القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت ابن خالتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام مسعد

 رواية احببت ابن خالتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام مسعد
رواية احببت ابن خالتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام مسعد

رواية احببت ابن خالتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام مسعد

سيف:  انا مش ممكن اسيبك مع العيل دا
مصطفى:  لو راجل خد مراتى
سيف:  مراتك حد يعمل كده في مراته
مصطفى:  انتو مش فاهمين انا مكنتش عارفه اعمل اى وكان لزم اتاكد
انجى بدموع:  تاكد اى انتا حيوان زيهم  خلاص كده اتاكد طلقنى يلا طلقنى
مصطفى:  انتى مجنونه اطلق مين مش مطلق انا
سيف:  هطلقها ولا اقولك سيبها عليا نا هرفع لاختى قضيه واعرفك انا مين
مصطفى:  اللي عندك اعمله
سيف:  يلا ي انجي 
البيت 
مريم:  هتسبينى ي بنتى 
انجي:  ابنك اللي عمل فينا كده ي خالتو ابنك
مريم:  معتصم اللي قالو كل دا يبنتى
انجى:  معتصم حيوان لكن هو يصدقو لى 
مريم:  انتو لو كان واحده قلتلك كده ع مصطفى كنتى هتصدقي
انجى: لا خالتو مكنتش هصدق عارفه لى عشان بحبه 
كان مصطفى متابع الحذيث و سمعه كله
مصطفى:  عاجبك كده يعنى انتا دلوقتي كسرتها بجد انا مش طايق نفسى انا ازاي كده 
سيف:  جاهزة ي انجي هنسافر بكره
انجى:  جاهزة 
مريم بدموع:  فكرى كويس ي بنتى 
انجي: فكرت كويس ي خالتو خلى ابنك يبعتلى ورقه طلاقى 
مصطفى: ونا مش هطلق   شدها من ايدها لحد الاوضه
انجى: سيب ايدى 
سيف: سيبها ي حيوان انتا
مريم: استنا انتا ي سيف سيبهم يتفهمو
انجى: بقولك سيبنى
مصطفى: طلاق مش هطلق  (كان خبطها ع حيطه الاوضه و حاطط ايدي الاتنين حوليها عشان متعرفش تهرب)  
انجى: طب ابعد 
مصطفى: ونا مش هبعد عن مراتى
انجى بدموع: مراتك حد يعمل كده في مراته
مصطفى بحزن: ششش مش عايز اشوف دموعك دى تانى 
هوووب بوسه كده على سريع واللى حصلل حصلل😹💃🏻🙈
الصبح بقا كانت انجى في حضن مصطفى  انجى: نهار اسود انا و مصطفى  مصطفى  و انا نهار اسود  ايتا منتى مراته ي متخلفه ايوه صح  بس يخربيت امك قمر ونتا نايم
مصطفى: بتشتمى خالتك
انجى بتوتر: هاا انتا صاحى
مصطفى: منتى صحتينى ونتى بتكلمى نفسك 
انجى بخجل: طب اصحا عشان نا عندي سفر
مصطفى شدها من ايدها جامد: مش عايز تمحين مع سيف دا
انجى: ونتا تتلم مع رنا دى
مصطفى: انتى بتغيرى
انجى: انا ونا اغير لى
مصطفى: طب خلاص يلا عشان ننزل نفطر
مريم: لولولولولولى. الف مبروك 
انجي بكسوف: انتا قلتلها اى
مصطفى: ونا هقولها اى ونا لسه نازل معاكي 
مريم بضحكك: مقليش حاجه تعالى ي عروسه 
ريم: عامله اى دلوقتي 
انجي: الحمدلله ي حبيبتي  هى فين رنا
ريم: تعبانه اوي و لسه مصحيتش
انجي: خير مالها 
ريم:  عندها سخنيه جامده و مش بتاكل بقالها كام يوم 
سيف: لو تحبي تخدها الدكتور 
انجي: احم اى يستا مالك 
سيف: اسكتي انتى
مصطفى: احسن تستاهلي 
مريم: خلاص هنخدها بعد منفطر
بعد الفطار 
ريم: يلا احنا جاهزين
سيف: يلا ونا جهزت العربيه 
انجي: انا هجى مع خالتو و مصطفى . ونتا ي سيف خد ريم و رنا و اسبقونا
في مستشفى 
الدكتور:  اعملو التحليل دى بسرعه 
مصطفى بتوتر: حااضر ي دكتور
رنا: هو في اى 
ريم: اهدى هنعرف دلوقتي 
بعد التحليل 
مصطفى: دكتور دى التحليل 
دكتور: اهو اللي نا كنت خايف منه
رنا:  في اى س دكتور 
دكتور: للاسف سرطان في الدم
الكل في صدمه الكل مش مصدق
رنا: لا دكتور شوف تاني كده اكيد في حاجه غلط
ريم: اهدى ي حبيبتي اهدى
رنا: لا ي ريم اكيد لا انا مش عايزة اموت
انجى: اهدى ي حبيبتي هتتعلجى و هترجعى احسن من الاول 
رنا: ابعدى عنى انتى اكيد فرحانه فيا
ريم: عيب ي رنا اناى في اى ولا اى
مصطفى: طب ي دكتور اى العلاج اللي هتمشي عليه 
دكتور: هما جلسات كيماويّ 
الكل تمام شكرا ي دكتور 
دكتور: استاذ مصطفى معلش ممكن ثواني 
مصطفى: اسبقونى انتو  خير  يا دكتور 
دكتور:  ........ 
اوووباااا هيقولو اي نا خااايفه😹🤦🏼‍♀️
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات