القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت مراهقة الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

 رواية عشقت مراهقة الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

رواية عشقت مراهقة الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

رواية عشقت مراهقة الفصل الأول 1 بقلم راندا علي

•انت ازاي تكلم معايا بلاسلوب دا انت متعرفش انا اللي هو انا ابقي مين 😂😂
-بغيظ/لا والله معرفش اللي هو انتي 😂مين ولا عاوز اعرف اصلا انا رديت عليكي بنفس طريقتك معايا ف الكلام 😂 لانك طفله قليلة الادا*ب
•شهقت/انا .. طفله؟ وكمان قليلة الادا*ب دا انت يومك مش هيعدي معايا وهوريك مين دي الطفله قليلة الادا*ب
ومسكت الفون
-بصلها بغضب وسابها ومشي
•مسكت الفون واتصلت بدر باباها
بدر/ايوا ي روحي انتي فين روحتي
•الحقني ي بابا
بدر بخضه/في اي
•في واحد بهدلني قدام كل الناس ووقع عليا القهوه
بدر/وقع عليكي القوه من غير سبب اكيد في سبب
•ي بابا افهمني بس انا كنت نازله من عندك من الشركه شوفت الشركه اللي دايما بتحكيلي عنها منظرها حلو اوي ف حبيت ادخل اتفرج عليها لقيت الغب*ي دا خبطني وهو ماشي ف القوه وقعت عليا ف انا زعقتله وهزق"ته ف هو كمان زعقلي وهزقن"ي قدام الناس وقالي اني طفله وقليلة الادا*ب خلي منظري وح"ش اوي قدام الناس ي بابا
بدر/انتي اللي غلطانه ازاي تدخلي الشركه دي وثانيا قولتيلي السواق هيوصلك ي نادي ي علي الفيلا والراجل مكنش قصدو يوقع عليكي القوه
•انت علي طول كدا شايفني غلطانه ي بابا انت لازم تجبلي حقي وترفضو من الشركه
بدر/هي شركة اهلي عشان هرفضه منها وبقولك اي انا مش فاضي ل لعب العيال دا كلمي مامتك 
•بابا..ي بابا
قفل السكه
•ماشي ي بابا انا هتصرف مش عاوزه منك حاجه ولا من ماما 
وراحت للسكرتيره/لو سمحتي
السكرتيره/افندم
•عاوزه اقابل صاحب الشركه دي
السكرتيره ضحكت/انتي عاوزه تقابلي سيف بيه بقي سيف بيه هيسيب كل حاجه وراه ويقابل طفله
•بعصبيه /انا مش طفله بقولك وقولت عاوزه اقابل صاحب الشركه
سيف جوه سامع صوت عالي رن علي السكرتيره/في ي دنيا برا اي صوت دا وبعدين حضرتك كنتي فين من بدري
دنيا بخوف/انا جايه لحضرتك 
سيف قفل السكه
دخلت دنيا بخوف/دي..وحده عيله ومتعصبه وعاوزه تقابل حضرتك ف قولتلها أن سيف بيه مش هيسيب كل حاجه وراه ويقابل طفله
سيف بغضب/مجاوبتيش علي سؤالي انتي مخصوملك متاخر تخليني اقوم اجيب لنفسي القوه
دنيا بخوف/حضرتك بنفسك روحت جبت القوه
سيف بغضب/شوفتي ومش بس كدا خبط ف عيله وزعقلي وزعقلتها
دنيا/انا اسفه اخر مره والله بس بلاش خصم الموصلات زحمه
سيف بغضب/اتفضلي
دنيا بخوف/ف وحده مش راضيه تمشي ومصمم تقابل حضرتك هناديلها الأمن 
سيف بعصبيه/دخليها واتفضلي يلا
طلعت دنيا
دنيا بغيظ/ادخلي
•بصتلها بقر*ف ودخلت
دخلت لاقيت واحد قاعد علي المكتب ومديها ظهرو
•صباح الخير ي فندم
سيف اول م سمع صوتها حودلها وشه
•بصدمه/اي دا ؟ .. انت بتعمل اي هنا
سيف بعصبيه/والله دا مكتبي ودي شركتي وانتي اللي طلبتي تقابليني
•مكتبك ازاي مش انت اللي اوفس بوي
سيف بغيظ/بقي انا تقوليلي كدا اوفس بوي لا مش انا وخير واخلصي طلبتي تقبليني لي 
•بكل ثقه/انا كنت جايه عشان هخلي صاحب الشركه يرفضك😂
سيف ضحك/مش بقولك طفله
•انا مش طفله انا عندي ١٧ سنه الا سبع شهور
سيف باستفزاز ضحك/يعني يعتبر ١٦ سنه وانتي كدا شايفه نفسك مش طفله
•بغيظ/لا بعد سبع شهور هكمل ١٧
سيف/لا والله وانتي كدا شايفه انك مش طفله
•بغيظ/انت انسان مستفز وقليل الذو*ق
سيف بغضب وقرب منها ومسك دراعها جامد/مبقاش غير حتت عيله زيك اللي تهز*ق سيف الهواري
•بدموع جامد ف عيونها /بقولك سيب دراعي هيتك*سر ف ايدك ي بني ادم
سيف بزعيق/ومين اصلا اللي سمح لعيله زيك تدخل الشركه هنا
•بدموع/سيب ايدي
سيف بزعيق/مش كنتي عامله فيها المراءه القويه وعماله تزع*قيلي وتشت*ميني مالك قلبتي علي قطه
•بدموع جامده/سيب ايدي سيبها خلاص هتت*كسر ف ايدك
سيف/هسيبك بشرط
•بدموع والم/اي هو
سيف/تعتذريلي
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشقت مراهقة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات