القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميرة محمود

جودي، هوانت هتنام جنبي
ادهم، اومال متجوز عشان انام في حضن ابويا😬😬
جودي خلاص ماشي بس افتكر أنه مينفعش
ادهم، خلاص ياستي اتخمدي
ادهم نام جنبها وفجأه شدها واخدها في حضنه
جودى، انت هتعمل اي😧😧
ادهم، اظن انك لو نمتي في حضني مفيهاش حاجه
جودي، خلاص ماشي بس افتكر
ادهم بزعييق، خلاص بقي ده انتي قرفتيني ياشيخه 
جودي سكتت ومردتش عليه
ادهم فضل حضنها ونام
،،،،،،
تاني يوم الصبحيه
نور بتخبط عليهم
جودي، سيبني ياابني هو أنا هطير
ادهم، علي فكره سمعك
جودى، طب مش سامع الباب اوم البس حاجه بدل مانت مبين عضلات امك دي
ادهم، طب اومي افتحلها شوفيها عايزه اي
جودي قامت فتحت لنور
جودى، صباح الخير
نور ،صباح النور علي اجمل عرسان ياللا انزلوا افطروا معانا
جودي، تمام نازلين وراكي اهو
جودى دخلت وقفلت الباب ولبست الاسدال وفجأه ادهم حضنها من ضهرها
ادهم، أخيرا اول حاجه اشوفها اول مااصحي انتي وراح بيسها في رقبتها
جودي، ياللا ننزلهم
ادهم، هو في أي انتي خايفه مني ليه من امبارح
جودى، لا مش خايفه بس لازم ننزل حالا عشان ميقولوش علينا حاجه
ادهم، طب ميقولو احنا عرسان
جودي، بس بقي ياادهم ياللا ننزل احنا مش هنسافر الغردقه بكره تعالي نقعد معاهم اليوم كله
ادهم، ماشي هلبس وانزل وراكي اهو
جودي، لا انزل معايا
ادهم، طب استنيني وننزل سوا
جودي، ماشي ياللا
،،،،،،
نزلو وقعدوا كلهم عالسفره يفطرم
نور جتلها رساله من مجهول، جوزك صابر عليكي لحد ماتولدي وهيتجوز هنا
نور قرأتها وقامت مره واحده
عن اذنكوا
احمد، في أي يانور
نور، تعبانه شويه وطالعه انام
احمد، بس انتي مفطرتيش هو مين اللي بعتلك الرساله
نور، دي الشركه بيقولولي اجدد الباقه
احمد، طب اقعدي افطرى
نور بزعييق، قولت مش عايزه افطر هو انت هتفطرني غصبا عني
احمد، عن اذنكوا يا جماعه اتفضلي اطلعي معايا
نور، ماشي
طلعوا غرفتهم
احمد بزعييق، ينفع تحرجيني قدامهم كده 
نور، انا حره ازعق براحتي
احمد، نور لاخر مره هقولك الرساله فيها أي
نور، أنا قولت
احمد، طب تمام أنا هاخد هدومي وهمشي وأما تعرفي تتكلمي مع جوزك ازاي ابقي تعالي
نور، اه روحلها يااخويا ماهي وحشتك
احمد، مين دي
نور، ست هنا اللي انت وعدها انك هتجوزها اول مااولد أنا كنت حاسه بس كنت بكذب نفسي واقول اتغير وبيحبني
احمد، هي الرساله كانت كده
نور، انت مكنتش عارف تخليني منزلش البيبي ازاي قولت أما اضحك عليها واوهمها باني بحبها
احمد، انتي شايفه كده 
نور، مافيش تفسير غير كده
احمد، أنا ماشي يانور ومش راجع عشان صدقتي واحده فاضيه بعتتلك رساله ونسيتي كل اللي بينا أما تبقي تهدي ابقي ارجعي هتلقيني زى مانا
نور هدت وفكرت مع نفسها أن فعلا ممكن تكون هنا بتوقع مابينهم طلعت تجرى  وراه
نور، احمد استني خلاص والله اسفه استني
ادهم قام شد احمد ، رايح فين يابني استني واستهدي بالله
احمد، لا همشي ومش قاعد
زين، استني يا احمد انت عارف الحوامل دماغهم بتبقي طقه بسبب الهرمونات
احمد بص لنور لقاها بتعيط وبتبص عليه
نور، انا اسفه
احمد راح اخدها في حضنه ، خلاص حصل خير
نور،يعني مش زعلان
احمد،. لا
جودي، نور في مايه نازله منك 
نور بتبص برهبه ،اي ده
زين، دي مايه الرأس ياللا علي العياده بسرعه قبل مالميا تنشف من عليهم
نور، ماتسبنيش يااحمد ماشي
احمد، عمرى ماهسيبك ياعمرى ياللا بس بسرعه تعالي معايا عشان خلاص كده لازم ولاده حالا
جودي ،ثواني هطلع اغيرلها هدومها تعالي معايا يانور
،،،،،،،،،،
في عياده زين
نور داخله العمليات ، احمد معلش أدخل معايا متسبنيش
احمد ، ماشي ياقلبي  هدخل غرفه التعقيم واجيلك
زين ، ماتسيبي يابنتي دكتور التخدير يعطيكي الابره
نور، احمد فين مش هاخد بنج اللا وأحمد معايا
احمد فتح ودخل، أنا اجيت اهو ياقلب احمد
نور، ممكن تمسك ايدي متسبنيش
احمد مسك أيدها وقالها، غمضي يانور متخافيش وقعد يقرأ قرآن في سره لحد مانور غابت عن الوعي
احمد واقف يبص لزين وهو بيطلع ولاده من بطن نور وهو بيبكي 
الممرضه، يتربوا في عزكوا يارب
زين، احمد لو تعبت أخرج عما اقفل الجرح
احمد، لا هفضل معاها لحد ماتفوق
الممرضه، أنا هخرجهم لجدهم بره
احمد، ماشي
الممرضه خرجت بالاولاد
يتربوا في عزك ياحج محمود،
محمود، ماشاء الله ماشاء الله  
جودي، أنا عايزه واحد وخد انت التاني ياعمو
محمود، أنا هأذن في ودنهم واحد ورا التاني
جودي، اخدت واحد من الممرضه، ياربي ده صغنون قوي ياادهم
ادهم، ماشاء الله
جودى، تاخد تشيله
ادهم، لا اخاف
جودي، مبيعوضش
ادهم، لا اخاف اشيله غلط
جودى، اومال هتعمل اي مع ولادنا
ادهم😂😂😂 شكلهم مش ناويين يجو
جودى، ليه بتقول كده
ادهم،😂😂اصلي عندي ظروف
جودي، بس يارخم
،،،،
احمد، نور نور فوقي ياقلبي
نور، احممم
احمد، قلب احمد حمدالله على السلامه
نور،ااااه
احمد، معلش ياقلبي 
نور، ولادي فين 
احمد ،في السرير جنبك هوريهوملك اهو وراح جبهوملها
نور، ياعمرى اااه دول صغننين قوي
احمد، عشان مكنتيش بتاكلي كويس
نور، هما كويسين 
احمد، اه الحمد لله
ادهم، هتسموهم اي
احمد، هسمي محمد علي اسم بابا وجودي
جودي، انت بتكلم بجد
احمد، علي فكره نور هي اللي صممت تسمي علي اسمك
جودى، والله طول عمرى بعشقك
احمد، احنا هنستعبط انتوا متعرفوش بعض غير من تسع شهور
جودي، لا اعرفها من زمان كنا بنكلم بعض عالنت وانا اللي خليتها تيجي تكمل معايا في القاهره
ادهم، دول بيعيطوا مع بعض
نور، شكلهم جعنين
احمد، هكلم الممرضه تيجي تشوفهم
ادهم، استني هخرج معاك هكلم في الموبايل مكالمه مهمه
جودي، مهمه
ادهم، اوي
جودي،. ماشي ياادهم أما نروح
محمود، وانا جايم اصلي المغرب أصلها أذنت
كلهم خرجوا وسابوا نور وجودي لواحدهم
نور، عقبالك ياجودي
جودي، بصراحه مش حاسه اني ممكن اخلف 
نور، ليه بتقولي كده
ادهم كان داخل بس سمع جودي فضل واقف يسمع اللي بتقوله لنور
جودي، أنا ضحكت علي ادهم وقولتله اني عندي ظروف عشان ميلمسنيش
ادهم في سره، يابنت ال
نور، ليه كده ياجودي
جودي، أنا خايفه اوي مش عارفه اتغلب علي خوفي رحت كذبت
نور، الكذبه دي بالذات مبتعدش كتير آخرها تلت اربع ايام😂😂
جودي، هبقي افكر في كذبه تانيه
احمد، واقف كده ليه ياادهم
ادهم، مفيش كنت داخل ياللا ندخل
،،،
ادهم، ياللا ياجودي نروح اصل أنا تعبان
جودى، طب ونور
ادهم ، نور هتروح شويه كده ومعاها احمد وزين وبابا ياللا ياجودي
نور، روحي معاه يابنتي ياللا شكله عايز ينام وكمان انتو وراكو سفر الصبح
جودي، ماشي سلام
،،،،
في القصر
ادهم، انتي جعانه
جودي، لا 
ادهم، انتي بتحبيني
جودي، في أي ياادهم مالك
ادهم، ردي عليه
جودي، اه بحبك
ادهم، طب أما يكون في حاجه خايفه منها تقوليلي واللا تقولي لحد تاني
جودي,اقولك طبعا
ادهم، طب ليه قولتي لنور ومقولتليش وكذبتي عليه 
جودي، في أي
ادهم، أنا سمعتك انتي ونور
جودي، ااادهم 😭😭 والله كذبت عشان خايفه
ادهم، أنا عمرى ماهاجي جنبك غصب عنك 
جودي، يعني هتسيبني براحتي
ادهم، احنا مش حيوانات احنا بني ادمين واكيد انتي في طب وفاهمه
جودي، طب أنت عايز اي دى الوقت 😧
ادهم، انام
جودي، تمام وانا كمان هنام عشان سفريه الصبح تصبح علي خير
ادهم، وانتي من اهله
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات