القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت معذبي الفصل الثاني 2 بقلم إيمان خالد

  رواية احببت معذبي الفصل الثاني 2 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي البارت الثاني 2 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الجزء الثاني 2 بقلم إيمان خالد
رواية احببت معذبي الفصل الثاني 2 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الحلقة الثانية 2 بقلم إيمان خالد

انا اسف انت كويسه 
ايمان/ايدي ايدي بتوجعني 
عمر/هو انت  بتطلعي منين حرام عليكي 
ايمان /ابعد عني لو سمحت 
عمر/قومي معايا علي المستشفي بسرعه 
لقي صوت من وراه للاسف هتاخدها مواصلات يا استاذ عمر 
عمر بعصبيه /ليه أن شاء الله 
ايمن بحيث/الله يا موري مش قولنا البنك حجز علي كل أملاكك ههههه
عمر/والله لاوريكوا قومي معايا من الحظ أنه كان في مستشفي بعد حوالي 5متر 
لو سمحتي عايزين دكتور 
اهلا يا فندم مالها المدام 
عمر/عربيه خبطتها ممكن تشوف مالها بسرعه 
بعد ما الدكتور كشف الحمدلله جت سليمه بس حصلها كسر في ايديها وان شاء الله بعد شهرين تقدر تفك الجبس 
عمر/خليكي هنا هدفع واجي 
اتفضلي 
اسفه يا فندم بس الفيزيا مش شغاله 
طب جربي دي 
ولا دي حضرتك 
جه يطلع من الفلوس اللي معاه مكفاش 
عمر بألم/اول مره احس اني عاجز لازم اتصرف 
ازيك يا حج 
اتفضل يا بني 
انا عايز ابيع الساعه دي 
ثانيه اشوفلك 
دي عامله 25000
طيب تمام 
راح دفع فلوس المستشفي وخد ايمان ومشي 
ايمان بحرج /هو احنا هنروح فين يا عمر بيه
عمر اكتفي بنظره /الو يا رحيم شوفلي اي بيت نقعد فيه ايجار وجيب ماما وتعالي 
ايمان /اظن معدش ليا مكان معاكوا 
عمر بجمود /صح للاسف مش هقدر اقبضك الشهر ده فاشوفيلك شغلانه تانيه وانا اللي هرعي امي كده كده قاعد في البيت 
ايمان/والله ما اقصد اللي حضرتك فهمته انا بس خايفه انك تطردني انا. أشيل والدتك علي راسي انتو جملكم مغرقني وربنا يعلم انا بعتبركم عيلتي التانيه يا بيه 
بصلها ومردش طلع تليفونه واتصل بجيلان 
جيلان/ازيك يا عمر 
عمر/بخير اخبارك ايه
جيلان/الا صحيح صح اللي سمعته ده 
عمر باسي/ايوه حقيقه يا جيلان انا محتاجك 
جيلان/بتقول لي يا عمر مش سامعه حاجه 
عمر/جيلان 
تييييييييييييييييي
عمر بخيبه امل /حتي انت طلعتي كلبه فلوس 
ايمان /متزعلش نفسك يا بيه انت تستاهل واحد تليق بمقامك
عمر/ليه الستات كلها بتاعه فلوس 
إيمان/مش كله يا بيه مينفعش نحكم علي حاجه لمجرد ما حاجه صغيره حصلت 
عمر /وانت جبتي الحكمه والثقه دي منين
ايمان/من حضرتك طبعا 
انور/والله ولعبت معانا أتصدق صعب عليا ههه
ايمن/آخره اللي يلعب من بالنار كده السوق بقا بتاعنا يا وحش هههه
انور/بس أتصدق هيوحشنا 
ايمن /ميحوشكش غالي يا كبير اي بقا مش هنحتفل ولا اي 
انور/عامل حافله كبيره عندي في الشركه وانت اول المعزومين يا صاحبي 
تك تك 
ادخل 
انور/اهلا جيلان نورتي يا حلوه 
جيلان بدلع/ده نورك يا انورتي 
انور/من هنا ورايح هتبقي بتاعتي يا جيجي وانهارده خطوبتنا اجهزي يا عروسه 
جيلان/من عيوني يا حبيبي 
خبر عاجل خطوبه رجل الأعمال الكبير انور عادل علي الانسه جيلان
عمر/خاينه كلهم خونه كلبه فلوس هي تعمل فيا كده والله لاحرقهم بالنار اللي جوايا والله لاوريكوا واحد واحد 
صبحيه بفزع/مالك يا حبيبي في أي اهدي 
عمر/اطلعوا انا مش عايز اشوف حد هنا اطلعوا 
طلعت هي وإيمان جري وسامعين صوت كل حاجه بتتكسر لحد ما الصوت وقف ومفيش نفس 
دخلت ايمان جري وصبحيه /ابني انت ايدك بتنزف قوم معايا علي الدكتور 
عمر/ابعدوا عني 
جريت ايمان وجابت الادوات الإسعافية وجت تضمد الجرح زقها بعيد 
عمر/ابعدي عني انت فاهمه 
ايمان بإصرار/وانا مش بعده يا بيه وجيب ايدك الا والله ما انا طالعه وهفضل قعدالك اهو 
ساب أيده باستسلام وهي بدأت تلف الجر بايد وبتداري واجعها من زقته ليها 
إيمان/بالله عليكي يا ماما لازم تأكلي انت من الصبح علي لحم بطنك
صباحيه بحزن/اكل ازاي يا ايمان وانا شايفه ابني كده 
ايمان/كل حاجه هتتصلح أن شاء الله بس لازم تكةني واقفه جانبه ولازم تهتمي بصحتك عشانه 
عمر بيه لو. سمحت الاكل جهز 
عمر/مش عايز 
ايمان/بس حضرتك مكلتش من الصبح 
عمر/ويمين الله لو ما خرجتي برت حالا لاكسرلك ايدك التانيه يا ايمان 
صبحيه/هوانت بتهزر هي بتقولك قوم العب قوم علي الاكل يالا 
عمر/ماما انا مش جعان سيبوني لوحديييي 
صباحيه وانا مش هدوق الاكل الا لما تاكل 
قام باستسلام عشانها فهي صحبه مرض ولازم التغذيه 
صباحيه/ايمان يا بنتي افتحي شنطتي هتلاقي فيها علبه جبيها وتعالي 
خد يا عمر ده الدهب بتاعي يا ابني انا مش بعمل بيه حاجه وكنت شيلاه لوقت زي ده يا حبيبي ابدا بيه من تاني واقف علي رجلك 
عمر/انت عايزاني ابيع دهبك للدرجه دي شفاني عاجز قام بسرعه وهبد. الباب ورا 
دخلت وراه بسرعه
يا حبيبي انا مش شيفاك عاجز وعارفه انك ناجح بس لازم هتمر بمواقف صعبه لازم تكسرها وتعدي متخليش اعدءك يفرحوا فيك ابدا من جديد وياسيدي ابقا اشتريلي تاني اول ما ترجع شركتك 
خدهم جنبه ونام علي رجليها من كتر التعب 
تررررن ترررررررن ترررررن
اهلا عمر بيه انا عزيز الاحمدي لو عايز ارجع أملاكك قابلني في*******

 يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت معذبي)

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات