القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أغتصاب صالونات الفصل الثالث عشر 13 بقلم أية البدري

 رواية أغتصاب صالونات الفصل الثالث عشر 13 بقلم أية البدري

رواية أغتصاب صالونات الفصل الثالث عشر 13 بقلم أية البدري

رواية أغتصاب صالونات الفصل الثالث عشر 13 بقلم أية البدري

قيس دخل وقفل الباب وبصلها من فوق لتحت
....انتي ازاي وسخه كده هه ازاي
بلعت ريقها ....في اي يا قيس انت اي الي جابك هنا
...انتي ازاي تفتحي الباب كده وبص علي شعرها
هو برضوا ....ولبسك ازاي تسمحي لنفسك انك تخرجي كده هه ازززززززززاااااي اي فجرتي يا صبا ومسكها من شعرها بحيث ضهرها يكون لصدره
هو في ودنها بصوت فحيح الافاعي ...صحيح انك مش مراتي بس انتي شايله في بطنك ابني ولوله ولادي الي في بطنك كنت قتلتك يا صبا مش من دلوقت لا من زمان هما الي مأنقذينك مني تعرفي ادعييي ادعي ان ربنا ياخدك وانتي بتولديهم علشان انا هوريكي عذاب اكتر من الي شفتيه
صبا بتألم ودموع ...انت اي سبنيييي سبنييييييي انننااااا بككرهككك انتتت للييه بتعمل كده ههه قوووول لليه
....للليييه عاااوززه تعرفي لليه
رمها علي الكنبه
هو ...علشان انتي واحده رخيصه وواطيه اول مسبتيني روحتي دورتي علي غيث ودلوقت اول ماطلقنا روحتي للشبهك الزباله الي انتي منها اومال لو فضلتي علي زمتي هتعملي اي /قلم/هه/ قلم /هتعملي اااايييييي /احم مش عارفه اعد اللقلام الصراحه بس هي وقعت علي الكنبه وانفها جابت دم
🙂🥴
/
وقعت شبه ميته وهو لسه متعصب لسه شايف عينها بتتحرك هي مغماش عليها بس لو نفخ فيها دلوقت هتموت في ايده /ده مش خوف عليها علي ولاده اوك /
خرج ولع سجاره وهو بيشربها بيفتكر الصور الي مع غيث والفديوهات المباشره ليها مع ليث وبيفكر ان الاولاد ممكن ميكنوش ولاده ويكونوا ولاد غيث او ليث مش فارقه وانه يمكن مغتصبهاش وهي الي فقده عذريتها مع حد غيره ااااااااااه اناا هتجن
جوه
قامت اتعجزت علي الحيط واي حاجه في طرقها لحد موصله لتلفونها ورنت علي ليث
ليث..الو عا..
..ا اللالحقننيييي قق قق قيي س هنا هنهه ها هيق خق تلن لنيي الحقني
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ليث مستنهاش تكمل فمن صوتها التعبان وعياطها وشهاقتها عرف ان قيس مفضلوش كتير علشان يخلص عليها هو مجنون اصلا
خلصت السجاره وهو لسه بيفكر والتفكير هيقتله دخل ملقهاش ...صباااااااااااا
اتنفضت هي في دولاب الملابس الي استخبت فيه وحطه ايدها علي بقها علشان صوتها ميطلعش ودموعها سيول نازله بتفتكر فلاش باك لما كان عمرها 8 سنين وهو 11سنه وكانوا بيلعبوا سوي وراحت استخبت في درفه من درف المطبخ
قيس ...صبصب وردتي يلا اظهري يا وردتي بوصي شمال يمين هخليكي تكسبي انا اصلا علطول بسيبك تكسبيني بمزاجي علشان انتي فاشله في الاختفاء
طلعت بغضب من الدرفه ...لا انا بكسب بمجهودي يا كداب
قيس بفرح ...اشهدووووووونيي
😂😂
/انا قلت اطري عليكم بدل منتوا خايفين مع صبا كده /
باك
قيس دخل الغرفه ...اشهدوني ههههههه عاوزه تلعبي معايا يا وردتي شافها قماش مقفول عليه في الدولاب نفس لون لبسها بصلها وعرف انها جوه مكنش فيه تعابير ابدا مسك مفتاح الدولاب وقفله وهي سمعت ده جوه ومش عارفه تتكلم ولا لا في الحالتين ميته
هو بحزن ...انا اسف يا وردتي بس المرادي مش عاوزهم يشفوني اذا كانوا ولادي او لا الي في بطنك دلوقت خلي بالك منهم ومشي وخرج من الباب
صبااا ....لا لا /خبطت / لا افففتتح قييس افتح هموووت اببووس ااييدك اافتح يياايايا يقققققييييييييييييييسس
تحت نزل قيس وكان ليث في انتظاره ودارت معركه دمويه بينهم /الاتنين بيقتلوا بعض الاتنين في نفس القوه الاتنين بيعملوا ده لحبهم في صبا /
ليث وهو بيخنق قيس ..... انتت مجنووووووووون غبيييي
قيص ضربه في بطنه وعبد عنه وهجم عليه تاني ....انا هقتلك بقي حبتها للدرااجادي جيت لمووتك يا ابن
لكمه لكمه لكمه من ليث علي فكره لكمه ...انت حيوااان واااطيي ..هيي فيين فييين انننطق
________________
في مكان تاني
😁
جه تلفون لفؤاد من رجالته
فؤاد ...ايوا اي الاخبار عندك
...باشا مدام صبا مرجعتش مع قيس بيه
..اومال
...ده طلقها وهي راحت نيورك
...نعم ..اكمل بعصبيه ...وانت عارف المعلومات دي من امتي
بخوف ..اا اا البارح بليل
...نهار ابوك اسسود وواااييي اليي حصلل تاااااني
...هو هو استاذ قيس طلق المدام وهي حامل دلوقت في طفلين ولزقلها واحد كده اسمه ليث الشافعي جاري التحقيق عنه يا باشا
...وبعدين هي كويسه دلوقت
..هه لا اه هو بصراحه استاذ قيس نزلها نيورك النهارده وزمانه وصلها واحنا وراه وقربنا نوصل لبتها
....لو حصل حااجه لاختييي هقتلك فاااااههم
قفل معاه واتصل علي فادي
فادي في الشركه بتعب ..ايوا يا فؤاد
فؤاد بعصبيه ....جهز نفسك علشان برضاك او غصب عنك انا مش هسيبك مع اب ملوش اي لازمه في الحياه بسببه صبا بتتعذب كل يوم وديني يا فادي لو عصيت كلامي لهولع في الشركه بالمخازن بالفيلا وابقي تعالي قابلني لو عرفت تعمل فيها حاجه انا مش مستغني عنك فااهم
..ممك
تي تييييت الخط قطع
نرجع تاني عند ابطالنا تحت نفس الوضع وفوق صبا بدأ يغمي عليها سمعت صوت فتح الباب الدولاب زقته باديها اتفتح ووقعت علي الارض لتظهر ورائها ارجل لشخص ما ينزل علي ركبه ويكممها فيغمي عليها
بعد فتره قصيره دخلوا رجاله فؤاد جزء منهم بيبعد ليث وقيس عن بعض الي كان لسه في قلبهم غل ومقدروش يسيطروا غليهم لحد محقنوهم بمنوم والجزء التاني منتشر في البيت كله بيدور علي بطلتنا الي اتخطفت قبل قليل
😁
فؤاد وهو طالع طيارته الخاصه اتصل براجلته ...هاااا الي الجدييد
..فؤاد بيه احنا دخلنا البيت لقينا قيس وليس مخرشمين بعض و
...صباااا فييين
...المدام مش موجوده في البيت كله ب بب بس في اثار دم كتير اوي فييي البيت
فؤاد التعصب او خلينا نااري اتجن ورمي التلفون علي الارض وطلع علي الطياره متجه لنيوورك
_______
عند جون وجيا مراته
رغد ...بس انا خايفه عليه اوي
جيا ...حببتي متقلقيش ناري مفيش حد يقدر يعمله حاجه
رغد ..فؤاد لما حد بيقرب من عيلته هتبقي دمار علي الكل
جون ..انا كلمته مردش انتي هتباتي هنا اوك
جيا ..اه طبعا اكيد هتباتي هنا
.رغد...ونبي اطمنلي عليه يا جون بليييز
جون اتصل بأحد رجال ناري الي هو عارفهم ولجل الحظ طلع نفس الشخص
الراجل قاله كل حاجه
جون ..طب ازاي متعرفوش هي فين وتعرفوا كل حاجه عنها في نيوورك يعني
...استاذ قيس كان مراقبها والي كان مراقبه ده جبناه وقررنا وعرفنا كل حاجه منه
..اوووف الله يعينكوا علي يلي رح يسويه فيكوا ناري
واغلق الخط وراح حضن اخته
في منتصف الليل قيس صحي لقي نفسه مقيد
الناري ببرود تام وهو بيشرب سجارته ...تعرف اني كنت رؤوف بيك المره الي فاتت الحبس الادمان الكهربا كنت رؤوف بيك جدا جدا وكنت غلطان جدا جدا جدا
بصله وجز علي سنانه واكمل .
....تعرف لو اختي حصلها حاجه بسببك انا مش هموتك ولا هسيبك تموت حتي فاهم هعيشك في جهنم الخاصه مش بتطلع غير للحبايب زيك كده يا قيس
..اختك هي الي وسخه وخاا
معرفش يكمل علشان فؤاد ضربه برجله في دقنه وفعه علي الارض مغمي عليه سابه
________________
في المستشفي
صحي ليث وكان فؤاد واقف جنبه برضوا
ليث ..فؤاد
...انت مين وتغرف اختي منين
قام وعدل قعدته تحت وجع دماغه الي هيموت بسببه ..هي فين .انا الدكتور النفسي بتاعها
....ايوا عرفت انك دكتور نفسي بس ليه اختي تروح لدكتور نفسي يعني
بصله ..انت بتهزر بعد الي شافته من الوسخ جوزها ده نفسيتها ادمرت وبعد معرفه بموضوع الرحم بتاعها نفسيتهااختفت اصلا علشان كده بعدت عنك وعن قيس علشان تتعالج في نيوورك وترجع لجوزها منغير عقد بس الواطي جالها في تالت جلسه لينا وطلقها خلها تدمر اكتر واكتر
فؤاد اتجن اكتر واكتر
..متعرفش هي ممكن تكون فين
...ااه رااسي تؤ هو انا دخلت البيت وقعت اضرب في قيس معرفش حاجه تانيه ومشفتهاش ولا سمعت صوتها حتي هي فين
...يا امتا هربت او اتخطفت معرفش
___________________________________
في مكان تاني دخلت بنت علي غرفه ضلمه
البنت ووشها بان في هذا الظلام ...وبعدين معك هتعمل فيها اي وليه بتعمل كل ده هه ليه كده ليه بعت الصور لقيس وليه حطيت في طرقها ليث وليه بعت اخبار غلط لقيس انها بتخونه انت هتستفاااد اي من كل ده فهمنيي
رجل بدون ظهور وجهه ..
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات