القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحفاد العزيزي الفصل الرابع عشر 14 بقلم هنا رياض

 رواية أحفاد العزيزي الفصل الرابع عشر 14 بقلم هنا رياض

رواية أحفاد العزيزي الفصل الرابع عشر 14 بقلم هنا رياض

رواية أحفاد العزيزي الفصل الرابع عشر 14 بقلم هنا رياض

♡عند جان و جون♡

جون: Brother, when will we implement the plan? "اخى متى سننفذ الخطه"

جان: soon "قريبا"

جون: Well, I'm very happy. What do you think we can go to the knight dogs "حسنا لكن انا سعيد جدا ما رأيك ان نذهب النايت كلاب"

جان:Sure, we'll go "اكيد سنذهب"
وذهب جان وجون لنايت كلاب

♡عند راسل♡

السكرتيره: راسل بيه

راسل: نعم

السكرتيره: فى واحده عايزه حضرتك بره يا فندم

راسل:مقالتش هى مين

السكرتيره: لا يا فندم مقالتش

راسل: ماشى دخليها

السكرتيره: حاضر يا فندم
ذهبت السكرتيره واخبرت الفتاه ان تدخل

الفتاه: Good morning, Russell "صباح الخير يا راسل"

راسل: Libra "بره"

الفتاه: what did you do "ماذا فعلت"

راسل:What, Florida, do you think I will not know? "ماذا يا فلوريدا اتظنين انى لن اعرف"

فلوريدا بتوتر: You know what "تعرف ماذا"

راسل:Florida, I know that you want my money, and I also know that you are a bully "فلوريدا اعرف انكى تريدين مالى واعرف ايضا انكى من عصابه الفتوه"

فلوريدا: What "ماذا"

راسل: Well, I know everything you have, and I do not like you. You just entertain it for me. It is true that I did not catch me because I am honest "حسنا انا اعلم كل شئ عندك وانا لا احبك انتى فقط تسليه بنسبه لى صحيح اني لم المسكى لانى شريف"

فلوريدا: What do you mean "ماذا تقصد"

راسل:Which you understood and now come out "الذى فهمتيه والان اطلعى بره"

فلوريدا:Well I basically got married "حسنا انا اساسا تزوجت"

راسل: Blessing "مبارك "

ذهب فلوريدا الى خارج الشركه باكملها وتكلمت مع شخص

فلوريدا: Well Jan he knew everything and will not forgive me "حسنا جان هو عرف كل شى ولن يسامحنى"

جان: How do you know everything you will die today Florida "كيف عرف كل شى ستموتين اليوم فلوريدا"

فاوريدا بخوف: I don't know when he learned but please don't kill me "انا لا اعرف متى علم لكن ارجوك لا تقتلنى"

جان: Ok, come to my palace "حسنا تعالى الى قصري"

فلوريدا: Well done "ححسنا"

وذهبت فلوريدا الى قصر جان

♡عند سرين♡

سرين: اوف ايه الملل دا

شخص: وليه الملل وانا موجود

سرين: لا راجل يلا وبعدين انت مين ودخلت هنا ازاى

الشخص: انا مازن الشناوى ودخلت هنا ازاى فدخلت عادى من الباب

سرين: لا خفه يلا وبعدين اطلع بره

مازن: وان مطلعتش هتعملى ايه

سرين: ولا حاجه

مازن: تعرفى انك جميله اوى

شعرت سرين بغضب فقامت بضربه بالكرسى و تكسر الكرسى و تكسر عظمه هو الاخر

سرين: عشان تعرف تعاكس تانى

خرج مازن و هو يريد دكتور عظام

روز و هى تدخل: ماله دا

سرين: لا كسرت عليه الكرسى

روز: ليه

سرين: عشان قالى على فكره انتى جميله

روز: وحش يسطا بس انا خلصت الشغل خلصتى

سرين: اه خلصت ويلا نروح

وذهبت روز و سرين الى القصر اما عن كارما و سلين فقد انتهوا من الشغل و ذهبوا الى القصر

♡عند جان♡
وصلت فلوريدا الى القصر ودخلت الى جان

جان: You finally arrived, my dear "اخيرا وصلتى يا عزيزتى"

فلوريدا بدلع: Any dear, I arrived "اى عزيزى وصلت"

جان:Well, you know why you are here "حسنا انتى تعرفين لما انتى هنا"

فلوريدا: Yes baby "نعم بيبى"
حمل جان فلوريدا وذهبا الى غرفت جان
♡فى القصر♡

روز: يا اهلى

حور: عايزه ايه

روز: مش معقوله انك زهقتى منى لا لا لا

زينب: مين دا الى زهق منك يا بت

روز: مفيش يا معلم

سرين: هيهيهيهيهي

روز: العب يا فرخلى

زينب وقامت بشهقه: بت انتى شاذه

روز: لا والله انا بهزر بس

زينب: ماشى يلا روحوا غيروا هدومكوا وعشان ناكل

روز: احلى غدا دا والا اليه

زينب: ماشى يلا روحوا ذهبت روز و سرين ليغيروا ملابسهما

دخل الشباب القصر

صقر: ازيك يا امى

زينب: انا بخير طول منت بخير

زياد: ناسف لقطع هذه اللحظه الحميمه ولكن الغدا فين

زينب: طول عمرك طفسك

صقر: مالك يا راسل

راسل وقد فاق من شروده: ها لا مفيش حاجه

ايهم وقد فهم بما يفكره: قابلتها

راسل: هى مين

ايهم: فلوريدا

راسل: للاسف اه

زينب:مين فلوريدا دى

راسل: لا دا موضوع كبير

زينب ومحبتش تضغط عليه: ماشى يا بنى يلا عشان ناكل
روز من حيث لا نعلم:يلا

زينب:حرام عليكى قطعتيلى الخلف

روز:على اساس انك هتخلفى تانى احترمى السن شويه

زينب:اصدك انى كبيره

روز:نيڤر

زينب:ماشى يلا عشان ناكل

الجميع:يلا
وجلس الجميع لياكل

♡فى الليل♡
•عند جان وجون•

جان: Come on, dear, let's sleep "يلا عزيزتى لننام"

فلوريدا:Come on, dear "هيا عزيزى"

ونام جان و فلوريدا
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات