القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق التملك الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي
رواية عشق التملك الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما رنا كانت بتقول لنفسها ان البرمودا ضيق اوي وفجاه قطع شرودها دق علي الباب فقالت لنفسها اكيد مش هو علشان لو هو كان زمانه دخل من غير ما يستاءذن قطع شرودها دخول الخادمه لو سمحتي يا هانم مراد بيه عايزك تحت 
رنا ماشي قلولو جايه وراكي 
وخرجت الخادمه وخرجت ايضا رنا 
نروح لمراد 
مراد وهو يقول لنفسه اي مالك في اي مش عارف ليه لما قربت منها من شويه قلبي دق جامد وقطع شروده نزول رنا فااول ما راءها مراد اتصدم من جمالها وشعرها الطويل الناعم ولكن غضب لانها خرجت من الغرفه بهذا المنظر فلا يستحق احد ان ينظر اليها غيره هو وحده فهي ملكه هو فقط وقام من مكانه بغضب مما جعلها تخاف منه فقام بشدها الي الدرج بقوه رنا اااااااه اي انتا بتشدني كده ليه وطلع بيها الي الغرفه  وقفل الباب بغضب ........
نروح لي يارا وكريم (انا حاسه انهم وحشنكم جامد مش كده 😂😂)
فبعد ما كريم شخط في يارا وخلها تقلع الهدوم الي كانت لبساها وهي مش بتكلمه حتي في الشركه 
كريم وهو كان قاعد علي المكتب وفجاه الباب خبط وكانت يارا  ودخلت وهي ماسكه ملف في ايدها لو سمحت يا كريم بيه امضي هنا نظر اليها كريم مالك يا يارا 
يارا ببرود مفيش يا فندم (يارا اصلا مكنتش بتقول يا كريم بيه )
كريم  امال مالك في اي 
يارا ببرود وهي وقفاه بميل مفيش يا فندم وفجاه دخل عمر (عمر شاب وسيم جدا وعمره ٢٥سنه وصديق كريم المقرب وهو معجب بي يارا من ساعه ما جت بس هي بتعمله اكنه صديق بس كريم ميعرفش اي حاجه من دي )
عمر اول ما دخل كان مبتسم لي يارا وهي كمان ابتسم ليه مما جعل كريم يشعر بالغيره ولكن مسك نفسه ولكن لم يتحكم في نفسه عندما قال عمر 
عمر اي يا مزه الحلاوه دي 
يارا بضحك يا بكاش (فايارا اتعودت جدا علي هزار عمر )
عمر لا والله انتي جميله اوي و.....
ولكن قطع الكلمه كريم وهو يقول بغضب عايز اي يا عمر 
عمر مفيش الوفد الاجنابي جاي بكره 
كريم ماشي روح شوف شغلك 
عمر ماشي عن اذنكم وبمجرد ما خرج عمر قام كريم من علي المكتب بغضب ومسك يارا من زراعها بقوه اي الي بينك وبين عمر 
يارا بوجع فكانت اظافره تغرز في لحمها ابعد عني يا كريم 
كريم بغضب وصوت عالي قولي اي الي بينك وبينه 
يارا بخوف مفيش انا بعتبره صديق وبس 
كريم بهدوء نسبي ويده رخاها من ذراعيها  طيب بعد كده ملكيش دعوه بيه صديق بقا مش صديق مليش،فيه 
يارا بعند ليه بقا ان شاء الله 
كريم بغضب  ورجع شد علي زراعها لما اقول كلمه تتنفذ انتي فاهمه وبلا علشان الوقت التاخر ولازم نروح البيت 
يارا بعند اكبر انا مش هروح معاك انا هاخد تاكسي 
كريم بصوت عالي انا لما اقول كلمه تتنفذ انتي فاهمه قدامي وشد يارا من زراعها وركبها العربيه .........
نروح الي احمد ونها
فكانت نها تبكي الي ان غلبها النوم اما احمد فكان في مكتبه يفكر كيف سوف يقول الي نها ان امها ماتت فقال لنفسه ......   
وذهب الي غرفتها ووجدها نايمه مثل الملاك فضوله موته علي ان ينظر اليها من عن قرب ولكن انزعج من نفسه فقام بغلق الباب عليها وذهب لكي ينام في غرفه اخري (نها كانت نايمه في اوضه احمد )
نروح الي رنا ومراد 
مراد قفل الباب بقوه مما جعل رنا تخاف 
مراد بغضب اي الي انتي لابساه ده 
رنا بخوف اي برامودا 
مراد غضب اكتر لانها استفزته فقام بشد شعرها اللبس ده ميتلبسش تاني انتي فاهمه 
رنا بوجع ااااااااه سبني يا حيوان 
هذه الكلمه زادت غضبه منا جعله ينهال عليها بالضرب الي ان اغمي عليها من شده قوته .......
نروح لي مكان تاني (اكيد انتو نسيتوه بس هتفتكروه 😮😮)
سمير ريس يا ريس 
عزيز في اي مالك 
سمير الحق في خبر بمليون جنيه 
عزيز في اي 
سمير مراد الالفي 
عزيز ماله 
سمير اتجوز 
عزيز بصدمه ولكنه ابتسم ابتسامه شر اي الكلام ده حقيقي 
سمير اه ياريس لسه عارف دلوقتي بس الخبر سر يعني محدش يعرف ابدا حتي احمد بيه 
عزيز طيب كويس انك عرفت 
سمير وانت ناوي علي اي 
عزيز  بضحكه شريره هنتقم ..............
يتبع......
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات