القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية فحيح الأفعى الفصل الأول 1 بقلم هدى عبدالصافي

 رواية فحيح الأفعى الفصل الأول 1 بقلم هدى عبدالصافي

رواية فحيح الأفعى البارت الأول

رواية فحيح الأفعى الجزء الأول

رواية فحيح الأفعى الفصل الأول 1 بقلم هدى عبدالصافي

رواية فحيح الأفعى الحلقة الأولى

زين بغضب وبيشد شعرها:
What are you doing on my bed
(بتعملى اى على سريرى)
البنت بنوم ووجع:
Whats wrong with you baby You brou*ght me to this p*lace(ماذا بك عزيزى احضرتنى لهنا )
زين وساب شعرها وطلع فلوس كتير ورماها فى وشها:
Get dressed and go I don't want to see you again(البسى وامشى من هنا مش عايزة اشوفك تانى)
البنت وبصت للفلوس الكتير وقامت لبست 
زين بغضب: go(امشى)
البنت: ok ok وخدت الفلوس 
البنت لعمر:I'm here any time baby
(انا هنا فى اى وقت حبيبى)
زين بزعيق: Piss off my face(امشى من وشى)
البنت جريت 
الباب بيخبط
عمر بجمود: get in (ادخل)
احمد: مش هبطل يا زين
زين: ادخل فى الموضوع
احمد بزهق: لازم نرجع مصر
زين بغضب: انتا بتقول اى مستحيل ارجع
احمد: اهدا يا زين لازم 
زين : لا مش لازم وانا مش هرجع
احمد بسرعة: جدك بيمو'ت وعايز يشوفك
زين بنغزة بس بتصنع الجمود: تمم امتا
احمد بابتسامة: انهاردة 
زين: تمم 
احمد: سلام
زين : سلام
احمد خرج وراح يجهز موضوع السفر 
زين بغضب مكتوم: عمرى مهنسا انك انتا الى قت'لتها وحر'متنى منها مهما حصل مش هنسالك الى عملتو وكسر الفازة الى كانت جمبو 
زين بزعيق وغضب: goooooo
ا goo بخوف : What Sir (ماذا سيدى)
زين بغضب: Clean it up (نضفو)
زين سابو وخرج وبعد ساعات كان فى القاهرة
الجد بتعب: عامل اى يا زين
زين بجمود: احسن منك
احمد خبطو فى كفتو
زين بصلو وبرق
احمد بتوضيح: معلش اصل زين اعصا'بو بايظة الايام دى
زين: انا اعصا'بى كويسة جدا 
الجد: انا بين ايد ربنا دلوقتى و ثروتى كلها هتروحلك انتا واحمد
زين: متقاطعش
احمد : معلش كمل 
الجد بحزن: عايزك تسامحنى يا زين
زين بغضب ومقدرش يتمالك نفسو
زين: اسامحك على ايييه قول اسامحك على اييييه انتا السبب فى مو'تها ومو'تك دلوقتى مش هيشفع'لك انى اسامحك نهائى سامع مش هيشفع وخرج ورزع الباب وراه
احمد بسرعة: معلش هو اتعصب بعد اذنك
مسك ايدو: استنا يااحمد 
احمد: خير
الجد: عشان زين ياخد الثروة لازم يتجوز وتكون بنت كويسة ومحترمة
احمد بصدمة: انتا بتقول ايه ده مستحيل يعمل كده انتا واعى للى بتقولو انتا اكيد بتخر'ف ينهار اسود ده هو الى ممكن يق'تلك فيها 
الجد: احمد اتلم انا جدك
احمد : جد ايه انتا مسدق نفسك انا كمان مش مسامحك على الى عملتو بس لولا انك جدى كان زمانى سبت زين يخلص عليك لو فكرت تفتح الموضوع ده مع زين سدقنى مش هقدر اساعدك فيه سلام
الجد: مش هيطول حاجة من الورث
احمد: الله الغنى عنك لسه فيك حيل تهدد وانتا بين ايدين الى خلقك وبعدين ورثك ده ولا هيزودنا ولا هينقصنا خلهولك خدو معاك
الجد: عايزك تساعدنى
احمد: اساعد مين انتا بتقول اى
الجد: حاول يااحمد معاه
احمد بضيق: اوف طيب مش عشانك ولا عشان ورثك بس عشان اشوف اخويا مبسوط من تانى وسابو وراح يشوف زين فين
احمد : زين
زين بضيق : خير
احمد بتوتر: كنت عايز اقلك حاجة
زين بشك: خير
احمد: جدك عايزك تتجوز عشان تاخد الورث
زين بغضب وقام ضرب احمد بلبوكس 
زين بغضب وزعيق: انتا مجنو'ن انتا بتقول ايييييه
احمد بوجع: ياعم اسمع 
زين وبيطلع المسدس من جيبو وبيعمرو انا الى هسمعك عزر'ائيل وهو بياخد روحو
احمد بسرعة وبيمسكو: لا يا زين لا اسمع بس للاخر
زين بضغب : اسمع ايييه انتا مجنون 
احمد: اتجوز بنت باتفاق لحد ما تاخد الفلوس وبعدين طلقها
زين بتفكير بعدها رد بغضب: لا برضو 
احمد: زين دى فرصتك 
زين بتفكير وضيق: طب سيبنى يااحمد
احمد: تمم هروح انا اشوف الشركة بما اننا نزلنا مصر
زين: تمم
وجت الساعة 2 بليل وعمر خرج من اوضتو لابس تي شيرت اسود وبنطلون ابيض وكوتش ابيض
احمد بتصفيرة: البرنس رايح فين 
زين بجمود: خارج شوية هلف مخنوق من البيت
احمد: تحب اجى وراك بلعربية 
زين بسخرية: ليه يا بيضة بتغيرى ولا بتخافى
احمد: ولا اظبط قصدى نروح مكان نسهر 
زين: تؤ مليش مزاج اسهر
احمد: يا ابن ال**انا قصدى نروح اماكن نضيفة مش مكان للشقط
زين بضحك: لا يا محترم خلنالك الاماكن النضيفة سلام 
وخرج
وهو خارج لمح بنت لابسة دريس لبنى وطرحة وماسكة الكتاب وقاعدة جمب البوابة وجمبها لمبة صغيرة بصلها
زين بضحك سخرية: ههه كلهم زى بعض اشك اساسا انها محتر'مة وركب العربية ودورها وهيا لما سمعت قامت فتحت البوابة
زين وقف العربية عندها وبصلها وهيا لسه باصة فى الارض مستنياه يعدى
زين بضحك: تؤتؤ ممثلة بارعة شابو وقبل متبصلو خرج بلعربية بسرعة
ياسمين باستغراب: مالو ده مركزتش وقفلت البوابة وقعدت تكمل مزاكرة على النور الضعيف واحمد كان بيشوف الموقف من بعيد
احمد: ربنا يستر ويعديكى من تحت ايدو ودخل الفيلا وقفل الباب وطلع اوضتو
الساعة 4 الفجر زين جه وكان شبه سكرا'ن وياسمين هيا الى فتحت زين دخل بسرعة بلعربية وهيا قفلت البوابة وهو ركن العربية وراح كتم' نفسها وشدها 
ياسمين بخوف وبتحاول تخلص منو
زين بفحيح: تؤتؤ كده مش هينفع ده انا حتا مرضتش اسكر كتير
ياسمين بخوف وبتعيط 
زين جمب ودنها: هشيل ايدى ولو صرختى انتى الى هتبقى جنيتى على نفسك
ياسمين بخوف وعياط هزت دماغها
زين بص لعيونها الفيروزى الى مليانة دموع وشال ايدو من على بقها وقرب منها شم ريحتها الى زى اسمها وكتفها كويس وهيا م عارفة تتحرك وقرب من رقبتها ومشا د'قنو على خدها و...
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية فحيح الأفعى)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات