القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والاربعون 46 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والاربعون 46 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والاربعون 46 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والاربعون 46 بقلم ملك ايمن

في الملاهي 
سليم: اااه يامجنين يلا يامجنين 
ليل: اي ياحبيبي دي كانت جميله 
سليم: داااايخ الله يحرقكو
تمارا: وانا بسبب هيثم كنت هموت من الخوف والجري 
هيثم: ولله منا كمان كنت بجري معاكي يعني الله
سليم: بس بس كفايه يلا نروح انا غلطان اني سمعت كلام عيال
بقلمي موكااا🗒️🖋️〽️
صحيت كيان شافت نفسها في حضن ادهم ولسه بيعملها الكمدات ع بطنها ابتسمت بحب بعد كده افتكرت الي حصل بينهم وقالت في سرها
كيان: اكيد الي حصل ده كان ضعف ومجرد رغبه راجل في ست بعدت ايديها عنها وكانت قايمه بس هو فاق
ادهم: كيان انتي كويسه 
هزت رسها با ايواه وقامت دخلت الحمام ولكن كان باين عليها الزعل قام طلع ليه هدوم 
بقلمي موكااا🗒️🖋️
كل واحد منهم وصل اوضته وتحديدا غرفه سليم وليل 
سليم رما نفسه ع السرير بتعب
سليم: ااااه مش قادر اووف ليل قعده جنبه فكتله زراير القميص 
ليل: قوم غير ياروحي وخد دش
سليم: حاسس اني هجيب كل الي في بطني قربت منه وطبعت قبله رقيقه ع شفتيه 
ليل: قوم تعالا هناخد دش يلا
سليم برفع حاجب: بت انتي انحرفتي امتي 
ليل اتكلمت بدلع: انا داخله مش عاوز تيجي براحتك يابيبي 
ضحك ضحكه رجوليه وقال
سليم: حد يرفص النعمه وشالها ودخل بيها الحمام ووهششش
بقلمي موكااا🗒️🖋️
في غرفه هيثم وتمارا كانت في غرفه الملابس ودخل هيثم 
هيثم: هو انا كنت بقول اي قبل ما العفريت يجي هه😉
تمارا: يا ثومي مش قادره 
هيثم : كنتي حلوه انهارده
تمارا: احم امم شكرا 
هيثم قرب عليها وكان هقبلها 
تمارا: يلهوي مش نسال ع كيان 
هيثم: هي كويسه وبيقرب تاني حطت ايديها ع صدره 
تمارا: لتكون فيها حاجه 
هيثم: لو في كنا عرفنا تعالي بقا وشالها نيمها ع السرير 
هيثم: مفيش مفرر يااقطه
تمارا بخجل: ط طب انا بع.. اخد كلامها في قبله طويله وهشهش
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان خرجت من الحمام غيرت هدومها ودخلت قعده في البلكونه ده كله وهو متابع خطوطها اتنهد بضيق وقام دخل الحمام اخد دش وخرج وهي زي ما هي راح عندها وقعد جنبها 
ادهم: مالك
كيان: مفيش احنا هنروح امتي
ادهم: لي في حاجه مضيقاكي
كيان : لا بس ماما وبابا وحشوني بس
ادهم: بعد بكره هنمشي 
كيان: تمام وقامت عشان تخرج مسك ايديها شدها قعدها ع رجله 
كيان: انت بتعمل ايه 
ادهم وهو تايه: فيكي اي  تاعبه روحي معاكي لي
كيان: قلتلك انا كويسه 
ادهم: لا مش كويسه قوليلي مالك مش انا ادهم الي طول عمرك مش بتخافي منه كان بيقول كده وهو بيبعد خصلات شعرها عن وشها 
كيان: ا ان اانا واتفتحت في العياط اترمت في حضنه وهو بيشدد ع حضنها وكانه عاوز يدخلها جوه قلبه 
ادهم:عيطي يا كياني طلعي كل الي جواكي انا معاكي وهفضل معاكي لاخر نفس فيا انا جنبك
كيان وسط عيطها:بعد الشرعليك
بعدها عنه ورفع وشها 
ادهم:ااه بس لو اعرف مالك 
كيان فضلت بصاله فتره بدون كلام وفجأة قرب منه وطبعت قبله اتصدم من فعلتها ولكن بادلها القبله وبعد وقت بعدت عنه ونامت ع صدره 
كيان:انا اسفه ابتسم بحب وشالها ودخل بيها الاوضه نيمها عالسرير  وكان بيقرب منها 
كيان:ادهم مينفعش 
طبع قبله رقيقه ع شفتيها ثم ابتعد عنها 
ادهم:حاضر لاحظ كسوفها حب يغير الجو
ادهم:تحبي ننزل نتمشي شويه
كيان:اه اه يلا وقامت دخلت تطلع لبس فونه رن فتحه
ادهم:الو
.........:اسمع ياسليم ان مبعدش عن سكتي متزعلش ع الاموره الي معاك كان لسه هيرد ولكن الخط فصل
ادهم:سليم يقصد سليم ليل قام خرج جري ع غرفه سليم وليل
بقلمي موكا🗒️🖋️
فضل يخبط جامد سليم بعد عن ليل 
سليم:ع النعمه لو حاجع تافهه لولع فيهم وقام فتح كان لافف فوطه حول خصره
ادهم:فين ليل
سليم:جوه في اي 
ادهم:ممكن ادخلها
سليم حك راسه بخجل:احم لا مينفعش في اي 
ادهم:رود الباب الاول وتعالا 
سليم:اهو في اي بقا
ادهم:فاكر القضيه الي ساعدتك فيها 
سليم:ايواه مالها
ادهم:جالي تلفون بيقول لو مبعدش عن سكتي ياسليم متزعلش منى ع الاموره الي معاك
سليم:المنشاوي الكلب 
ادهم:ليل لو حصل لها حاجه
ليل:هيحصلي اي ياابيه
يتبع...
لقراءة الفصل السابع والاربعون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات