القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب الطفولة الفصل العاشر 10 بقلم رنا محمد

 رواية حب الطفولة الفصل العاشر 10 بقلم رنا محمد

رواية حب الطفولة الفصل العاشر 10 بقلم رنا محمد

رواية حب الطفولة الفصل العاشر 10 بقلم رنا محمد

يارا طلعت تركب سليم نده عليها
سليم : يارا تعالي جنبي
يارا : ماشي
ركبت جنبه ومحمد ركب جنب واحد صاحبه في النادي
بعد 3ساعات
كانوا وصلوا كلهم للقريه اللي عيقعدوا فيها وكل واحد طلع اوضته يرتاح شويه واتفقوا يتجمعوا علي الغداء
( في ميعاد الغداء )
عند محمد كان بيجهز نفسه لبس شورت جينز وتي شيرت ابيض وكوتشي ابيض
عند سليم لبس شورت كحلي وتي شيرت ابيض وشوزه زرقاء
ويوسف لبس شورت جينز غامق وتي شيرت كحلي وكوتشي ابيض
( بصوا انا مش عارفه اوصف اوي يعني ف هتلاقوا الصوره ليهم كلهم ومعاهم يارا وروان تحت اشطاا )
نزلوا كلهم واتجمعوا قدام القريه
محمد : تحبوا تتغدوا ايه وتروحوا فين
يارة بصوا انا عاوزه اكل سمك وفي مطتم هنا في البحر والفيو تحفه تعالوا نروحه
الكل : ماشي يلا
راحوا واتغدوا بعد الغداء
سلؤم : ها تحبوا تروحوا فين تاني
روان : تعالوا نروح نقعد علي البحر شويه
الكل وافق راحوا قعدوا وهما بيتكلموا لقوا سليم بيقول
سليم : ما تيجي يا يوكا نتمشي شويه
يارا : ماشي يلا
محمد بغيظ: مش المشي غلط عليكي
سليم : لا المشي لفتره طويله بس هو اللي غلط
محمد بإقتطاب : تمام
سليم ليارا : يلا بينا
يارا : يلا
مشيوا سليم ويارا
ويوسف لروان : ما تيجي احنا كمان نتمشي
روان : ماشي يلا
قاموا مشوا هما كمان وسابوا محمد لواحده. (يا عيني عليك يا قلب امك
😂
)
عند يارا وسليم كانوا ماشييين في صمت قطع هذا الصمت صوت سليم : مالك ؟؟
يارا : مش عارفه
سليم : حاسه بإيه يا يوكا
يارا : مش عارفه
سليم : انتي علقتي
يارا: والله مش عارفه يا سليم بس ؤاعات بحس انه لسه بيحبني وساعات لا ...ديما ببقا متطمنه وهو جانبي اومعايا
سليم : طب ما انتي عارفه اه تك قرف
يارا : تسلم ...انا تعبت
سليم : طب ارجعي انتي وانا هجري شوبه واجيلك
يارا: تمام
مشيت وهي راجعه كان فيه شابين واقفين
الشاب 1: ايه يا قمر ماتيجي اقولك كلمه يا وتكه
الشاب 2: ما تعبرنا يا مدمرنا
فجأه ظهر اودامهم محمد : هتعبركوا حاضر وقام مديله بالبوكس
وضرب الشابيين واخد يارا ومشي
محمد ليارا : هو فين الحمار اللي كان معاكي
يارا : متقولش علي سليم كده وكمان انا اللي قولتله انا تعبت وهرجع وهو هيجري شويه
محمد : اوووووووف ...اقعدي
يارا وهي علي وشك العياط : انت ليه محسسني انا انا اللي خليتهم يعاكسوني
محمد بزعيق : ما تشوفي الاول اللي انتي لبساه قصير وعريان ده منظر
يارا : اومال البس ايه وكمان احنا في رحله ...ايه القرف ده
في اللحظه دي جه يوسف وروان وسليم
يوسف : في ايه يا جماعه صوتكوا عالي كده ليه
محمد : مفيش ...شكلها هتبقي رحله نكد من اولها
يارا : علشان انت فيها بس ....وقامت سابتهم ومشيت
سليم : انت قولتلها ايه يخليها كده
قام محمد باصص له بصه وسابهم ومشي
يوسف : مالهم دول
روان : مش عارفه
سليم : انا كالع ليارا
روان : ماشي
طلع سليم ليارا وخبط علي الباب
سليم من الداخل : مين
سليم : انا يا يارا افتحي عاوزك
يارا بصوت مبحوح : سليم بالله عليك سيبني لواحدي
سليم : لا يا يارا افتحي يلا مش هسيبك
يارا قامت وفتحت : نعم
سليم : احكيلي ايه اللي حصل انتي كنتي ماشيه كويسه
يارا : مفيش
سليم : ازاي يعني وانتي بتعيطي من فراغك يعني
يارا بزهق : مفيش يا سليم بقاا
سليم : يارا متنسيش ان ده غلط عليكي لازم تتكلمي وتطلعي اللي جواكي
يارا : ماشي يا سليم لما اهدا هقولك علي كل حاجه
سليم : ماشي وانا مستنيكي
مشي سليم ويارا فضلت مكانها لحد الساعه 12 كده ونزلت قعدت قدام البحر وحطت الهاند فري ف ودانها وقاعده سرحانه
عند محمد كان زهقان ومش عارف ينام ونزل يقعد قدام البحر لقا يارا راحلها
محمد وهو بيشيل الهاند فري من ودانها : انا اسف
يارا : .......
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اصغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات