القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم أميرة محمود

يوم الفرح المنتظر
نور، بقيتي عروسه ياجودي كبرتي ياحبيبتي أنا مش قادره اصدق نفسي
جودي بدموع، والله يامامي أنا زعلانه اني هسيبك أنا عايزه افضل معاكي والنبي
حسام داخل ياخد عروسته سمعهم
حسام، تفضلي مع مين أنا مصدقت أن القمر هيبقي ملكي
نور، خلي بالك منها ياحسام جودي لمضه بس حنيه الدنيا فيها
حسام، أنا اصلا بموت في لماضتها ياللا ياقمر الناس وصلو تحت
جودي، لا انا رجعت في كلامي وهقعد مع مامي
نور،😄😄مامي مين دي الوقت
حسام، وربنا هشيلك واخدك واطير عالفيلا ومش هيبقي فيه فرح😄😄
احمد، لا وعلي ايه أنا هنزلهالك بنفسي😄😄
جودي، بابي مش عايزه اتجوز عايزه اقعد معاكو
حسام، والله كنت حاسس ان ده هيحصل
احمد، خلاص روحي انهارده مع حسام وانزلي عشان المعازيم وبكره هنيجي ناخدك😜😜
حسام، اه ياللا عشان الناس بس
جودي، ماشي يابابي
احمد، ربنا يعينك ياحسام 
جودي، بتقول حاجه يابابي
احمد، بقول انك قمر بالفستان الابيض
جودي، ميرسي يابابي
،،،،،،،،،،،
ادهم وجودي
ادهم، أنا خلصت ياجودي أنا نازل عشان الناس اجت
جودي، وانا خلصت ايه رايك
ادهم، رايي ايه ايه الجمال ده كله طبعا تجنني
جودي، ميرسي يا دودي
ادهم، فكرتيني بالمرحومه😄😄
جودي، اتلم وياللا بينا ننزل للناس
،،،،،،،،
الميكب ارتيست زوقت نور وعملت لها ميكب رقيق مبين جمال ملامحها ولون عنيها اللي يشبه لون العسل النحل
الفستان بيبي بلو لون صفاء السماء كانت شبه حوريه من الجنه
نور خلصت وماشيه في الطرقه لقت محمد في وشها
محمد بزهول، ايه القمر ده
نور بصت في الارض، شكرا عن اذنك
محمد، ليه كده
نور، هو ايه اللي ليه كده
محمد، أنا عملت ايه للمعامله دي كلها
نور، محمد انت ابن عمتي وبس حاول تتأقلم علي كده عشان أنا مش عايزه مشاكل عن اذنك وسابته ومشت
محمد، ليه كده يانور أنا محبتش حد قدك بس والله لهخليكي تندمي
،،،،،،،،،،
زين وكارما
زين، ياللا ياكوكو 
كارما، أنا خلصت ايه رايك
زين بزهول ، انتي مين
كارما، أنا كل حاجه لدكتور زين قلبه وعقله وكله
زين، انتي الملاك اللي ربي رزقني بيها
كارما ، ربنا يخليك ليا يا اجمل حاجه حلوه في حياتي
حور، ياللا يامامي انتوا هتفضلوا قاعدين تسبلو لبعض كتير
كارما بإحراج ، ياللا يازين هنتأخر كده
ايان، طب ايه رايك فيا أنا وحور كمان يابابي
زين، انتو الاتنين قمرات عارفين ليه عشان طلعتوا شبه الشمس اللي منوره حياتي
حور، يابنتي هيفضلوا يعكسوا في بعض وهينسوا أن في فرح
زين بضحك، ياللا بينا
،،،،،،،،،
عز، اوبااا اي ده جوليا اجت هي ومامتها
نور، جوليا مين
عز، بنت طنط سلمي صاحبه بباكي 
ادهم، انت مجنون هو بابا ليه اصحاب بالمنظر ده دي الفستان الترزي شكله نسي يكمله 
عز، اومال لو شفتيها بالبكيني 
نور، شفتها اتهد واسكت خالص
عز، اي ده المزه بتاعتي وصلت أما اروح اسلم عليها
كارما، ازيك ياعز اخبارك 
عز، الحمد لله ياطنط 
حور، طنط برده اقولها انت مسميها ايه😜😜
عز سرح في الحوريه اللي قدامه😧😧
حور، انت بتبصلي كده ليه😏😏
عز، اصلك قمر بجد🥰🥰
كارما، بتعاكس بنتي قدامي ياعز😄😄
عز، ااااانااااا😇😇
حور🤣🤣🤣 لسانه جاله فيه عطل
كارما، بس يا حور عيب كده اه بالحق مبروك النجاح النتيجه بانت امبارح وانت جبت 98% هتروح ايه
عز، طب أن شاءالله عايز ابقي دكتور زي بابا
حور،يعني هنبقي زمايل
عز، ايه راحه طب بردك
حور، أن شاء الله عشان ابقي ضامنه شغلي عندكم في المستشفي
عز، أن شاء الله
،،،،،،،،،،
محمد لقي جوليا واقفه هي ومامتها فحب أنه ياخد حقه من نور
محمد، ازيك ياطنط أنا محمد ابن نور اخت ادهم
سلمي، اه اهلا ازيك ياحبيبي 
محمد، الحمد لله ياطنط ازيك ياجوليا احنا متعرفناش بس ممكن نتعرف
جوليا، وماله أنا جوليا رايحه كليه السن السنه الجايه أن شاءالله
محمد، أنا فيها رايح سنه تالته ده احنا هنبقي زمايل
جوليا، اممم كويس
محمد حب يفرس نور اكتر، ترقصي معايا
جوليا، اوك 
محمد اخد جوليا وراح يرقص مع العروسه والعريس اسلو
جودي، اي ده ياادهم ألحق
ادهم، بس انا عارف محمد عمل كده ليه
جودي، الحمد لله أنه بان قدام الكل عشان بنتك تتنيل ومعدتش تعيط كل يوم بسببه
ادهم، ده هو اصلا بيعمل كده عشانها واسكتي عايز اشوف آخرهم
،،،،،،،،،،،
نور بصت بصدمه علي محمد
نور، ليه كده يامحمد وحست أنها هتنهار ودموعها خانتها ونزلت طلعت تجرى عالحمام عشان محدش ياخد باله
محمد شافها ،بقولك ياقمر عن اذنك أنا داخل الحمام احسن همووووت
جوليا، طب روح
محمد راح لها قدام باب الحمام وفضل واقف قدام الباب وسامعها وهي منهاره 
محمد، افتحي يانور
نور مسحت دموعها وظبطت مكياجها وخرجت
نور، عايز ايه في كذه تيولت علي فكره
محمد، انتي متأكده اني ابن خالك وابن عمتك بس
نور، ليه هو انت كنت مفكر انك حاجه تانيه عن اذنك
محمد شدها من ايدها، علي فكره انا متاكد اني بالنسبالك حاجه تانيه
نور، انت بتحلم شيل ايدك وروح للي كنت بترقص معاها وابعد عني أنا مش عايزه اشوفك كل شويه قدامي فاهم
محمد، براحتك يانور
ادهم، كان واقف يراقبهم من بعيد
ادهم، برافوا عليكي يانور أنا والله ماعايز اكسر قلبكم بس انا مستني محمد يقف علي رجليه ويخلص وخايف ليحصلك زى عمتك واجوزك غصب عني أنا لازم اعمل مسافه بينكم لحد مامحمد يخلص
،،،،،،،،،،
احمد، ابنك الشملول كان بيرقص مع اللي واقفه بفستان عريان دي لو اجا تاني يقولي عايز نور هاديه باللي في رجليا لانه محترمناش قدام الناس
نور، بجد ومين اللي عزم سلمي وبنتها
عز، أنا ياماما أما كنت في البحر عزمتها بس مكنتش متاكد انها هتبت وتيجي
نور، فلحوس طول عمرك ياعز
عز موبايله رن،الو
نور، عز أنا واقفه جنب الشجره اخر الجنينه تعالي عايزاك ومتقولش لحد
عز، حاضر 
وبعد دقيقتين كان عندها
نور، والله لهردهالك يامحمد
عز،في ايه يانور
نور، أنا عايزه العب معاك لعبه 
عز، لعبه ايه
نور، أنا عايزه تبين قدام محمد انك بتحبني ونقعد نضحك ونهزر مع بعض
عز، طب ليه
نور، أنا هقولك كل حاجه بس احلف أنه هيكون سر
عز، ماشي
،،،،،
الفرح خلص والعروسه مروحه
جودي، والنبي يامامي مش عايزه اروح في حته خدوني والنبي
محمد، ههههه رجعتي في كلامك
حسام، ياللا ياقمر دخول الحمام مش زي خروجه
عز، البضاعه المباعه لاترد ولاتستبدل
جودي، أخص عليكوا يعني مش هوحشكوا
نور بنت جودي راحت حضناها، والله هتوحشيني اوي مش هلاقي حد ارغي معاه
عز، اومال أنا روحت فين ياقلبي
محمد، مالك ياله ماتظبط
نور، ربنا يخليك ليا يا عز
محمد😡😡
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والاربعون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات