القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سمراء أحتلت كياني الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمد

رواية سمراء أحتلت كياني الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمد


 رواية سمراء أحتلت كياني الفصل الثامن 8 بقلم أميرة محمد

صون غيرت هدموها ولسه خارجه
_ رايحه فين ي هانم ؟؟!!!
غصون : وانت مالك يعسل
يوسف ببلاهه : نعم ؟؟؟
غصون : انا خارجه
يوسف : علي فين
غصون ببرود : اي مكان
يوسف قرب عليها بس افتكر لما ضربته ف بطنه ف رجع لورا
يوسف بخوف : احم ....استني هلبس واجي معاكي
غصون : لا خليك جميلة هتعدي عليا دلوقتي
يوسف : هروح معاكم يلا
غصون : تروح فين ي بني ادم انت هيه رحله
يوسف ببرود : ايوة رحله وبطلي رغي كتير
غصون بتذمر : يا يوسف بقاااا...!!
يوسف فرح اوي انها نادته ب اسمه كدا وقال : طيب بصي هوصلكم ولما تخلصو اتصلي بيا عشان اجي اخدكم
غصون بفرحه : ماشي يلا
يوسف دخل للبس ونزل معاها وجميله كانت تحت ركبنا مع بعض ووصلنا مكان
جميله بتساؤل : يوسف جاي معانا ؟
يوسف بإبتسامه : لا هوصلكم وهروح مشوار كده وارجعلكم تاني
جميله : ليه م تيجي معانا عادي
غصون بسرعة : لا ييجي معانا فين ؟
يوسف بإحراج : متقلقيش انا عندي شغل يلا سلام
غصون بزعل عليه : يوسف استني ....!!!
مردش عليها وركب عربيته ومشي
جميله بعتاب : ليه قولتيلو كده ي غصون ؟
غصون : مكنش قصدي انتي عارفه عارفه اني مبحبش اجرح حد
جميله : طب يلا ندخل
دخلوا كافيه ع النيل وقعدوا يضحكوا ويهزروا وطلبوا اكل
جميله بدون مقدمات : احكيلي عن علاقتك بيوسف ي غصون بقلمي اميرة محمد محمود
_________________
_ رجعت شغلها ولا كآن حاجه حصلت
_ انتي لازم ترجعي المستشفي تاني
_ وانت مترجعش ليه ؟٠
_ عشان انا مرفود منها وانتي عارفه كده كويس
_ لا مش هرجع كفاية اللي حصل ، ممكن حد يشك ف حاجه
_ اكسبي ثقتها من جديد وهيه غبيه وهتطمنلك بسرعه
_ انت عايز توصل ل اي ؟؟
_ برغبه : عايزها ...!!
_ تاني ؟؟؟
_ وتالت ورابع لحد م تبقي معايا برضاها
_ مكنتش اعرف ان ذوقك بيئه كده
_ امممم اعتبرها غيره
_ ضحكت بسخريه : انا اغير من دي شكلك معندكش نظر
_ طيب م تيجي اشوف كده عندي نظر ولا معنديش ..وغمزلها
_ لا ي حلو مش انا اللي ابقي البديل
قامت وقفت
انا همشي عشان نلحق ننفذ
_ تمام وبلغيني ب اي حاجه تحصل
_ وهستفاد اي ؟
_ عايزة كام
_ شيك فاضي وانا امضي
_ دا انتي قلبك جامد بقي
_ هااا قولت اي ؟
_ تمام بقلمي اميرة محمد محمود
ضحكت بمياعه ومشيت وهوة ابتسم بخبث : انتي ليا ي غصون مش لحد تاني
____________________
غصون بحزن : علاقتي بيوسف اسوء علاقة ممكن تعرفيها
جميله : طب وانتي ؟
غصون : انا اي ؟
جميله : بتحبيه ؟؟
غصون بصدمه : ايييه ؟؟
احبه ؟
مستحيل احب حد بيهيني ، ويجرح كرامتي وانوثتي ، وشايفني عبء عليه
جميله : بس ي غصون مينفعش تفضلي عايشه كده حاولي تقربي منه يمكن يحبك
غصون : لا ي جميله مش حابه ادي قلبي لحد بيفكر فيا بالطريقه دي
انا دلوقتي مش معايا غير قلبي ، مش عايزة افرط فيه زي م فرطت ف حاجات تانيه
جميله : بس قلبك هيموت لو متحطش ف مكان يناسبه
غصون : ولحد م الاقي المكان المناسب هسيبه يموت بالبطيء يمكن ينبض علي اخر للحظه
جميله : بعد فوان الاوان ؟
غصةن : مفيش حاجة بتعدي من غير م تاخد وقتها
جميله: انا مش عارفه اقولك ايه بس افتحي قلبك ي غصون
غصون : مش هناكل بقااا
جميله بمزاح : كلي يختي كلي
خلصوا اكل وقامو عشان يرحوا جم بنتين اتكلموا بصوت عالي
_ مش دي الدكتورة غصون اللي اغتصبوها
_ ايوة هيه ، مش عارفه ازاي بتخرج وتوري وشها للناس كده عادي
_ لو مكانها كنت اختفيت ف اوضتي ومطلعتش تاني
غصون سمعت كلامها ومقدرتش تتحمل ، خدت شنطتها وطلعت تجري علي البيت
جميله بصت للبنتين بغضب وخرجت ورا غصون نادت عليها كتير مردتش ، اتصلت علي يوسف كتير مردش ، بعتتله رسايل كتير ، برضو مشفهاش
ركبت تاكسي وراحت لبيت غصون ، خبطت عليها
جميله : افتحي ي غصون متوجعيش قلبي عليكي
غصون ردت عليها بجمود من غير م تفتحلها : امشي ي جميله انا كويسه
جميله : متكدبيش عليا
غصون : ارجوكي امشي وهقابلك بكرة ف المستشفي بس محتاجه ارتاح شويه
جميله بحزن : ماشي ي غصون هسيبك ترتاحي بس عشان خاطري متخطيش ف دماغك كلام البنتين دول
غصون : ماشي
جميله مشيت بعد مناهده كبيرة معاها وغصون دخلت اوضتها تاني بقلمي اميرة محمد محمود
_____________________
اول م جميلة دخلت المستشفي ، مهاب جري عليها ،
مهاب بتوتر : جميله انا ...انا اسف
جميله ببرود : علي ايه ؟؟
مهاب بقلق : علي ردي فعلي امبارح !!
جميله : لا عادي ولا فرق معايا
مهاب بحزن : بجد ؟؟
جميله : اه ....عن اذنك بقي هروح اشوف شفلي
جميله مشيت ومهاب دخل وراها مكتبها
جميله بتصنع : في حاجه ي دكتور مهاب ؟
مهاب قرب عليها
جميله : اي في ايه
مهاب همس جمب ودنها : مهاب بس من غير دكتور
جميله بتوتر : م ....مهاب ابعد بعد اذنك
مهاب رجع خطوتين لورا : بعدت ....!!!
جميله بغضب : انت ازاي تسمح لنفسك تقرب مني كده
مهاب ببرود : عادي
جميله بعصبيه : هوة اي اللي عادي ي دكتور مهاب ، لو سمحت متتخطاش حدودك معايا تاني
مهاب : انا .....!!
جميله بغضب : انت اي ي مهاب ، عاوز مني اي ، انا كنت .....!!!
قبل م تكمل كلامها دخلت عليها الممرضه
_ دكتورة جميلة المدير عايز حضرتك انتي ودكتور مهاب ودكتورة غصون
جميله بهدؤء : تمام اتفضلي بقلمي اميرة محمد محمود
الممرضه خرجت وجميله اتنهدت وبصت ل مهاب بغضب وطلعت وهوة هز راسه بياس وخرج وراها
_______________________
يوسف دخل البيت بعد م قضي الليل براا دخل اوضته لقي غصون وانصدم من حالتها.....
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات