القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والاربعون 43 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والاربعون 43 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والاربعون 43 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثالث والاربعون 43 بقلم ملك ايمن

ي الغردقه نزلو وكلهم اتجمعو ودخلو الفندق وقفو البنات مع سليم وهيثم وادهم راح يشوف الاوض بتاعتهم ولكن كيان لاحظت اندماجه مع الموظفه دمها غلي وراحتلهم 
كيان: هنفضل واقفين كتير
ادهم: انتي تعبانه فيكي اي كان بيمسك ايديها شدت ايديها منه
كيان: لا بس عاوزه ارتاح شويه 
ادهم: استغرب من طريقتها وقال: حاضر يلا يا شباب كل واحد خد مراته وطلع اوضته كانت التلات اوض جنب بعض
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في غرفه سليم وليل ليل دخلت اتحدفت ع السرير بتعب
ليل: اااااه الواحد اتكسر 
سليم وهو بيقرب: طب متيجي اعدلهولك طيب وغمز😉
ليل: الا هيتعدل لوحده
سليم: طب خودي بس قامت تجري ووقفت الناحه التانيه من السرير 
ليل: ابعد انت مش كنت عايز ترميني هه ابعد 
سليم: ارمي مين بس هو انا اقدر
ليل: لا زعلانه منك
سليم وهو رايح نحيتها
سليم: طب تعالي اصالحك
ليل: لا مش هصالحك 
سليم: خودي بس رايحه فين قال كده وهو بيمسكها قبل ما تجري منه تاني حاوط خصرها بيده 
سليم: حقك عليا هو انا اقدر ارمي روحي انتي روحي 
ليل: يعني مش هترميني 
سليم: تؤتؤ وانتي مش زعلانه
حطت ايديها حوالين رقابته واتكلمت بدلع 
ليل: تؤتؤ 
قرب منها وقبلها قبله طويله وهي بتبادله بعد شويه بعد عنها سامح لها بتنفس 
سليم: بحبك يامجنونه  هانم
ليل: ومجنونه هانم بتحبك شالها نيمها ع السرير 
سليم: هتعملي فيا اي تاني 
ليل: هاخد ده وشاورت ع قلبه
سليم: انتي اخدتيه اساسا و
دخلو عالمهم الخاص بهم
بقلمي موكاا🗒️🖋️((الاسم هيكون موكا ياشباب اشطا))
في غرفه هيثم وتمارا
هيثم:المشوار طويل اوي
تمارا:ااه وكمان متعب 
هيثم:اممم ادخلي خودي دش يلا
تمارا:حاضر دخلت تمارا اخدت دش 
تمارا:ينهار اسود نسيب هدومي فتحت الباب فتحه صغيره لقيته قاعد ع السرير وماسك الفون
تمارا:هطلع ادخل اوضه اللبس ع طول ايواه مش هيشوفني لبست البورنس وخرجت دخلت اوضته اللبس جري ضحك بصوت عالي ودخل وراها
هيثم:اي القمر ده 
تمارا:رروح خو خود دش يلا
هيثم:طب تعالي اقولك كلمه سر
وكان بيقرب منها وهي بترجع لورا لحد ما خبطت في الحيطه
تمارا:لا هيثم عيب كده
هيثم:هو العيب اني اسيبك واخرج من هنا
تمارا:ط طب انت عايز اي مني
هيثم:تعالي وانا هقولك انا عاوز اي وشالها وخرج من غرفه الملابس نيمها ع السرير وسك حبل البورنس وهي مسكت ايديه
تمارا:انت بتعمل ايه
هيثم:هتعرفي دلوقتي وشد الحبل فك الورنس و سكتت شهرا ذاد عن الكلام الغير مباح
بقلمي موكاا🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان
ادهم:ممكن اعرق مالك عماله تخبطي وترزعي في الحاجه لي
كيان:مليش  
ادهم:كيااااان
كيان:عجبتك مش كده
ادهم بعدم فهم:هي اي ولا مين
كيان:موظفه الاستقبال عجبتك
ادهم ابتسم:انتي متنرفزه عشان كده يعني ومضايقه نفسك
كيان:لا ووانا هضايق نفسي لي
ادهم راح عندها وقعدها ع السرير ومسك ايديها
ادهم:اولا اهدي لان وشك كله بقا احمر من العصبيه ثانيا انا ميعجبنيش البنت المايعه ولا الي بتكلم كل راجل شويه وانا اساسا مبصتلهاش عارفه لي
كيان:لي
ادهم:عشان انا معايا ست البنات كلهم ومش ممكن اعمل حاجه زي كده ابدا
كيان:احم انا اسفه
ادهم:بابتسامه ادخلي غيري واستريحي  
كيان:حاضر 
ادهم:انا هنزل عندي حاجه هخلصها واجي مش هتاخر
كيان:لالا استني اجي معاك متسيبنيش هنا لوحدي
ادهم:اي ده بنوتي الصغيره لسه بتخاف  ههههههه متقلقيش ياحبيبتي مش هتاخر وخرج
كيان:هو قال حبيبتي هووسس هو مش بيحبك هو لسة شايفك كيان الصغيره انا بقا هعرفك مين الصغيره دي وابتسمت بخبث عده وقت كتير حوالي ٦ سعات ودخل ادهم الغرفه واتصدم لما شاف كيان لابسه فستان اسود فوق الركبه بشويه ومتمكيچه كانت ايه في الجمال
ادهم:انتي اي الي عملاه ده
كيان:عشان تعرف اني مش صغيره وطفله زي ما بتقول
ادهم:يتقطع لساني قبل ما اقول كده 
كيان:احم ك كنت فين ده كله
ادهم:ك كنت بجيب حاجه وكان بيقرب منها لحد ما وقف قدمها مد ايديه وبعد شعرها 
كيان بارتباك:ا انا هروح اغير 
مسك ايديها  قبل ما تمشي
ادهم:لا خليكي كده حلو ومسك وشها باديه الاتنين كانت تقسم ان دقات قلبها تتسمع نعم لم تكون المره الاوله ولكن الحب يجعلها في كل مره وكانها الاوله
قرب منها وقبلها ع شفتها في البدايه كانت مصدومه ولكن بعد فتره بادلته ابتعد عنها وهو ينهج من كم المشاعر الي جواه وسند جبينه ع جبينها وهي تتنفس بسرعه وهو كذالك وقبلها مره اخري ولكن رقيقه وشالها نيمها ع السرير 
ادهم:موافقه
كيان هزت راسها بموافقه اخدها في قبله طويله تعبر عن ما بداخله من حب لها وعشق  ودخل بيها في عالمهم الخاص
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والاربعون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات