القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح الفهد الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

 رواية روح الفهد الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية روح الفهد الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

رواية روح الفهد الفصل الخامس 5 بقلم شروق أحمد

روح: استحالااا 
فهد؛ امال اسيبك عل حل شعرك 
روح: افهمني دا يوسف مربيني ونا وهو اخوات ف الرضاعه 
فهد بغيره: حته او كانن ميحضنكيش ولا يكلمكك 
روح: ونت غيران كدا ليه يعني 
فهد: عشن بح (وتلفون فهد رن) 
فهد: استني بس هشوف مين 
روح: رد 
فهد ردت: الو طيب طيب انا جاي حالاا 
روح: ريح فين 
فهد: طالع ورايا شغل ف الشركه متفتحيش لحد 
روح: اشطاا 
فهد: سلامم 
روح: باي 
خرج فهد من هنا روح اتصلت بيوسف من هنا 
روح: تعالا يايوسف 
يوسف: طبب جاي 
رووح؛ استنت يوسف واخيراا جه 
روح: اي يايوسف كل داا 
يوسف: خلاص يابت جيت اهوو 
روح: فهد عرف اني نت اخويا 
يوسف: ازي 
روح حكتلوو كل حاجه 
يوسف: خلاص مش لازم بس هو بيحبكك 
روح: بتمني يكون بيحبني
يوسف: طب همشي عشان يارا مستنياني 
روح: مين يارا 
يوسف: هتكون خطيبتي 
روح؛ مبروك مقدما والله ويوسف العبيط هيخطب 
يوسف: بس بس عبيط مين بس دا لو سمعتك يارا تاكلك
روح: ماشي يخويا 
يوسف: يلا بايي 
روح: سلاام
خرج يوسف وروح فضلت تفكرر
ياتراا بيحببني 
لا اكيد مش بيحبني 
اخر مزهقت قامت روقت البيت 
بعد كدا خدت شور ولبست بجامه برموته 
فهد جه تعبان من كتر الشغل 
دخل خد شور ونام من غير ميكلم روح 
روح: مالو دا مش مكلمني ليه ونا مالي 
روح دخلت نامت هي كمان 
صحي فهد عل الفجر محنوق 
روح صحيت: في اي 
فهد لا رد 
روح: فهد 
فهد بصلها بس مش بيتكلم 
روح: فهد في اي 
فهد: انا مخنوقق اويي 
روح: اشش اهدا في اي 
فهد: مشعارف 
وفضل حضنها 
(اجمل حاجه ان الشخص اللي بتحبو بيجي مخنوق ويحضنك كفيل بس اني انت تطمنو بالامان من غير ميتكلم) 
روح: مش هتحكيلي 
فهد: احكيلك اي 
روح: احكيلي اي اللي وجعك 
فهد: تعرفي اني انا وطفل لو غلط بيحبوسوني امي وابويا وبيلسعوني بنار خلو حياتي وحشه اويي لما كبرت بقيت قاسي عليهم بس بردو قلبي مش قادر ينسي ولا يبطل حنان انا كنت طفل مكنتش اعرف حاجه كانو بيضربوني وبيشتموني وامي دي مكنتش بتحبني بس انا كنت بتعب بس بقاوم لحد مبقيت زي منتي شايفه 
روح فضلت تعيط وحضنت فهد: انت مريت باصعب وقت 
فهد بعياط: انا تعبت اويي ياروح تعبتت 
روح: اشش وربنا لخليك اسعد انسانن اشش 
فهد: انا تعبت اويي ياروح اول مره اكون ضعيف قدام حد 
روح: اهداا هنعدي كل حاجه مع بعض 
فهد: ونا موافق 
روح: تيجب نعمل بيتزاا 
فهد بضحكه: يلاا 
روح وفهد عملو بيتزا بس خربو المطبخ 
روح: تيجي نعمل المطبخ 
فهد: يلاا 
ونضفو المطبخ وكلو البيتزا 
فهد: حلوه اوي البيتزا 
روح؛مش انت اللي عملتها لازم تكون حلوه 
فهد بضحكه: منتي بردو ساعديني فيها 
روح بسرح فيه فهد: ضحكتك تخطف يافهد 
فهد بضحك اكترر وبتبان غمزاتو: عارف عارف 
روح: اوفف بارد 
فهد: عارف بردو 
روح: اووف تيجي نشغل رعب 
فهد: ولي يخاف 
روح؛ هنشوف 
فهد وروح جابو فيلم رعب 
وجات حته رعب 
روح صرخت: اتطفي يافهد وكانت حضنا 
فهد: لاا 
روح: ونبي ونبي 
فهد: بعد متخليني احب الفيلم اطفي لا والف لااا
روح: طيب يافهد 
وقعده تتفرج 
فهد كان بياكل فشار 
روح:هات شوياا 
فهد: لا 
روح: ماشي انا اروح بقي اطفي التلفزيون 
فهد: خلاص بقيتي قفوشه ليه كدا اتفضلي 
روح: تيب 
فهد وروح بقو صحاب جدا عل قد مفتره صغيره بس بقو صحاب جدا ف ناس بتصاحب ويبقو اصحاب اويي ويبقو ليهم يومين ويبقو صحاب اويي بس ياترا روح وفهد هيفضلو صحاب ولا القدر هيغير حاجه 
فهد: اي رايك اروح بالبدله السودا ولا بلدبله الرمادي 
روح؛ ولا دي ولا دي عشان بتكون حلو بيهم 
فهد بضحكه خطفت قلب روح: طب هلبس ايي 
روح: تعالا 
روح جبتلو تيشرت اسود وبنطلون اسود 
روح: هتلبس دول 
فهد: انتي بتتكلمي جد بقولك رايح شركه مش رريح اسهرر 
روح: دول حلوين 
فهد: بس اول مره اروح بي حاجه زي ديي 
روح: حلوين 
فهد: افف طييب 
فهد لبس وخرج ليها 
روح: طب ونبي قمرر انا شكلي كدا هقولك اقعد مش هتروح شغل 
فهد: بجد حلوين 
روح: ثانيه وهيبقي حلو اويي وجابتلو جاكت جينز 
لبسو فهد وكان قمر. اويي 
روح: كدا اشيكك 
فهد بص عل نفسوو وعاجبوو 
فهد باس خد روح: شكرا انك ف حياتيي 
روح؛ اتكسفت جدا
فهد: يلا بايي
روح: بايي 
خرج فهد وقعده روح لوحدها
جاتلها رساله صدمتهاا 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات