القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم أميرة محمود

مالك يابتي
خايفه خايفه اوي ياعمي ادهم يروح مني كل شويه يحصله حاجه
ده جدر ومكتوب يابتي
بس لازم يسيب الشغل ده 
ادهم طول عمره كان نفسه يبقي ظابط مش هنيجي في يوم وليله نجوله سيب شغلك
موبايل جودي رن
الممرضه، الو مدام جودي تعالي حالا
جودي وقفت مره واحده، في ايه😧😧
ادهم بيه عايز يقوم وعمال يزعق ومش راضي يهدي وده غلط علي العمليه اللي عملها
جودي، أنا جايه حالا
محمود، في أي يابتي جلجتيني
جودي، هقولك في الطريق بس ياللا ياعمي وطلعت تجرى علي عربيتها 
،،،،،
ادهم، محدش ليه دعوه أنا عايز اتحرك تعبت من النومه دي
جودي، دخلت عليه جري، في ايه ياادهم كده غلط عليك ياحبيبي.
ادهم، أنا حاسس اني اتشليت وانتو بتخبوا عليه
جودي، لا ياحبيبي اهدي بس عشان خاطرى وانا هقولك كل حاجه
ادهم باصلها لقى عينيها كلها دموع
ايه ياجودي اتشليت وعشان كده كنتي بتقنعيني اسيب شغلي عشان أما اعرف أني اتشليت مزعلش عليه
جودي وطن باست رأسه حبيبي اهدي والله المسألة مسألة وقت مش اكتر وهترجع احسن من الاول عشان خاطرى اهدي والنبي أنا مش قادره اشوفك كده
ادهم، اطلعي بره مش عايز اشوف حد😡😡
جودي، اهدي بس ياادهم😭😭😭
ادهم، قولت مش عايز اشوف حد 
،،،،
جودي، أحمد تعالي معلش😭😭
احمد، مالك ياجودي في ايه
جودي، ادهم حالته النفسية وحشه وطردني وعمال يزعق جامد
احمد، طب انا جاي فورا ياحبيبتي بس اهدي 
نور ، في ايه يا احمد
احمد، ادهم بيزعق ومش عايز يشوف حد
نور، طب ياللا بينا
،،،،
جودي، احمد ممكن اطلب طلب
احمد، ايه ياجودي
جودي، ممكن بلاش ممرضه لادهم وانا ممكن اعالجه
احمد، بس انتي لسه مخلصه تانيه طب يعني لسه متعرفيش قد كده
جودي، لا أعرف يااحمد ولو حصل حاجه ومعرفتش هكلم الدكتور اسأله
احمد، طب وبنتك 
جودي، ممكن نور تاخدها عما ادهم يخرج من المستشفى
احمد، طب وترضع ازاي
جودي، هاتلها لبن يااحمد الله
احمد، خلاص ماشي ياستي 
جودي، طب روح قول للمرضه وخد نور اديها لنور مراتك وانا هقعد مع ادهم
،،،،،،
جودي لبست لبس الممرضه ودخلت لادهم تركبله المحلول
ادهم، انتي ايه اللي جابك تاني وايه اللي انتي لبساه ده
جودي، أنا قتلت الممرضه واخدت لبسها😬😬😬
ادهم، 😊😊
جودي، لو سمحت افرد دراعك عشان اعرف اركب المحلول
ادهم فرد دراعه و جودي ركبتله المحلول وراحت قعدت عالكنبه تقلب علي القنوات
ادهم، هو انتي هتقعدي معايا😏😏
جودي، اه🤪🤪
ادهم، بس الممرضه كانت بتعطيني المحلول وتخرج
جودي، أنا ممرضه رخمه بحب اقعد مع المريض
ادهم، بس انا مبحبش القناه دي
جودي، مانا عارفه بس انا بحبها 😏
ادهم سكت وفضل باصص عليها
ادهم في سره، هو في حد ممكن يستحمل حد كده بيعدل نفسه علي السرير ضهره وجعه،اااااه😬
جودي جرت عليه ،مالك ياحبيبي اعطيك حقنه مسكنه
ادهم، ضهرى الم رهيب مش قادر
جودي، طب ثواني وفتحت ابره وعطيتهاله وفضلت واقفه 
اي يا حبيبي الوجع خف
ادهم،  اه الحمد لله
جودي، متحاولش تتحرك وانت هتبقي كويس 
ادهم، أنا جعان
جودي، طب ثواني هجبلك الاكل
جودي طلبتله الاكل من المطبخ بتاع المستشفي .
الاكل وصل ياللا يا ادهم أنا هرفع راسك عالمخده بس عشان تعرف تاكل
فضلت تأكله معلقه معلقه
ادهم، خلاص مش قادر كفايه
جودي، طب خلاص ماشي براحتك
ادهم، هتروحي أمتي
جودي، مش هروح
ادهم، طب ونور
جودي، مع اختك متقلقش
ادهم، امشي روحي للبنت أنا كويس
جودي، البنت مع عمتها واكيد هتخاف عليها زيي بالضبط
ادهم، هتقدرى تنامي وبنتك مش وياكي
جودي، بنتي في امان أما قلبي لو مشيت مش هيحس بالحظه امان
ادهم، يعني ايه
جودي، مفيش نام ياللا ريح شويه
ادهم، جودي 
جودي، ها
ادهم، تعرفي أنا اتعصبت ليه الصبح
جودي، ليه
ادهم، عشان رجلي مش حاسس بيها وعرفت اني اتشليت  انا خايف تسيبيني 
جودي، هو أنا لو كان حصلي كده كنت هتسيبني
ادهم حرك دماغه بلأ
جودي، أنا مش هرد عليك واريحك عارف ليه
ادهم، ليه
جودي، عشان انت مبتحسش
ادهم، يعني هتكملي معايا 
جودي، انت الهوا اللي بتنفسه لو بعدت عنك اموت انا محبتش راجل في حياتي غيرك انت واتنين تانين
ادهم، مين دول بتحبي غيري
جودي، اه واحد اسمه احمد والتاني محمد بس محمد مات الله يرحمه
ادهم، ممكن اطلب منك طلب بس توعديني اول انك هتسمعي كلامي وتنفذيه
جودي، ايه
ادهم،اوعديني اول
جودي، لا مش موافقه ياادهم
ادهم، هو أنا قولت هو ايه 
جودي، روحي لبنتك مش هروح لبنتي أنا قاعده هنا مع جوزي ولو سمحت معتش تتكلم معايا والله شكلها الممرضه اللي مخرجالي قصه من الطرحه عجبتك عشان كده عايزني امشي😏😏
ادهم، بضحك والله انتي مجنونه🤣🤣
جودي، ماشي مش هرد عليك
ادهم، هو زين مجاش 
جودي، لا معاد الزياره الساعه تسعه لسه ساعتين نام بقي ريح جسمك شويه
ادهم، ماشي
،،،،،
زين وكارما
زين، ازيك ياحبيبتي أنا جبت الغدا اهو هدخل اخد شاور عالسريع عشان نتغدي مع بعض
كارما، ماشي ياحبيبي 
زين خرج من الحمام حاطط الفوطه علي وسطه وشعره نازل علي وشه وعضلاته مبروزه وباينه
كارما بشهقه ايه ده حطت أيدها علي وشها ، في حد يخرج كده انت نسيت ان أنا في البيت
زين راح شال أيدها من علي وشها، هو انتي متعرفيش اني جوزك😄😄
كارما ، يعني جوزي تخرج كده لو سمحت سيب أيدي عشان أخرج والبس بسرعه
زين ، انتي مجنونه صح 🤣🤣
كارما، سيب أيدي والنبي 😔😔
زين، لا 😜😜
كارما فضلت ترجع للخلف حتي التصقت في الحيطه
زين قرب منها الباب خبط
كارما، الباب
زين، سيبيه يخبط
كارما، ماما 😭😭😭
زين، في ايه ياكارما هو أنا متجوز عيله
كارما، ماما عالباب
زين، ماشي ياستي اخرجيلها وانا داخل البس بيجامه هو في حد باصصلي في ام الجوازه دي
كارما، ماشي يازين وراحت فتحت الباب
كارما، تعالي ياماما ادخلي اتفضلي يا ياسمين
ام كارما ، اخبارك ايه ياقلبي
كارما ،الحمد لله
اومال جوزك فين
جوه لسه جاي حالا من المستشفى
يامصبتي هو نزل الشغل يوم صبحيته😱😱😱
لا ياماما ده ادهم عربيه خبطته واحنا طالعين امبارح وكانت حادثه صعبه جدا
ياساتر يارب وهو عامل ايه دي الوقت يابنتي ومقولتولناش ليه
الوقت كان متأخر وفضلنا في المستشفي للفجر
طب أنا هنزل اروح المستشفى مع ابوكي نطمن عليه سلام دي الوقت وهنجيلكوا بكره
ماشي ياماما 
ماشي سلام
،،،،،،،،
زين خرج، هما فين
كارما، راحوا المستشفي لاخوك
زين، طب كانوا يقعدوا شويه
كارما، ماما صممت انها تنزل
زين، تمام هو احنا كنا بنقول ايه قبل ما ماما تخبط
كارما، بنقول أنا جعانه وطلعت تجرى قعدت عالسفره تاكل
،،،،،
نور، ام سيد البنت مبتبطلش عياط خالص
ام سيد، دي جعانه يابنتي  
نور، مش راضيه تاخد اللبن الصناعي خالص
ام سيد ، طب وديها لمامتها هي شكلها عايزه ترضع من مامتها بس
نور، ماهي قاعده بادهم عشان نفسيته تعبانه
ام سيد، وديهالها يابنتي بدل مايحصل ليها حاجه
نور، انتي شايفه كده
رد ام سيد، اه يابنتي
،،،،،،
زين، أنا ماشي ياحبيبتي رايح لادهم
كارما، ماشي هو أنا ممكن اجي معاك 
زين، طب ماشي  ياللا بينا
،،،
ادهم لقي جودي نايمه عالكنبه
ادهم، شكلها منامتش امبارح خالص جودي مأصلهاش نامت دي الوقت
فجأه الباب خبط وكلهم اجو يطمنوا علي ادهم
احمد، هي جودي نايمه دي الوقت مأصلهاش عملتها
نور، أنا هروح اصحيها جودي ياجودي الحق يااحمد هدومها كلها دم
زين، هاتهوها اوضه الكشف بتاعتي بسرعه
ادهم، في ايه مالها  وحاول يقوم معرفش
احمد شالها وطلع يجرى راح اوضه الكشف بتاعه زين
زين، للاسف كان في حمل ونزل بس فيه نزيف جامد
احمد، طب أنا هحضر العمليات ياللا يازين
زين، بس ادهم مرضاش يخليها تولد عند دكتور راجل اكيد مش هيرضي اني اعملها تنضيف
احمد، ياللا يازين اختي هتموت ياللا 
،،،،
ادهم، جودي، مالها يانور
نور، حبيبي معلش كانت حامل بس البيبي نزل
ادهم، نزل ازاي
نور، اللي حصلك اثر عليها جامد وعلي نفسيتها فعشان كده ربنا مأردش أن البيبي يجي وربنا يعوضكم يارب
ادهم، هو انا ليه بيحصلي كل ده انا معملتش حاجه وحشه في حد
نور، المؤمن مصاب ياحبيبي جودي إن شاء الله هتبقي  كويسه وهيبقي عندكم دسته عيال
ادهم، طب هي عامله ايه دي الوقت
نور، في العمليات بتعمل عمليه تنضيف
ادهم، مين بيعمل لها العمليه
نور، مكنش عندنا حل تاني غير زين اخوك هو مكنش راضي عشان عارف انك مبتحبش مراتك تكشف عند دكتور بس الحاله كانت مستعجله وكان ممكن يحصلها حاجه لقدر الله لأن النزيف كان شديد  وأحمد أصر أنه يلحقها
ادهم، ربنا يستر أنا مش عايز حاجه غير أنها تقوم بالسلامه انا حاسس اني السبب في اللي حصلها عمرى ماهسامح نفسي
نور، ده قدر ومكتوب ياحبيبي وعلي فكره الصبح هتبقي كويسه باذن الله
،،،
زين خرج من العمليات
احمد، أي الاخبار يازين
زين، الحمد لله النزيف وقف 
احمد، الحمدلله 
زين، هتحتاج راحه سنتين عالاقل عشان تحمل تاني الرحم ميشتلش بيبي قبل سنتين غلط عليه
احمد، هي فاقت 
زين، بيفوقوها جوه
،،،،
عدي ٦شهور علي ابطالنا
جودي، ياللا ياادهم  قوم عشان هنبتدي انهارده نحاول نمشي
ادهم، صباح الخير ياقلب ادهم
جودي، صباح النور ياعمرى ياللا بقي هسندك اقومك
ادهم، مفيش وراكي جامعه انهارده وتحلي عن دماغي
جودي، لا مفيش ورايا غيرك انت وعندي ليك مفجأه
ادهم، ايه هي 
جودي، بص كده علي نور  وراحت حاطتها علي الارض بقت بتحبي
ادهم حاول يقوم عشان يبص عليها، ماشاء الله
جودي، امبارح لقيتها بتحبي قولت اوريهالك أما تصحي
ادهم، عقبال ما تمشي يارب 
جودي، يارب ياحبيبي بس ياللا بينا بقي
،،،،
عند كارما وزين
زين، آخر كشف هخلصه ياحبيبتي ونروح سوا
كارما، ماشي ياحبيبي سلام
زين، اتفضلي يافندم تحت امرك
اللي معاها، معلش يادكتور هي مبتكلمش بس هي عملت اختبار حمل وطلع في حمل فجايه تتاكد
اتنين داخلين لابسين عبايات سودا ونقاب
زين، طب ممكن تطلعي علي السرير نكشف سونار
طلعت علي السرير
زين، اه مبروك في حمل وده صوت نبض الجنين هو شهرين
قعدت تعيط بصوت وفجأه قامت وحضنته
زين، في ايه يامدام 😧😧
كارما، مبروك ياحبيبي حبيت اعملك مفجأه😭😭 ورفعت النقاب
زين، كارما انتي حامل ياحبيبتي أنا هبقي اب يعني اللي علي السونار ده ابني 😃😃
كارما حركت دماغها بايوه وعينيها شلال دموع
زين، دي احلي مفجأه في حياتي اومال مين اللي معاكي دي
كارما، دي الممرضه بتاعي 
زين، فاكره أما كنتي بتعيطي أنا مش هخلف بقالنا اربع شهور متجوزين روح اتجوز واحده تانيه🤣🤣🤣
كارما، كان نفسي ابقي ام عيالك مش حبيبتك بس
زين، ربنا يجبهولنا بالسلامه ياحبيبتي
كارما، يارب ياحبيبي ياللا بقي نروح عشان جعانه  نوم اوي
زين، بدأنا اعراض الحمل😄😄😄
كارما، احنا لسه في أول الطريق 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات