القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود

احمد شال نور وطلعها غرفتها وقعد يفوق فيها اهدي بس اي اللي حصل أنا مش فاكر حاجه 
نور قالت بصوت مبحوح اطلع بره بره وقعدت تصرخ جامد  كل اللي في البيت صحوا وقعدوا يدورا الصوت جاي منين لحد ما وصلوا لغرفه نور لقو نور قاعده ع السرير ومغطيه نفسها بالبطانيه وشفايفها بتترعش جامد
جودي ، في ايه يانور وانتي عامله كده ليه
محمد ، في ايه يا بنتي 
فاطمه ام جودي، مالك بس اهدي 
محمد بينظر لاحمد لقاه باصص في الارض ونور عماله تعيط وتبص لاحمد
محمد، احمد لو سمحت تعالي ورايا
محمد دخل غرفته هو وأحمد
محمد ، هو اي اللي حصل
احمد ، مش عارف انا كنت بتعشي معاها في المطبخ وبعدين ومعنتش حسيت بنفسي فوقت بعدها لقيتها هدومها متقطعه وكلها دم شيلتها طلعتها وبعدين حصل اللي شوفته
محمد ، يعني ايه محستش بنفسك دي ممكن افهم
احمد ، والله ماعارف يابابا
دخلت عليهم فاطمه تصوت 
فاطمه ، الحق يا محمد البنت في حد اغتصابها
محمد ضرب ابنه بالقلم 
محمد ، انت اغتصبت بنت عمك انت عارف اي اللي هيحصل هيبقي دم مالوش اخر اخوي مش هيسكت 
فاطمه، يامصبتي استحاله احمد يعمل كده وبصت لاحمد اوعي يااحمد الكلام اللي ابوك بيقولوا يكون حصل
احمد افتكر العصير وطلع يجرى عالمطبخ وأبوه يجري وراه فكره هيأذي نفسه لقاه جاب كيس العصير ومسكه
محمد ، هو ايه ده بقي
احمد ، بابا كنت في عيد ميلاد ندا صحبت هنا وعطيتني العصير ده وشربته اول مااجيت ده اكيد فيه مخدر
محمد، وانا ايه اللي يخليني اصدقك انت فتحت أبواب جهنم علينا عارف انت خنت الامانه اللي عمك سابهلنا وعلي صوته عارف أما بنت بتغتصب في الصعيد بيحصل ايه
احمد ، والله يابابا مظلوم أنا هودى العصير ده معمل تحليل بتاع واحد صاحبي
محمد ، طب ونور هتتجوزها مفيش كلام
احمد، يابابا وهنا
محمد، هنا مين بقولك البنت انت ضيعت مستقبلها أنا هطلعلها واحاول أهديها عشان متحكيش لأخوي حاجه 
نزلت فاطمه وقالت لازم تتجوزها يااحمد اللي انت عملته مصيبه كبيره وفيها قتلنا كلنا
جودي قاعده مع نور تهديها
جودي، نور  حبيبتي اهدي وقوليلي مين عمل فيكي كده
نور قلبها هيقف من العياط
دخلت فاطمه عليهم
فاطمه، جودي روحي نامي وانا هقعد مع نور شويه
خرجت جودي وهي منهاره ع بنت عمها
فاطمه،. نور حبيبتي انا عرفت كل حاجه والله يابنتي احمد ماكان في وعيه واحده بنت حرام حطيتلو حاجه في العصير وحصل اللي حصل والله احمد ابني محترم جدا مهواش كده
نور افتكرت أن احمد كان في أيده كيس عصير وخلصه من هنا وبعدين بقي واحد تاني
فاطمه ، ارجوكي يابنتي ابوس ايدك متقوليش حاجه لابوكي واحمد هيصلح غلطته ويروح يطلبك منه الصبح ماشي يابتي هيبقي فيها دم للركب ابوس ايدك ووطت ع ايد نور أبويها
نور شدت أيدها بسرعه وراحت فاطمه حضناها وقعدت تعيط جامد وقالتلها قومي استحمي يابنتي والله علي عيني اني اشوفك كده 
نور قامت ودخلت الحمام وبصت للمرايه وقعدت تعيط جامد علي نفسها واللي حصلها
الكل دخل اوضه ومحدش عارف ينام
تاني يوم الصبح جودي نزلت تفطر لقيتهم قاعدين ومحدش بياكل كل واحد سرحان
جودي، بابا عرفت مين اللي عمل في نور كده
احمد قام جرى وقال ، ورايا عمليه ضرورى دي الوقت
محمد ، متنساش هنسافر بليل لعنك
احمد،. ماشي يابابا
احمد مكنش وراه عمليات احمد راح معمل التحايل بتاع صحبه بكيس العصير
احمد لو سمحتي أنا عايز الدكتور هادي أنا صديقه
السكرتيره ، ثواني هقوله مين حضرتك 
احمد منتظرش أنها تقوله ودخل عالطول
هادي ، اهلا ازيك يااحمد السكرتيره والله يادكتور شاورلها هادي بدماغه أنه خلاص
احمد ، أنا واقع في مصيبه وعايزك تشوفلي العصير ده فيه ايه ضرورى
هادي ،يعني ايه ده مغلف
احمد ، أنا شربته وعملت مصيبه وعايز اعرف منه واللا اي
هادي، مصيبه اي يابني خير 
احمد ، مش واقته عايز تحلله بسرعه
هادي ، طب اديني ساعه لاون
احمد ، تمام وسابه ومشى
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات