القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ندم عاشق الفصل العشرون 20 بقلم سلمى عماد

 رواية ندم عاشق الفصل العشرون 20 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل العشرون 20 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل العشرون 20 بقلم سلمى عماد

قرب منها جامد و فجأه الباب اتكسر و دخل من أسر و البوليس 
_اقف عندك و سلم نفسك حالا مطلوب القبض عليك تهمه خط*ف و ق*تل و كل حاجه متسجلالك 
زين مسك جميلة من شعرها...اقسم بالله اللي هيقرب هيبقى فيها مو*تها و كده كده هتسجن ف مش هيفرق 
اسر بجن*ون...سبها ملكش دعوه بيها و محدش هيقرب منك 
زين...لا مشوني و هسيبها 
اسر بج*نون..سيبها و غور بس سيبها 
و هما بيتكلموا ط*لقه طلعت و استقرت في زين و جمييله جربت علي اسر و حضنته
زين و هو على الأرض مسك سلاحه و صوبه عليهم طلعت طلق*ه في....
************
مالك بصله باستغراب...انت أخوها أزاي مش فاهم هي ملهاش اخوات 
رعد ب*غل...أنا اخوها في الرضاعه و هي كانت اقرب حد ليا...ثم انت ليه قت*لتها و بصفتك مين ليه تحرمني منها و من طيبه قبلها
مالك..احرمك من مين؟ و طيبه قلب ايه..دي خانت*ني ترضيها عليك
رعد بهدوء غير مبشر بالخير...لا مش هرضيها اكيد و اللي انت عملته صح و اكيد هتحس بيه...عن اذنكم هدفع مصاريف المستشفى عقبال ما تجهزي يا عشق
عشق بهدوء...ماشي
مالك...هتروحي معايا صح أنا اسف و الله على كل حاجه عملتها فيكي بس كنت زي المغيب أنا كنت مريض يا عشق
عشق بجفاء و برود...مش مسمحاك و تقدر تمشي دلوقتي و ياريت مشوفش وشك تاني ابدا
مالك...طب و هتروحي فين انتي مرات عمك مش بتحبك
رعد بمقاطعه....هتمشي معايا يا مالك بقى ليها أهل تاني و هما أولى بيها تقعد عندهم غير الغرب 
مالك بعصبية..تقربلك ايه يعني مش فاهم و تقعد معاك لوحدها ليه برضه
رعد ببرود...و الله انا ابقى ابن خالها و مش قاعد لوحدي في الخدم 
مالك....هي مش هتمشي غير معايا...يلا يا عشق
رعد ببرود...و الله خليها هي اللي تختار
عشق...
**************
يزين و هو بيخرج ميرا من المياه...كتب الكتاب هيبقى بعد أسبوع
ميرا....أنت بتقول ايه لا استني شويه يعني شهر أو اتنين 
يزن....لا كفايه و الله أنا بقالي سنين مستني كفايه كده
ميرا...عشان خاطري يا يزن شهرين و نعمل الفرح
يزن..عشان خاطرك شهرين شهرين بس شهرين و دقيقه و الله ما هستنى تاني
*******
ساره صوتت و هي شايفه حد قرب من مراد و ضربه على دماغه الو*عي و رش عليها مخ*در و شالها و جري بيها على العربيه ايوا يا باشا هي معانا اهي و هو في دم*ه س*ايح
_جدع جيبها عندي بسرعه و الطياره جاهزه عندك 
-تحت امرك يا باشا 
ساره فتحت عيونها لقت واحد قاعد قدامها و حاطط رجل على رجل و جمبه كلب *'مش كلب عادي يا جماعه ده وحش و الله'*
بصلها بعيونه الحاده...انتي بقى اللي قدرتي توقعي مراد اللي مفيش ست قدرت تعمله
بصلها جامد اووي بنظراته اللي تخوف...بس يا ترى عملتي ايه علشان يحبك
ساره بخوف..انتوا جايبني هنا ليه
هو بيشرب السيجار بتاعته..أصل بلغ عليا و الصراحة مبقاش عنده حاجه يخاف عليها غير أخته و قتل*ناها و اكيد قالك...مفيش غيرك يخاف عليه
ساره و جسمها بيترعش....مليش دعوه بيه و الله هو مش بيحبني و لا أنا بحبه أنا بقالي شهر في المستشفى بسببه اكيد مش بيحبني 
متقلقيش اوي كده مش هيحصلك حاجه علشان اخوكي كان دراعي اليمين...مراد بس اللي هيتأذي علشان هو حب و بلغ عني و اخره الموت
ساره...ط طب أنا مالي 
هتكوني قرصه ودن ليه زي اخته كده 
ساره..م مش فاهمه أبعد عني 
مراد و هو بيدخل و مسك الباب كسره عليه و بيضربه بالبوكسات...أخيرا وقعت تحت ايدي يا ابن ال******مش هحلك عايزها تروح مني زي جنى  يا ابن ال****
خلاص اهدي يا مراد احنا هنسلمه للسجن
مراد سابه و جري على ساره...انتي كويسه قرب منك عملك حاجه..طمنيني عنك...
ساره بارتجاف...ف فين زين
مراد ببرود سابها و قام وقف...زين اتق*تل...
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات