القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أميرة محمود

دهم متسبنيش ياادهم انا اسفه والله ماتسبنيش 
ادهم، جودي فوقي فوقي ياجودي ونزل على ركبته عشان يصحيها ااااه رجلي مش عارف انزلك علي الارض فوقي فوقي بقي 
جودي فاقت وراحت اخده ادهم في حضنها
ادهم بصدمه، في أي مالك
جودي، كل يوم بحلم انك سبتيني
ادهم، متخافيش ياقلبي أنا عمرى ماهسيبك تاني
جودي فاقت وراحت زقه ادهم بعيد عنها
ادهم، ااااه 
جودي، انا اسفه اوم وراحت مده أيدها ليه
ادهم، رجلي ربنا يسامحك ااااه
جودي، اوم ياللا أنا هساعدك وساعدته قومته
ادهم، هو انتي بتحلمي بكده كل يوم عشان كده بتفضلي تعيطي طول الليل
جودي بصدمه، وانت عرفت منين اني بعيط بليل
ادهم، العصفوره قالتلي
جودي، اه واسمها نور
ادهم، طالما بتحبيني اوي كده ليه مش عايزه ترجعيلي
جودي، في دم نازل من رجليك
ادهم، متغيريش الموضوع
جودي، اتفضل نام أما اشوف الجرح
ادهم، ماشي براحتك متجاوبيش
جودي، خلاص غيرتلك عالجرح اتفضل نام
ادهم، وانا هعرف أنام دي الوقت
جودي،. طب تمام أنا هنام تصبح علي خير
ادهم، وانتي من أهله هتنامي بردك على الأرض
جودي، أنا نمت خلاص
جودي في سرها أنا لازم اغيرك ياادهم لازم اوصلك لدرجه عاليه من العصبيه اشوفك هتتغير واللا لا أنا نفسي اطلع انام جنبك واخدك في حضني بس لازم اغيرك اول 
ادهم هي ليه بتعمل كده قلبها بيقول عايزني وهي بتعاند اعمل ايه بس معاها أنا مش قادر علي بعدها عني ربنا يهديكي يا جودي و ترجعيلي 
،،،،،،
عند زين وكارما
زين، اي ده انتي رايحه فين مش انهارده فرح اختك
كارما، هروح المستشفي وهمشي بدرى
زين، طب تعالي اوصلك 
كارما، لا شكرا أنا هركب تاكسي
زين، هو انتي معندكيش عربيه
كارما، لا بخاف اسوق وعم محسن السواق لسه مجاش
زين، طب احنا رايحين مستشفي واحده وساكنين جنب بعض اركبي مش هخطفك  مبخطفش دكاتره صغيرين
كارما، علي فكره بطل تضايقني أنا مش صغيره أنا عندى٢٥سنه
زين، خلاص ياعم الكبير اركبي بقي
كارما، لا تاكسي وراحت ركبت التاكسي
زين لنفسه شايفا نفسها علي ايه ده انتي كلك علي بعضك اخرك أولي اعدادي ومشي راح شغله
،،،،،،
عند احمد ونور
احمد، نور أنا رايح الشغل وهرجع بدرى عشان فرح ياسمين بنت عم حسين الراجل ده كان صاحب ابويا ومراته كانت بتحب امي اوي فعايز اروح من بدري اقف جنبه لانه معندوش غير بنتين
نور، ماشي ياقلبي أنا هسيب الاولاد مع ام سيد وهاجي معاك
احمد، ماشي ياقلبي أنا ماشي سلام
نور، سلام ياحبيبي
،،،،،
عند زين وكارما
زين، جهزوا العمليات حالا لازم ولاده مستعجله
الممرضه، ماشي يادكتور
زين، اندهو للدكتور كارما تيجي عشان البيبي شكله عنده مشاكل وشكله هيدخل الحضانه
الممرضه ،ماشي هخبرها حالا
زين دخل العمليات يولد الحاله
زين ،عطا البيبي لكارما تكشف عليه وهو يقفل بطن الحاله
كارما، يخلاصي اول بيبي امسكه في حياتي
زين بزعييق، مش عطيهولك تلعبي بيه اتفضلي اكشفي عليه وشوفي النفس بتاعه
كارما اتحرجت، تمام يادكتور فعلا النفس مش منتظم محتاج يدخل حضانه فورا
زين، ماشي خرجوه لأهله يطلعوه الحضانه بسرعه
كارما، ماشي 
،،،،،،،
عند ادهم وجودي
ادهم، صباح الخير
جودي، صباح النور 
ادهم، أنا جعان اوي
جودي، انت مش قولت أن الشغاله هتيجي انهارده أنا عايزه امشي عشان الفرح
ادهم، معلش دوسي علي نفسك واستحميليني لحد ماتيجي وابقي امشي عالطول ولو اتاخرت هدومك كلها ومكياجك في الدولاب
جودي، ماشي أنا هحضر الفطار واما اخلص هجبهولك عندك
ادهم، ماشي كل حاجه عندك في التلاجه في المطبخ
جودي، طب هو المطبخ فين اصلا
ادهم، هو انتي لسه مشوفتيش شقتنا
جودي، بردك كلام مستفذ أنا تعبت افهم بقي أنا مش هعمل معاك وأما تقوم بالسلامه ابقي تعالي معايا للمأذون ونخلص
ادهم، خلاص آسف المطبخ جنب باب الشقه يمين
جودي، ماشي وسابته وراحت المطبخ
،،،،،،،
عند زين وكارما
كارما، دكتور زين لوسمحت أنا مبشتغلش عندك عشان تزعقلي قدام التمريض
زين، ماانتي واقفه تسبلي للبيبي وتعاكسيه وهو مش عارف ياخد نفسه
كارمه، اسبل هو انت دكتور بجد
زين، زى مانتي دكتوره
كارما ، طب بص بقي ياتكلمني كويس وتحترمني ياأما مش هشتغل معاك وسلام بقي عشان الحق اروح
زين، والله مجنونه
،،،،،،
عند جودي وادهم
جودي، أنا عايزه امشي بقي
ادهم، طب أعمليلي اكل وامشي
جودي، اطبخلك يعني
ادهم، اه
جودي، بس انا معرفش
ادهم، هتصل بالسوبر ماركت اجيب فرخه وافتحي اليو تيوب
شوفي بتطبخ ازاي
جودي، اللهم طولك ياروح ماشي ماشي ياادهم
بعد شويه 
ادهم، الباب بيخبط شكله الديلفرى
جودي، أما أقوم افتح
ادهم، عندك إسدال في الدولاب البسيه
جودي ، ماشي
جودي، اتفضل اوم اقعد عالكنبه ساعدني
ادهم، اساعدك ازاي
جودي، اوم بس وسندته خرجته
اتفضل قشرلي البطاطس دي
ادهم، ده انا ظابط مش شيف
جودي، ياتساعدني يامش هطبخ
ادهم،خلاص هاتي وقعد يقشر بطاطس
جودي، هات احمرها عشان معدش غيرها
بعد ما خلصت طبيخ واتغدوا
جودي، الساعه بقت خمسه ومشوفتش حد اجا هو انت بتضحك عليه
ادهم، وهضحك عليكي ليه اهو الباب بيخبط شكلها اجت
جودي، أما أقوم افتح يارب تكون هي
فتحت جودي الباب
الشغاله، مساء الخير يا عسل اني خدامتك زيزي بعتني هاني بيه اشتغل عند سيدك ادهم
جودي وقفه مبرقه وراحت بصه لادهم، اي دي
ادهم، مين
الخدامه زقتها ودخلت، انت ادهم باشا
ادهم، اه انتي مين
الخدامه، اني خدامتك زيزي هي دي مين احسن هاني باشا قالي انك عازب
جودي، اناااا
ادهم في سره قوليها بقي قولي
جودي، أنا بنت عمه وكنت بشوفه
الخدامه ، هو انتي كنتي بايته هنا اصلك لبسه بيجامه رجالي
جودي، اصل ادهم اخويا في الرضاعه وكنت بايته معاه عن اذنك ياادهم هدخل اغير عشان اروح الفرح
ادهم مش قادر يبطل ضحك🤣🤣🤣
جودي، ده جايب رقاصه مش خدامه
ادهم، الو ايوه ياهاني انت جيبلي ايه
هاني، وصلت اي رايك بقي
ادهم،🤣🤣🤣 تصدق أنا مش قادر ابطل ضحك
هاني، ولسه دي اللي هتخلي مراتك تشعلل نار وتتصلحوا
ادهم، ربنا يستر سلام دي الوقت
جودى دخلت تلبس عشان تروح الفرح لقت الفستان اللي ادهم رفض انها تخرج بيه 
جودي، والله لهلبسه ياادهم أما اشوف هتعمل ايه
بعد نص ساعه جودي خرجت بالفستان ومخرجه نص شعرها بره الطرحه ودهنه ميكب على آخره
ادهم، انت ماشيه كده
جودي، اه ايه رايك 
ادهم بغضب، مش انا قولت الفستان ده لا قبل كده😡😡
جودي، كان زمان ايام ماكنت
ادهم، سكتي ليه
جودي، مفيش أنا ماشيه وراحه تفتح الباب 
ادهم بصوت  عالي جودي😡😡
جودي، نعم
ادهم ، ادخلي غيري ياقلبي
زيزي، اسمعي كلام اخوكي
جودي، وانتي مالك انتي
زيزي،في ايه بتزعقيلي ليه
ادهم، تعالي نتكلم قبل ماتمشي
جودي، ماشي نعم عايز ايه
ادهم، عشان خاطري بلاش كده لو بتحبيني بلاش أنا مقدرش ابقي قاعد ومتخيل كل واحد عمال يبص لجسم مراتي
جودي، علي فكره انا مكنتش هنزل بيه بس كنت بغيظك
ادهم، بتغيظني
جودي، مش جيبلي رقاصه تقعد معاك فبردهالك وكمان بشوف ادهم اللي بحبه اللي بيتكلم معايا براحه هلاقيه واللا علاقي العصبي اللي كل كلمه بزعيق وضرب
ادهم، يعني افهم ايه
جودي، متبقاش غبي يادودو
ادهم، والله 
جودي، والله بحبك
ادهم، وانا بعشقك يعني سماح
جودي، بشرط
ادهم، ايييه
جودي، مش تزعقلي تاني وانا احبك
ادهم، طب اومي ياللا غيري عشان تلحقي الفرح
جودي، مش همشي قبل ماتمشي الرقاصه ماهو أنا مش هسيبك معاها
ادهم، طب ومين هيعملي حاجتي
جودي، مش هتأخر عليك بس عشان بس عمو حسين غالي عليه هو وطنط هروح ومش هتأخر
ادهم، ده بجد واللا أنا نايم
جودي بزعييق، اوم بقي مشيها
ادهم، حاضر يا معلم
جودي، معلم مقبوله بس مشيها بقي ياادهم اووم
البارت الجديد هيشهد قصه  حب رهيبه بين زين وكارما
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات