القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الرعد الفصل الثامن 8 بقلم نورهان نشأت

 رواية عشق الرعد الفصل الثامن 8 بقلم نورهان نشأت

رواية عشق الرعد الجزء الثامن 8 بقلم نورهان نشأت

رواية عشق الرعد الفصل الثامن 8 بقلم نورهان نشأت

رواية عشق الرعد الفصل الثامن 8 بقلم نورهان نشأت


رعد:انا هتجوز ميرا
ميرا:ايوه هيتجوزني
عشق:وجي تقولي ليه ؟
رعد:انا بعرفك بس مش باخد رايك
عشق:تمام الف مبروك
ميرا طلعت اوضتها وهي مبسوطه اما عشق طلعت وهي حزينه على حالها

ميرا بفرحه:ايوه ي ماما
ميرفت:عملت اي ي بت
ميرا:خلاص كل حاجه هتبقا ملكي
ميرفت:جدعه ي قلب امك عرفتي توقعيه
ميرا:انا موقعتش حد هو الي وقع لوحدو جهزي نفسك بقا وتعالي عشان فرح بنتك على اغنى واحد ف مصر
ميرفت ب ابتسامه شر:عيوني

اليوم التالي
رعد:علي انا فرحي بكره
علي:فرح اي يعم منتا متجوز
رعد:منا هتجوز عليها
علي:نعمم
رعد:اي في اي دي واحده اخويا وابويا هما الي اجبروني عليها وانا مبحباش هتجوز الي بحبها
علي:ومين دي بقا الي بتحبها ي عنيا
رعد بتوتر:م ميرا
علي:احييييييييه
رعد:في اي
علي:ميرا الحربايه الي سم"مت عشق
رعد:وانتا عرفت منين ان هي الي سم"مت عشق
علي:م اكيد هي يعني هو كان في حد مع عشق ف البيت
رعد:لا اكيد مش هي
علي:ع العموم ي صحبي خلي بالك ومتتسرعش ف حاجه عشان متندمش
رعد:طيب انا همشي بقا شوف انتا لو في شغل خلصو
علي:ماشي

عند عشق
ميرا:انتي يابت
عشق:..
ميرا:متردي
عشق:عايزه اي مني
ميرا:الي عوزتو خدتو ي رووحي خلاص
عشق:وانا متكلمتش ها عايزه اي
ميرا:اطلبي الطلاق منا مش هدخل وابقى ضره ليكي انتي
عشق بصدمه:ي شيخه م تسيبيني ف حالي واقولك حاجه رعد لو كان عايز يطلقني كان طلقني
ميرا ومسكت عشق من شعر"ها:منتي الي هتطلبيه وهتقولي انك مش عايزه يبقى ليكي ضره فاهمه
عشق بوجع ودموع:لا مش هطلب الطلاق ي ميرا
ميرا:يبقا انتي الي هتجيبيه لنفسك
ميرا قعدت تض"رب ف عشق لحد ب بوقها ن"زف د"م
رعد:انتي بتعملييييي اييييي ي ميرا
ميرا بتوتر:انا اا انا
رعد بغضب:انتيي اي
ميرا بتوتر:م مفيش
رعد:مفيش اي بتض"ربيها ليه انتي هبله وبص لقى عشق بتن"زف من كتر الضرب
رعد:علي تعالي وهات معاك دكتوره بسرعه
علي:حاضر جي بسرعه
رعد:وانتي اطلعي مش عايز اشوف وشك ده
ميرا طلعت وهي كلها غيظ
رعد شال عشق وطلع بيها ع الاوضه
الدكتوره:بعد اذنك اطلع برا دلوقتي
رعد:اطلع برراا اي دي مراتي وانا مش هتحرك من هنا
علي:يلا ي رعد خليها تشوف شغلها

الدكتوره:هي اتعرضت ل ضرب كتير وده هيخليها تتعب لان هي بردو كان بيحصلها كده وهي صغيره اتمنى تخلو بالكو منها
رعد:تمام شكرا وصل الدكتوره ي علي
علي:تمام اتفضلي

الدكتوره:خليه يخلي بالو منها وانا هبقا اجي واتطمن عليها كل يوم
علي ب ابتسامه:تمام ي جميل الا اسمك اي صح
مليكه:اسمي مليكه
علي:ماشي ي مليكه
مليكه:بعد اذنك
علي:اتفضلي

رعد:انا اسف ع الي ميرا عملتو فيكي
عشق بعياط:لا انا واخده علي كده من وانا صغيره ف متتأسفش
رعد:هسيبك ترتاحي

رعد:ميرا
ميرا بخوف:ن نعم
رعد:ممكن اعرف عملتي ليه كده وياريت بلاش كدب عشان لو كدبتي ف حرف هخلي ايامك سوده
ميرا:بصراحه انا مش عايزه اكون ليا ضره
رعد:انا مش هطلق عشق فاهمه
ميرا بخوف من صوته:فاهمه

اليوم التالي
بتصحى عشق على صوت عالي ف بتقوم عشان تشوف مصدر الصوت
ميرا:مفيش مبروك
عشق:على اي
ميرا بضحك:علي فرحي انا و رعد
عشق:مبروك

ميرفت:هي دي مراتو ي ميرا
ميرا:اه
ميرفت:اممم تحبي نعمل فيها اي
ميرا ب شر:الي يعجبك
ميرفت:عيوني
ف الفرح
ميرفت:بقولك ي عشق
عشق:نعم
ميرفت:ممكن تناديلي الولد الي هناك ده
عشق:بس
ميرفت:بس اي ي بنتي معلش ناديه هو مش هيسمعني
عشق:حاضر

عشق:لو سمحت كلم ميرفت هانم
الشاب:وانتي مين ي حلوه انتي وبيمسك ايدها

ميرا:شوف مراتك واقفه مع واحد هناك

رعد بغضب:عششششق
عشق بخوف:اييه
رعد:مين ده
عشق:دي مير
وفجأة قلم ينزل على وشها
رعد:انتي طاالق
ميرا ابتسمت ب شر
عشق بدموع:.........
يتبع....
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي (رواية عشق الرعد)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات