتقول فيها دا انا عن نفسي ما اعرفش امتى ههههه
اكمل:طيب خلاص تعالى نقعد على البحر شوية وبعد كده نسافر
اسر:اوك
-------------؛---------
بعد 5 ساعات في بيت شهاب ابو المعز
فريد وسما والاء داخلين البيت
شهاب راح لسما بلهفة:سمااا حبيبتي انت عاملة ايه..وبيلمس الجروح ال في وشها ودموعه نزلت:انا اسف انا السبب في دا كله يا رب تسامحيني
سما ضعفت من دموع والدها:باباا مسمحاك خلاص بتبكي ليه مفيش حاجة حصلت دي اثر الحادثة بس
فريد متعصب:ليه هي الحادثة ليها صوابع تعلم على وشك
فريد:انا اسف يا فريد يابني انا ظلمتك انت كمان وطردتك من البيت وانت ما عملتش حاجة انا اسف يا رب تسامحني انت كمان..انا بيتي كان كله ملايكة بس انا طردتهم وسيبت الشياطين..ربنا ينتقم مني ومن ال كان السبب سامحني يابني
فريد:خلاص يا عمي مسامحك خلاص بلاش تبكي
شهاب:خلاص انا خلاص ارتحت لما انتوا جيتوا قولي مين دي
فريد:دي الاء مراتي
شهاب بحزن:الف مبروك يا حبيبي انا اسف ان انا مكنتش معاك في عز ما كنت محتاج ليا
فريد:خلاص بقى يا عمي دا كله كان في الماضي
شهاب:اوماال فين اسر واكمل قالولي انهم لاقوكي يا سمااا وهييجوا هما فين
سما:هما قالولنا ان انت عايز تشوفنا وسابونا ومشيوا مش عارفة ليه
الاء:بقى مش عارفة ليه هههه
شهاب:قوليلي انت يا حبيبتي سابوكوا ومشيوا ليه
الاء:اصل يا عمي...وجهت نظرها لفريد:انت باصص ليا ليه كده والله لأقول ليه مش هخاف هههه
شهاب:في ايه يا فريد قولي يا حبيبتي ما تخافيش منه
الاء:هما سابونا ومشيوا عشان فريد قال ل اكمل ان سماا مراته
شهاب:ليه كده يابني دا باين عليه بيحب سماا وهيحافظ عليها بتكسر قلبه ليه
فريد:ايوا ما انا لاحظت يا عمي ان هو بيحبها واول ما ييجي هعرفه ان انا ابن عمها واخوها في الرضاعة
اكمل بصدمة وعينه بتدمع:اخوهاااا؟؟؟
😭
...
يتبع....
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات