القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

 اسد ببرود...... مراتي 
_ناااااااعم  
اسد بجمود.......... صوووتك مايعلاش احسنلك 
ليله بدموع....... بتتكلم جد ولا بتضحك عليا 
اسد ببرود........  اضحك عليكي لي اتقبلي الحقيقه دي مراتي
ليله قعدت تعيط بصوت عالي وفجأه مسحت دموعها بشراسه........  هطلقها ياااا اسدد فااااهم وبعدين يوم ما تتجوز عليا تتجوز دي هاااا هطلقها فاااااهم 
اسد بغضب....... قولت صوووتك ميعلاش فااااهمه
_لا مش فااااهمه وهطلقها يا اسد يعني هطلقها ولا 
اسد بانتباه شديد......  ولا اي 
مفيش رد 
ولا اطلقك صح 
ليله بشراسه.............  لا طبعا ولا ه‍'قتلها 
اسد معتش قادر خالص وانفجر في الضحك......... هههه هههههه لا مش مش قادر بجد مش قااادر لا مجنونه 
ليله بغضب...... اي الي بيضحك يا استاااذ هاااا 
اسد وهو بيخادها في حضنه.........  هبله وبعشق هبلك وكلك على بعضك 
ليله بدموع.........  لا والله والي بيحب حد بيتجوز عليه يا استاذ 
اسد بضحك...... مين قال اني اتجوزت 
ليله بابتسامه بلهاء.......  اي ده بجد 
وهو يُقبل غمازتها الي في اليمين........ هههه ايوه 
اومال لي قولت كده 
بصي يا ستي اسمعي بس الكلام ده  ما يطلعش لحد حتي بينك وبين نفسك بصي دي مهمه كبيره جدا اكبر مهمه دخلتها في حياتي مهمه جدا جدا هتغير حياتي 180درجه والبت الي معايا دي يا ستي الي هتجبلي كل المعلومات الي عايزها بس بستدرجها الاول اخد منها التفاصيل المهمه وكده 
ليله بغيره.......  طب مافيش ولاد تاخد منهم المعلومات دي بلاش بنات 
اسد بضحك........  ولاد هههه لا مفيش ولاد يا ستي 
لسله بذكاء...... طب ازاي اكيد هتشك فيك وبعدين انت ظابط اكيد عارفه
_ايوه ما هي عارفه بس هو عارفين اني سيبت الشغل خلاص مايعرفوش اني رجعت الشغل تاني فاهمه
اها فهمت  وبعدين قالت بخوف...... بس بس انا خايفه اوي قلبي مش مطمن من المهمه دي سيبها هو كل  مهمه  انت الي تروحها 
هههههه بقولك دي هتغير مستقبلي180 درجه هترقى غير المكانه يا بنتي وكمان في حساب قديم عايز اصفيه  وبعدين بتخافي وانا موجود ومعاكي 
ليله ضحكت وحضنته جامد وقالت بحب...... طول ما انا معاك  مطمنه يا حبيبي 
لا لا انا مش قد الكلام والدلع ده قاطعته وهي بتقول بطفوله...... انا جعانه 
ابتسم ابتسامه لم تصل لعينه وضغط على سنانه جامد....... هو ده ردك على كلامي حاضر يا ستي عايزه تاكلي اي عشان اطلبه 
امممم عايزه اكل بيتزا كبيره  جامد اوي خالص
هههههههه جامد اوي خالص هههه  ماشِ 
اطلب اما اروح اجيب تميم واجهز الاطباق واجيب كرتون حلو 
اسد رفع حاجه وقال بستنكار........ كرتون انا اسد ال وبعدين سكت وقال...... انا اسد الالفي (معروف في شغله كده) اتفرج على كرتون
هههههه ايوه 
طب تعالي ولسا هيمسكها جريت بسرعه 
اسد طلب الاكل ونزل لقاهم لسا مانزلوش اتوجه لغرفه تميم 
ليله بضحك......  تميييم يالا البس  
تميم بضحك وطفوله...... البسي البجامه دي  ياا ماما الاول وانا هلبس دي عشان نكون زي بعض  واه نادي على بابا يلبس البجامه الكبيره دي عشان نكون زي بعض كلنا 
ليله..... بس 
والنبي والنبي والنبي  يمامااا  بقلمي بسمله بدوي
خلاص بس بابا ممكن يوافق يلبسها 
 تميم بزعل.... اممممم لا
قاطعه اسد بحب........  عشان خاطركوا هلبسها
تميم بفرحه وصراخ...... يعيش بابا يعيييش بابا 
بقلمي بسمله بدوي
قعدوا يضحكوا كلهم ولبسوا البجايم ولسا هيتفرجوا على التلفزيون اسد فونه نور وملامحه اتغيرت للغضب 
اسد بحزن......  متزعلوش بس لازم امشي حالا ورايا شغل مهم ومشا طلع غيره هدومه ومعاه ملفات كتير ونزل 
اسد بحزن.......  متزعلوش بقا هروح صد رد بسرعه  راح باس راسها وراس تميم ومشا 
بعد شويه  ليله انتبهت للملفات الي اسد نساها 
ليله  جربت على برا لقيت اسد ببدور العربيه بتنادي عليه مش سامع 
في نفسها  ...... اكيد ورق مهم عشان نزلوا معاه طب ابعته مع حد ولا ممكن يطمع فيهم انا هروح اديهمله بسرعه 
وقالت بصوت عالي دادا منى خلي بالك من تميم قالت للسواق...... بسرعه ورا اسد 
بعد فتره العربيه وقفت عند فيلا كببره  دخل وهي وراه لقيت رجاله كتير وباين انهم اغنيا اوي وجت نفس البت الي كانت معاه في النايت كِلب باسته في خده وحضنته وقالت بمياعه......  وحشتني يا بيبي
اتعصبت جامد وجريت عليه بغيره وقالت.......  ابعدي عنه اسد حبيبي نسيت الملفات 
البت بصت على ليله بستعلاء...... وقالت مين البيئه دي يا بيبي اووو سوري نسيت مش دي البت الي جتلنا النايت امبارح  
ليله بغيره..... بت اما تبتك انا مراته
 البت بستفزاز.......... اوو لوكل اوي وبصت لاسد.. الطفله دي مراتك يا بيبي عشان كده عايزني انا  اكيد انتي مش  عجباه 
ليله اتعصبت اكتر وقالت بدون وعي وتسرع........... انتي  غبيه اصلا عشان انتي اصلا مش هماه كل الي هامو المعلومات الي معاكي بس كل دي خطه عشان ياخدك تفاصيل المهمه بتاعته الجديده 
اسد اتصدم جامد واتعصب انها قالت مع انه محذرها اكتر من مره انها معلومات مهمه جدا وخطير'ه وبص على الرجاله الي حوليه لقاهم كلهم رفعوا السلاح عليه ووو
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية طفلتي البريئة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات