القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية فتاة التنمر الفصل الثالث 3 بقلم هنا

 رواية فتاة التنمر الفصل الثالث 3 بقلم هنا

رواية فتاة التنمر الفصل الثالث 3 بقلم هنا

رواية فتاة التنمر الفصل الثالث 3 بقلم هنا

------------؛----------
اكمل:مين قال ان انا عايز اتجوز نور؟؟انا جاي للأنسة سماا
شهاب:نعععم؟ سمااا
اكمل:ااه مش هي الكبيرة ولا انا غلطان
شهاب:اااه هي الكبيرة بس يعني كنا بنحسبك جاي لنور
اسر:لا يا عمي احنا جايين نطلب الانسه سمااا ل اكمل..هي فين
شهاب:نايمة
اكمل:نايمة؟؟
شهاب:لحظة واحدة وجاي ليكوا تاني
اسر:ايه يابني ايه الغلطة دي
اكمل:مش عارف انا كنت جاي اتقدم لسماا
اسر:طيب ايه هيوافقوا ولا ايه
اكمل:مش عارف بس انا مش مطمن
نور دخلت فجأة
نور:جاي لسمااا مين دي يا اكمل انت مش بتحبني انا
اسر صفر:اوعااا هي دي نور
اكمل:نوور..بحبك مين قالك كده؟؟انا كنت جاي اتقدم لدكتور سماا مش انت
نور:ازاااي هند هي ال قالتلي ان انت بتحبني وجاي تتقدم ليا انا
اكمل:الظاهر ان دا سوء تفاهم بس انا كنت جاي لسمااا
شهاب:خلاص يابني تقدر تمشي دلوقت واحنا نقرر هنعمل ايه ونبقى نتصل عليك
اسر بيهمس:اححم بنتطرد بالذوق يسطاا يلااا
اكمل:احححم طيب نستأذن احنا
نور بدموع:اععععععع شوفت يا بابا اكمل طلع عايز يتجوز سما مش انا ...اكيد هي بتكلمه عشان تاخده مني عشان عارفة ان انا بحبه يا بابا
شهاب بغضب:بتكلمه ازاي يعني يا بت
نور:ايوا يا بابا اكيد هي بتكلمه على الفيس وقالتله كلام عليا عشان يحبها هي اتصرف بقى يا بابا اهئ اهئ اهئ
شهاب بغضب:انا هتصرف....ودخل على سماا وهي نايمة
-------------؛------------
عند اكمل واسر
اسر:ايه يا صاحبي مالك
اكمل:قلبي واجعني وحاسس ان نفسي هيتقطع
اسر بلهفة:من ايه يا صاحبي مالك..تعالى نروح للدكتور يلاا
اكمل:لازم اتصل على هند اشوفها فين..انا حاسس ان في حاجة حصلت...فين تليفوني فين...
اسر:شوفه في العربية
اكمل:مش لاقيه يا اسر..
اسر:ممكن تكون نسيته في بيت سماا
اكمل:طيب تعالى نروح نشوفه
اسر:يلاا
------------؛----------
في بيت سما
شهاب دخل عليها وهي نايمة شدها من شعرها:تعالي بقى يا تربية وس**..انا سكتلك كتيير بقى بس لازم اربيكي من اول وجديد
سماا بصوت عالي:باباااا في ايه حد يصحي حد كده
شهاب نزل على وشها ضرب:وكمان بتعلي صوتك عليا يا بنت الكل*..ما اصل انا ماعرفتش اربي الغلط عليا انا ما ربتكيش يا بنت الكل*
سما:حرااام عليك بقى حرااام انا عملت فيكوا ايه لكل دا حرام عليكوا بقى انا قرفت
شهاب وزاد ضرب عليها:بقى تاخدي خطيب اختك منها يا تربية وس** يا ام حقد وقلب اسود للدرجة دي بتكرهيها هي كانت عملت فيكي ايه لما كل يوم تطرديها من المحاضرات ودلوقت تاخدي خطيبها منها وتكسريلها قلبها
سما ودموعها نازلة:خطيب مين انتوا اتجننتوا هي نور مخطوبة اصلا..ويوم ما اسرق خطيب حد اسرق خطيب اختي انتوا في ايه بقى مش طايقني ليه يا رب خدني بقى عشان ارتاح
شهاب:يا رب ياخدك عشان احنا ال نرتاح من شكلك الوس* داا يلااا غوري من قدامي مش عايز اشوف وشك تاني غوووري
سما:انا هسيب ليكوا البيت خالص عشان ترتاحوا مني ومش هتشوفوني تاني ابدا
شهاب:يا ريت تبقي ريحتي وارتحتي...وسابها وطلع برااا
سما غيرت هدومها وخدت مفتاح العربية وطلعت
نور:مش شايفة شنطة الهدووم يعني
سما سابتها ونزلت ركبت العربية وساقت بأقصى سرعة
سما:هريحكوا كلكوا مني وهسيبكوا ويا ريت ترتاحوا بس افضلوا فاكرين ان انا مش مسامحاكوا...وفجأة ...
---------؛--------
باب بيت شهاب بيخبط
شهاب بيفتح والغضب مالي وشه:انتِ رجعتي تاني لييه
اكمل:هي مين ال راجعة
شهاب:انتَ
اكمل:معلش نسيت التليفون بتاعي هنا
شهاب:ااه ثواني ادخل اجيبه
نور:ايه يا باشا الحلوة جات ليك ولا لسة
اكمل:حلوة مين
نور:ههههه مين غيرها حبيبة القلب ال اخدتك مني
اكمل:سمااا؟؟
نور بإستهزاء:مالك متفاجئ ليه هي لسة ما جتش ليك روح يمكن تلاقيها مستنياك في البيت
تليفون نور رن ب اسم سماا ردت وفتحت الاسبيكر
نور:ايوا ياختي عايزة ايه
.--حضرتك صاحبة الرقم دي عملت حادثة ويا ريت تيجي مستشفى****تستلمي جثتها
نور:اييييه
اكمل:دااا رقم سماا؟؟
نور:ااه هو.....
يتبع....
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات