القائمة الرئيسية

الصفحات

سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمه وجيه

 سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمه وجيه

سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمه وجيه

سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمه وجيه

لدكتور بداء يكشف عليها:مبروك المدام حامل

ريان بفرحه وهو بيقرب من حور:ابننا مش كده يا حوري ولسه هيحط ايدو علي بطنها

ديب شدو وبصلو بتحدي:لا ده ابني انا و حور

حور"كنت تعبانه مشوشه مجروحه فايقه بس مش عايزه اكلم حد كلام الدكتور جرحني اكتر يعني ابني عايش وكان بيكدب عليا عشان اخلص منو لما قا انو ابنه مقدرتش امسك نفسي اكتر من كده وفتحت عنيه"

حور انتفضت من الكلمه:ابنك الي هو ازي

ديب غمضت عيني"مكنتش عايزه تسمع ده دلوقتي مش هتصدقني مش هتقتنع اني عملت كل ده عشانها عشان بقا ام والاكيد هتلؤمني"

حور بغضب:بكلم نفسي ابنك ازي ده المفروض ابن ريان

ريان يلفها بفرحه:ابني انا صح

حور نفضت ايدو وبغضب:ديب رد عليا

ديب بغضب وبغيره:لا مش ابنو هو ده ابني انا في اليوم الي جيتي في جبت الدكتورة واجهضي ابن الحيوان وحصل الي حصل بيني وبينك يعني ده ابني انا مش هو فاهمه

حور بدموع وهي بتضربه علي صدرو:انت اي حيوان مش بني ادم انتو شبه بعض شبه بعض انا ليمكن اخف الطفل ده انا هقتلو

ديب يشدها من ايديها الاتنين ويرفعها عن اﻷرض وبغضب:قسم بالله لو الواد حصلو حاجه يا حور لهتشوفي وش مني عمرك متتمني تشوفي

حور بصتلو بدموع وصدمه:يستحيل تكون ديب الي وثقت فيه

ديب ببرود:انا قولت الي عندي وميل وشالها

حور بتضرب رجليها في الهواء وبعصبيه:نزلني بقول انا بكرهك

ريان بغضب:متسبها

ديب يحطها علي السرير ويلف ليه:نعم بتقول حاجه

ريان بغضب وحقد:زاي مقتلت ابني هقتلك ابنك

حور لفت ايديها علي بطنها بخوف وهي بتبص علي ريان وبهمس:تقتلو

ديب وقف قدامه بشموخ:الي عندك اعملو ويلا برا

ريان بص نظره اخيرا علي حور وطلع

استوب اكيد عايزن تتعرفه علي ديب"ديب عاصم المنشاوي تلاتين سنه عيونه بني اسمر شعرو اسود غامق عندو غمازه شخصيته قويه عن ريان مبيحبش العند وطيب وبيسامح بسرعه"

حور قامت من عسرير

ديب مسك ايديها:راحه فين

حور شد ايديها وبصتلو بعصبيه:تعرف انك ازبل من ريان علي الاقل هو محولش يتجمل عشان ياخد الي عايزه ولا غدر بيه بطريقه الي انت عملتها انا عمري مهسمحك

ديب بهدؤ:خلصتي

حور بعصبيه:اه مانت معندكش دم

ديب قام فجاه

حور رجعت لي وره بخوف وبصت لي الحيطه وهي بتلعن نفسها

ديب حط ايدو الاتنين علي الحيطه وحصرها:كنتي بتقولي اي

حور بغضب:لو فاكر كده هتسكتني تبقا ح

قاطعه ديب ببوسه عميق جت حور تزقه حاوط خصرها بايدو وثبتها وبعد فطره بعد عنها لما حسها هتتخنق

ديب"متسالونيش لي ولا حد يقولي هو وقته بس حست اني طاقتي خلصت وهي عنيدة اوي مش قادر ابرار دلوقتي فقولت اسكتها واهدي قلبي الثائر"

حور بصتلو بعمق وفي سره:حتي انت خونتي وغدرت بيا شكل ريان عندو حق وكلكم بتتخلو عني

ديب بصلها وعرف هي بتفكر في اي وتنهد:حور انا مخلتش بيكي ولسه عند وعدي هرجع حقك

حور بغضب وهي بتبعد عنه:مبقتش اثق فيك انت حيوان

ديب بصلها بغضب

وهي رجعت ل وراه بخوف

خرج ورزع الباب وراه وقعت علي الارض وقاعد تعيط

حور بالم وعيط:انت غدارت بيا يا ديب كنت فرحانه اني لقيت اخير حد اسند عليه ورمي همومي بس فجاه انت اثبتلي اني سنده علي وهم ووقعت اتكسر بس انا مش هتكسر لواحد

عاصم مسك ايدو:انا كنت مستنيك عشان اعرف اي الي بيحصل

ديب بغضب:مش وقته يا بابا

عاصم بعصبيه:مش وقته ازاي قولي انت كنت فين الفطرة دي كلها ولي قولت انك ميت

ديب بالم:كنت عايز اقعد لوحدي بعد الي حصل ومكنتش هرجع تاني ولا احتك بي ريان لو انو

عاصم:يعني كنت هتفضل كده مختفي ووهمني بموتك عشان سئ زفت

ديب بالم:بابا انا تعبان ممكن تسبني وهبقا احكيلك بعديد وباس راسو ونزل بسرع

عاصم بصلو بحزن:شكل الي عملتو زمان انت الي هتتحمل عقوبته

ريان راح شقته ودخل ورزع الباب قعد علي الكنبه باعمال

ريان عقد حاجبه:هو انا شامم ريحة اكل ولا انا بيتهيقلي

حوريه خرجت ببتسامه:انت ديت(جيت)

ريان ابتسم:حور

حوريه:ا وبعدين سكتت خافت تقوله حوريه يضربها

ريان قامت ببتسامه:انتي دي صح

حوريه ابتسمت بالخوف ومردتش

ريان حضانها:متخفيش انا مش هاذيكي تاني ولا هسيبك بس خليكي معايه

حوريه نسيت ان الكلام اصل مش ليها وحضنتو:بجد

ريان خرجها من حضنو ومسك وشها بين ايدو:بجد انا خلاص عرفت انا عايز اي انا بحبك

حوريه بصتلو بصدمه وقلبه بداء يدق:انا

ريان قرب منها وباسها بشغف وخدها في حضنو:انا بحبك اوي يا حور

حوريه حضنته بحزن:انا تمان(كمان)

ريان فاق وبعد عنها وبغضب:انتي هنا لسه بتعملي اي
حورية..........
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات