القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم ملك ايمن

ودعو العيله وكل واحد اتجه لعربيته هو ومراته 
في عربيه سليم وليل
ليل:بقولك اي
سليم:امممم
ليل:انا حاسه ان احنا اتسرعنا في الجواز
سليم:نعم ياروح امك
ليل:اهدي بس تعالا نتفق
سليم'نتفق ع اي أنشأء الله 
ليل:نعمل فتره خطوبه لحد ما ناخد ع بعضينا اي رايك
سليم:لي هو انتي لسه مااخدتش عليا يعني هوا انا كنت راكب ع امي يعني
ليل:اي راكب دي حسن ملافظك 
سليم:هي دي ملافظي واسكتي بقا احسن ما وربي مااخلف منك دلوقتي هنا
ليل:مقرف اوي يعني
طلع راسه من العربيه  وبيتكلم بصوت عالي 
سليم: انت ياعم انت وهو حد يجي ياخد البت دي من هنا 
احسن ما ارميها
ليل: كده ياسليم مااشي
تمارا: متنكشهاش وهتقعد ساكته ياسو 
سليم: تعالي انتي اقعدي معايا بالله ياشيخه
هيثم: بغيره: خلصنا بقا سوق وانت ساكت وزود السرعه 
سليم: متجيبي بوسه
ليل: بعينك 😛
سليم:لما نوصل نشوف موضوع عيني ده 😉
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في عربيه هيثم وتمارا
تمارا:مالك 
هيثم:مفيش حاجه
تمارا سكتت وبعد شويه اتكلم
هيثم:انتي ازاي تكلمي سليم كده
تمارا:سليم زي اخويا ولا نسيت
هيثم:اه اخويا لا ياحبيبتي تتعدلي خلاص عشان متزعليش
تمارا:اي ده انت بتغير
هيثم:انا اغير لا طبعا اي العبط ده
تمارا:حاضر بس اهدي خلاص 
هيثم:ايواه كده اتعدلي
تمارا قربت منه وباسته في خده مسكها وكان هيبوسها ولكن سليم جه بلعربيه جنبهم
سليم:ايواه بقااا ههه
بعدت عنه بسرعه وسليم مشي من جنبهم
تمارا:عجبك كده
هيثم:بصراحه كان عجبني انا مبحبش شغل الكروته ده
تمارا:رخم
هيثم:بحبك
تمارا:متركن ع جنب وتعالا
هيثم:يخرب شطانك😂😂
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في عربيه ادهم وكيان
كيان:انت بعيد عنهم كده لي 
ادهم:عشان انزل اجبلك حاجه تكليها وكمان انتي تعبانه مش وقت لعب بلعربيات 
كيان:بس انا كويسه
ادهم:زياده اطمأنان احكيلي
كيان:احكيلك اي 
ادهم:الي حصل من الاول
كيان:لما نزلتني خبط فيه وانا طلعه ع  السلم قالي بعد المحاضره تعالي ع مكتبي واما دخلتلو مخدتش بالي انه انه قفل الباب بلمفتاح نولني عصير برتقان وقالي اشربه بس زعق وقتها شربته من خوفي وبعد كده قالي مين الي كان معاكي مفهمتش رجع قالي مين الي كان بيبوسك ده وابتدت تعيط و وقالي ك كلام وحش اوى و وقرب و ووقف العربيه ومسك ايديها بحنان واتكلم بهدوء عكس الي جواه 
ادهم:هشش خلاص ياروحي اهدي انتي بقيتي معايا خلاص
كيان:كان عايز عايز 
ادهم:خلاص وحياتك عندي هربيه كويس ان مفعول العلاج مشتغلش وهو معاكي
كيان:انا عاوزه انام 
ادهم:تعالي 
كيان:اجي بتهزر مش هعرف
ادهم: ههههه هوب شالها قعدها ع رجليه 
كيان: لالا حد يشوفنا عيب 
ادهم: هو انا شقطك ولا اي وبعدين متخفيش ازاز العربيه مبيبينش حاجه يلا نامي بس كلي السندوتش  ده الاول
كيان بخجل: حاضر فضلت نايمه في حضنه لحد ما وصلو الغردقه
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في مكان لم نزره من قبل بيت وعد
وعد: ياامي بالله مش عاوزه اتجوز 
علياء امها: يابتي وانا بيدي ايه بس انتي عارفه احنا صعايده ودمنا حامي واعمامك معسيبوكيش غير لما تتستري
وعد: ايواه بس د
علي ابوها: مبسش روح جمعتك خودي اجازه عشان تتجوزي
وعد: حاضر يابا 
هشام اخوها: طب وتروح ليه متقعد خالص عاد
وعد: لالا بالله يا هشام لا
علياء: خلاص روحي يابتي نزلت وعد من بيتها وهي منهاره خلاص عتتحوز واحد  قد ابوها مرتين وصعيدي كمان 
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
وصلت الجمعه وقابلت مصطفى 
مصطفى: وعد وعد
وعد: نعم
مصطفى: مالك بقالك فتره مش بتكلميني ليه انا زعلتك في حاجه ولا اي
وعد: لا ابدا بعد اذنك مسك ايديها واتكلم بغضب
مصطفى: خودي هنا مالك وشك انتي حد ضربك اتكلمي الوسخ ده قربلك تاني 
وعد: بعياط لا م محدش ضربني
مصطفى: تعالي واخدها ودخل بيها السكشن وقعدها في اخر مدرج ورا خالص 
مصطفى: ممكم تقوليلي مالك
وعد: مفي
مصطفى: مبحبش الكدب 
وعد: اهلي عاوزين يجوزوني
مصطفى: ازاي يعني غصب عنك
وعد: ايواه ولاني رفضت كتير افتكرو اني فيا يعني حاجه وهيجوزوني لواحد قد جدي
مصطفى: اي التخلف ده 
وعد: احنا صعايده ودي عوايدنا 
مصطفى: تتجوزيني 
وعد اتصدمت من الكلمه وسكتت وقامت وقفت بعصبيه 
وعد: انا مش مستنيه منك شفقه
مصطفى: اي الجنان ده شفقه اي
وعد: ارجوك ابعد عني بقا
مصطفى: اسمعيني نتجوز فتره وبعد كده اطلقك زي منتي عاوزه
عنيها اتملت دموع كانت فكراه قال كده عشان بيحبها 
وعد: ده جنان مينفعش
مصطفى: اسمعيني بس محدش هيعرف  غيري انا وانتي  مش احسن ما تتجوزي راجل كبير 
وعد: بس انا هيتقدم الاسبوع الجاي 
مصطفى'وانا بكره هكون عندك انا واهلي هاا موافقه 
وعد بقله حيله: موافقه بس ست شهور
مصطفى: موافق(ممكن تدعولي لاني تعبانه جدا))
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
ياتري اي الي هيحصل مع 
وعد ومصطفى 
وياتري سفريه العرايس هتعدي ع خير ولا القدر هيتدخل وياتري كيان وادهم هيعيشو كزوجين ولا كانت مره  هنعرف مع بعض دمتم بخير احبائي
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والاربعون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات