القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتقام ولكن الفصل الثامن 8 بقلم شهد مصطفى

 رواية انتقام ولكن الفصل الثامن 8 بقلم شهد مصطفى

رواية انتقام ولكن الفصل الثامن 8 بقلم شهد مصطفى

رواية انتقام ولكن الفصل الثامن 8 بقلم شهد مصطفى

يوسف بصدمه:اسيل
اسيل كانت مغمضه عينيها وبتعيط
يوسف ادايق من نفسة قرب منها وحط أيده على وشها وهى اترعشت
يوسف شال ايدة وبدا يفكها واول ما فكها اخدها فى حضنه وهى بقت تعيط
يوسف:خلاص انا اسف تعالى معايا
اخدها الاوضه
يوسف:غيرى هدومك
اسيل بخوف:وفين هدومى
يوسف استغرب وقال:فى الضرفه اللى على اليمين وسابها وخرج
اسيل خدت هدوم ودخلت خدت شور وخرجت كانت لابسه بنطلون اسود على جاكت زى اللى فى الصورة وخرجت
يوسف مسك ايديها وشدها وراه
اسيل:هنروح عند حازم
يوسف اتعصب وضغط على أيدها
اسيل بدموع:وجعتنى
يوسف اتحكم فى أعصابه وقال:لا واسكتى وشدها وركبها العربية
اسيل كانت خائفة وفضلت ساكته ويوسف سائق  لحد ما وصلوا غابه وفيها بيت جميل
يوسف نزل وشدها ووقفوا قدام البيت وقال:ايه رايك
اسيل:ده شكله جميل
يوسف قرب منها وقال:هنقعد هنا انا وأنتِ يا اسيل
اسيل:أنا اسمى ايه
يوسف ادايق من عندها وسابها وسند على العربية
اسيل قربت منه وقعدت على العربية جنبة وقالت:يعنى أنا اسمى اسيل
يوسف بصلها بنفاذ صبر وقال:بلاش تعملى فيا كده
اسيل:أنا مبعملش حاجه أنا عملت حادثة ونسيت اسمى وعيلتى وكل حاجه وحازم ونورا سمونى ايه
يوسف ركز معاها اكتر وقال:يعنى أنتِ مش فاكرانى وولا فاكرة اى حاجه كانت بينا
اسيل هزت راسها بلا
يوسف:أنا يوسف جوزك يا اسيل
اسيل رفعت حواجبها وقالت:أنت
يوسف:ايه مش حلو ولا مشبهش
اسيل بابتسامه:من ناحية حلو ف أنت حلو طب هو أنا وأنت اتجوزنا ازاى اقصد حبينا بعض احكى لى أنا مين بالضبط
يوسف فضل ساند على العربية وقالها أنهم اتعرفوا على بعض بالصدفه وهو اعجب بيها واتجوزها(كذاب باصل وشه😂😅😂)
اسيل:طب واهلى
يوسف:كانوا موافقين ومبسوطين (وربنا يا يوسف لتخش النار حدف😂😂😂)
اسيل:طب عايزة اشوفهم
لحد هنا ويوسف مكنش عارف هيعمل ايه أساسا ابوها اتبرا منها
يوسف حب يخرج من الموضوع ف بعد عن العربية وشال اسيل
اسيل:نزلنى يا وسكتت
يوسف بضحك:يا مصيبتى حتى اسمى على العموم يوسف
اسيل بابتسامة:نزلنى يا يوسف
يوسف دخل بيها وطلع الاوضه وقال: أنتِ وحشتينى وأنا عايز انام جنبك
اسيل:لا مش هتنام جنبى وولا هنام جنبك
يوسف شدها على السرير وشدها بقت جوة حضنه
اسيل بخوف:ابعد يا يوسف
يوسف وهو بيبوس خدها:أنا هحضنك بس ومش  هعمل حاجه لأنك وحشتينى وحشتنى ريحتك وبدا يشم ريحتها
اسيل:طب أنت ضر"بتنى ليه
يوسف:لانى ادايقت لما شفت حازم حاضنك وادايقت انك كنتى هتتجوزيه وأنتِ متجوزة وبحزن وادايقت لانى حاسس انك حبيتيه
اسيل وهى بتحط أيدها على وشه:هتصدقنى لو قلت لك مكنتش مبسوطة كنت حاسه بحاجه غريبة بس مكنتش اعرف ايه هى
يوسف:طب وكنتى هتتجوزيه ليه
اسيل:قالى بيحبنى وأنا معرفتش اقول ايه وهو كان كويس معايا وانا مكنتش فاكرة حاجه
يوسف قرب من شفايفها وبا"سها برقة وبعد عنها وقال:ديه علشان تصالحينى مع أن أنا اللى خدتها المفروض تدينى واحده
اسيل بعدت عنه وبغضب:أنت غشا"ش علشان قولت لى مش هتقرب لى وانا مش هنام جنبك وقامت نامت على الكنبة
يوسف:تعالى هنا يا اسيل
اسيل نامت واديتله ضهرها ومردتش
يوسف ضيق عينيه وقام شالها
اسيل بغضب:نزلنى احسن لك
يوسف:لا
اسيل:سيبنى
يوسف ابتسم وقال:اهو ووقعها على الأرض
اسيل:اخخخ اه يا يوسف الكل"ب
يوسف بصلها بانتصار وسابها وراح على السرير
اسيل ضهرها وجعها بجد وبدأت تعيط
يوسف اختفت ابتسامته وقام نحيتها واول ما جه يلمسها زقته وبصريخ:خليك بعيد عنى
يوسف مردش عليها وشالها وحطها على السرير
وخرج ورجع ومعاه زيت
يوسف:اقل"عى ونامى على بطنك
اسيل:اطلع برة يا سا"فل
يوسف: أنتِ اللى دماغك شما"ل أنا هخففلك الأ*لم
يلا يا اسيل
اسيل:مش هق"لع
يوسف:نامى وارفعى الهدوم عن ضهرك
اسيل اتوترت
يوسف:متخفيش يا اسيل يلا
اسيل نامت ورفعت هدومها ويوسف بدأ يحرك ايديه على ضهرها وهى بتترعش
يوسف:استرخى يا اسيل
اسيل هديت وهو كمل لحد ما نامت
يوسف رجع نزل هدومها وشدها لحضنه ونام
تانى يوم
اسيل بتصحى وتقوم من جنبه وبتلاقى هدوم فى الدولاب بتدخل تاخد شور 
يوسف بيصحى بيلاقيها فى الحمام بياخد هدوم ويروح اوضه تانيه
اسيل خرجت وملقتش يوسف وفجاة حد حط حاجه على وشها وفقدت وعيها
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية انتقام ولكن)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات