القائمة الرئيسية

الصفحات

سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمه وجيه

 سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمه وجيه

سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمه وجيه

سكريبت ملازي وأنتقامي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمه وجيه

داء يقطع هدومها وجاب حبل وربطها علي السرير وشال كوبيه ميه ودلقها عليها

حور بدات تفوق وهي بتشد ايديها ورجلها وبتعيط

ريان بسخريه:اخير شوفتك بتعيطي

حور بعيط:ريان بالله عليك سبني

ريان بغضب:مش كنتي عمله في السبع رجال ورفضيني

حور بصراخ:انت الي ابتديت ودمرت حياتي

ريان بشر:ولسه انتي مشفتيش حاجه عارفه انا لي صحيت ومش هعمل الي هعملو وانتي نيمه

حور بعيط:ونبي الله مشيني

ريان يقرب منها وبهمس:عشان تكرهي نفسك وتفضلي علطول فكراني

حور بتعيط وتحاول تشد الحبل

بداء يعتدي عليها بوحشيه وحور تسرخ لكن لا حياه لم تنادي بعد فاطرة بعد عنها

ريان بسخريه:يلا بقا تقدري تمشي فجاه الباب خبط

ريان سابها وراح يفتح:اي الي جابك

شهاب:جوري عايزه تطمن علي حور

ريان سبهم ودخل جوه

جوري بصت ل شهاب بخوف:هو عملها حاجه

شهاب ما ردش ودخل وراه

جوري دخلت وراهم بعصبيه:هي فين

ريان ببرود:قتلتها

جوري بصدمه:اقتلها ازاي

ريان بسخريه:اي خايفه عليها مانتي الي جبتيها

جوري بعيط:مش عشان تقتلها انت قولت هتتكلم معاه بس

ريان بلامبلاه:كدابه انتي عارفه ومقتنعه اي هاذيها زاي مانا عارف انك بتكرههي وجي تشمتي فيها

جوري بصتلو بصدمه:انا

ريان:ايو انتي مش انتي اصلن الي كنتي عايزاني ارتبط بيها وانتي عارفه سمعتي

جوري سكتت ومردتش

حور جوه سمعه كل ده وفجاه قاعدة تصرخ صراخ هيستيري وتعيط

جوري انتفضت:هي سمعانا

ريان بضيق:شهاب امشو انا مش ناقص صداع

جوري:و حور هسبها

شهاب:لو مجتيش معايه مفيش جوز

جوري مشيت معاه

ريان:مش هتبطلي صراخ

حور عينيه احمرت:قسم بالله لكون قتلك ابشع موته ممكن تتخيلها

ريان بضحك:تصدقي خفت وبصلها بشر تجي تعيط المشهد

حور بصلتو بشر:والله لو قربت مني هموتك

ريان:انا بقا عايز اموت وبداء يعتدي عليها من تاني بس وقف لما لقها بطلت صويت رفع راسه لقها مبتتحركش

ريان بخوف:حور يا حور

........

ريان يهزها جامد:قومي خلاص مش هعملك حاجه

........

ريان يبص ل الدم الي نازل منها ويخاف اكتر:حور قوم بص خلاص انا هجوزك بس قومي

........

ريان بعد بخوف وبداء يفكر يعمل اي ملقاش غير يخلص منها فكها ولفها في ملايت السرير

عند ياسر شاف الفديو بتاع حور وفرح ورجع علي البيت

ياسر بفرحه:حور انتي يا بت انتي فين

بداء يدور في البيت وستغرب انها مش موجوده

ياسر بضيق:الفجر داخل والهانم مش في البيت وقال انا الي كنت هصلحها

ريان وقف العربيه ورمه حور ف البحر وركبه بسرعه ومشي وهو لسه مش مستوعب الي حصل

ريان طالع اوضه

عاصم:كنت فين

ريان بصلو ومردش عليه وطلع ل فوق

عاصم:ده مالو ده

ريان رمه نفسه علي السرير وهو بصص ل السقف

طلع الصبح وريان علي نفس حالتو متحركش

شاب كان ماشي ولقي ملايه عايمه علي وش الميه وفيها دم متردتش ثانيه قلع التي شيرت ونطت في الميه لكن ملقش حاجه

الشب بص حوليه وهو ماسك المليه:معقول حد كان ملفوف بيها ولا كنت فاضيه لسه هيطلع لقي حاجه عايمه بعيد قاعد يسبح لحد مراح نحيتها لقاها بنت ومنغير هدوم

الشاب بصلها بحزن ولفها بالملايه وطلها بعد شعرها عن وشها لقي شفايفه زرقها ووشه مزرق ورقبتها وجسمها كلو خربيش خد التيشرت بتاعو لبسهولها ولفها بالملايه عشان تدفي

الشب:بيجس نبضها لقي لسه موجود بس ضعيف بداء ينعشهاها ويضغط علي صدرها عشان الميه تطلع مفيش فايده بصلها بتردد بس ملقش حل غير كده غمض عينيه وبداء يعملها تنفس صناعي بدات تكح الميه بس مفقتش

اتنهد وشالها وخدها عندو البيت حته علي السرير وجاب فوطه ولبس من هدومه نشفها وبدلها هدومها وخد حاجته ونزل

في الصيدليه

الشب:احم لو سمحت كنت عايز قطن ومعقم جروح وشاش وابر مهدئ و

الصيدلي:مفيش مهدي هنا

الشب بنظره حده وهو بيشدد علي كلامه يبقا تجيب منوم اي معندكش

الصيدلي اتوتر:عندي

الشب ببرود:تمام ومحلول وكلونه وعايز غسول وبس كده

الصيدلي بداء يجبلو الحاجه وهو بيبصلو بتوتر:هو انت دكتور

الشب ببرود:ايو

الصيدلي زفر براحه:قول كده خوفتني خد الحاجه وحاسب وطلع

الشب وهو بيبص ل الفلوس الي في ايدو:شكلي مش هاكل انهارده

رجع البيت وعلقلها المحلول وجاب المطهر وبداء يعقم جروح وشه

الشب مقرب وشه ومن وشها وسرح فيها:ياتره حكايتك اي

تبتدي تصراخ وتنتفض علي السرير

شدها لي وحضانها جامد

مع الحركه دي صرخها علي وقاعدة ترفس برجليها

الشب شد عليها في حضنه جامد وقاعد يطبطب عليها:اهدي محدش هيجي جنبك تاني متخفيش انا معاكي

حور بعيط:موتوني مش عايزه يجي جنبي ابعدو ونبي اهئ اهئ

فظل يطبطب عليها وهو بيهديها:هششش خلاص قولتلك محدش هيقرب انا معاكي

حور حضنته جامد وقاعدة تعيط لحد مراحت في النوم

الشب بحزن:ياتره اهلك عملين اي

جوري:شهاب هنجوز امته

شهاب بضيق:متفضليش تزني بقا انا اتخنقت وقام وسابها

جوري بعياط:فينك يا حور

حور قامت تعيط وهي مغمضها غنيه وتحرك رجليها وايديها اكنها مربوطه

بص ليها بحزن وخد حقنت مهدي وحطها في المحلول

بداء جسم حور يهدي وميتحركش

عدي تلت شهور وحور مبتفكش وعايشه علي المحاليل

اتنهد وهو بيبص لي حالتها السيئه قعد جنبها:ياتره انتي اسمك اي يبعد شعرها عن وشها مممم اي رايك اسميكي حوريه اكمنك طلعتي من البحر ولا انتي اي رايك فضل يتامل فيها محسش بنفسه غير وهو بيوطي ويبوسها

حور عقد حاجبها وحست ان ده في الحقيقه بدات تفوق وترجع لي الواقع وحسه ان انفاسه هتتقطع

الشب"محستش بنفسي غير وانا ببوسها كانها زاي المغناطيش شدتني ليها مع اني عندي ثبات انفعالي بس هي لغبطت كل مشاعري مفقتش غير وهي بتزقني وبتضربني بالقلم

حور عينيه احمر وبغضب:انت اييييي حيوان

بصلها بصدمه:الحيوان ده انقذ حياتك

حور حست انها هتتخنق وشدت المحلول من ايديها وايديها بدات تنزف:وتنقذني ليييي انت اييي يا اخي حيوان

بصلها بغضب وصوت جوهري:انا فعلن حيوان ان انقذتك

حور قامت من علي السرير بضعف وكنت هتقع سندت علي الكمودينه

بصلها بحزن وهو بيمسك ايديها:استني اسعدك

حور بغضب ودموع محبوسه:ملكش دعوه بيه انا اق بداء المهدي يشتغل وتقع حور في حضنه

يتنفس بصعوبه ويبص ل راس حور الي علي صدرو يميل يشلها ويرجعها علي السرير

اتنهد وبصلها:مكنتش حبب ان اول متشفيني تشفيني بالمنظر ده اكيد كرهتني لحظه بس انا مهتم تكرهني ولا تحبني لي حط المحلول في ايديها التاني ومسح الدم من ايديها الي بتنزف ولف عليها شاش

ريان داخل الجامعه وقفه صوت

جوري:ريان فين حور بقالي تلت شهور مش شيفها ورحتلها البيت ملقتش حد

ريان:وانا مالي بحور بتعتك دي

جوري:مالك ازاي هي مش كانت معاك

ريان بصدمه:معايه انا بطلي تتبلي عليا وتوقفيني ويقرب منها بخبث لحسن اقول لشهاب انك بتوقفيني وبتحولي تلغيني

جوري بصتلو بصدمه

ريان غمزلها وسابها ومشي

حور بدات تبص حولها وتفقو قامت انتفضت

متخفيش انتي هنا

حور بخوف حاولت تخفي:انا فين

قاعد جنبها:متخفيش انا لقيتك مرميه في البحر ويعني

حور عينيه احمرت:واي

بص بعيد:ومن غير هدوم و كنتي واضح ان حد اعتداء عليكي و

حور بقت توقع كل حاجه حوليه بغضب وحسه نفسه بيقل عشان مسكه دموعه

مسك ايديها بخوف:اهدي يا مجنونه انتي حامل

حور حست روحها هتتسحب منها قاعد تصراخ وتضرب فيه

هو واقف ثابت وبيبصلها بحزن وفجاه فقدت الوعي وقعت في الارض

وطي شاله ورجعها علي السرير وجي يطلع برا لقها مسكه ايديه ودموعها بتنزل لي واحده قاعد جنبها وبداء يمسحها:وبعدين معاكي بقا

خدها في حضنه وسند راسو علي راسها ونام

"ساجد بك نعيما يحيي كل جزء قط ذبل بي 
🖤
"

ريان قاعد هو وشهاب في نايت كلوب

شهاب:هي حور فين

ريان بتافف:وبعد ين انت حور فين وجوري حور فين وقلبي حور فين

شهاب بسكر:قلبك هو انت عندك قلبك ويضحك

ريان يبصلو بضيق:انا ماشي

شهاب يمسكه:بس خالص اسف اقعد ياراجل

ريان قاعد وبعدين بداء يدمع

شهاب بصصلو بذهول:انت بتعيط وبعدين يضحك طلع عندك دموع

ريان بغضب:انا ماشي ودي حاجه دخلت في عيني وسابه وقام

ريان ماشي بيطوح خبط في بنت

البنت:اسفه

ريان بصدمه:حور

البنت بعدت عنه:انا مش حور وسبتو ومشيت

ريان بداء يتلفت حوليه زاي المجنونه وكان ماشي وفجاه عربيه كنت مستنيه يخرج واول مخرج ضربته وجريت بسرعه

ريان وقع علي الارض والدم مغطي وشه:حور انا جي وفقد الوعي

حور قامت تعيط وهي بتبص حوليها وهي مسكه قلبها

الشب قام مفزوع ووشه كله عرق وتنهد وبصلها:انتي كويس

حور بعيط:لا انا مش كويسه انا تعبانه قلبي بيوجعني مش قادره عايزه امي اه

خدها في حضنه:اهدي طيب

حور زقته وبتعيط وتصراخ

شدها تاني لي وقاعد يطبط عليها لحد منامت

خدها في حضنه جامد:متخفيش انا مش هسيبك ونام

صحت حور تاني يوم لقت نفسها لوحدها قامت وبدات تفتكر الي حصل المبارح وتحط ايديها علي بطنها بعيط:انا حامل وفي ابن واحد حيوان لي ياربي يحصل معايه كل ده وبدات تفتكر جوري

حور بغضب:هنسي انك صحبتي وهنسي العيش والملح الي كلتو معاكي وهيصيبك زيهم وكتر قامت من السرير وجت تفتح الباب لقته مقفول قعدت تشدو بعصبيه وغل ودخلت تاني الاوضه لقت نفسها في الدور الي فوق الارضي حور اتشعلقت علي الموسير ونزلت

جوري راحت البيت تسال علي حور وقاعد تخبط

ياسر فتح وبتسم:ازيك يا جوري

جوري اتكسفت:انا كويسه انت عامل لي

ياسر:بخير اخبارك

جوري:كويسه هي حور لسه مجتش

ياسر بضيق:عنها مجت دي جبتلي العار

جوري:متقولش كده دي اكتر

ياسر:طيب انا كنت عايز اتكلم معاكي في موضوع

جوري:الي هو

ياسر:انا بصراحه معجب بيكي

جوري بغضب:اي الي بتقوله ده

ياسر بتسرع:وعايز اجوزك

جوري بصتلو بخبث وبتسمت

حور نزلت وبدات تجري بعيد لحد موصلت ل الشارع الرئيسي وقفت عربيه ومشيت

شهاب:هو ريان عاصم المنشاوي عندكم هنا

الاستقبال:ايو في الانعاش

شهاب راح بص عليه وسال عن حالته لقها مستقره

ريان مغمض عينيه وفجاه شاف حور فتح عينيه فجاه وبقا يبص حوليه

الدكتور:متخفش انت في المستشفي

ريان بتعب:لي

الدكتور بيعلق المحلول:عربيه خبطتك والواضح انك منتبهتش كنت سكران

ريان بص ل الشباك لقي شهاب بس الي وقف غمض عينيه بضيق وبيفتكر اول يوم شاف حور

فلاش باااك

ريان بيبص حولي بنبهر كان لسه جي جديد من امريكا وخبط في حور

ريان:سوري

حور برفع حاجب:سوري اي ياعم الطري انت مش تفتح

ريان:وات

حور:ازغط بط ياصغنن فتح وانت ماشي وكنت سيبه ومشيه

ريان مسك ايديها وهو بيكلم عربي مكسر:اس تن

حور بضحك:قصدك استني

ريان ضحك:ايو بقول

حور برفع حاجب:ايو وبقولك شكلك هتطلع من الجيزه

ريان بصلها بعدم فهم:وات

حور بضحك:انت هتقضيها وات كده كتير

بااااك

ريان ينام علي جانبه ويبتدي يدمع وهو سامع صراخ حور

ريان بغضب وصوت عالي:اطلعي من دماغي انا بتزفت اكرهك

حور وصلت عندهم الشارع لقت دوشه جي من عند بيتهم وقفت واحدة في الشارع

حور:هو اي الي بيحصل في بيت ياسر احمد

الست ببتسامه:عقبال عندك بيجوز

حور بصدمه:بيجوز وانا مش موجوده

الست:هو في حاجه ولا اي

حور بخنقه:متعرفيش بيجوز مين

الست:بيتقيقلي اسمها جودي او جوري ونبي مفكره

حور اتصدمت ورجعت ل وره خطوتين

الست بصتلها وسبتها ومشيت

فتح الباب ودخل وقفله برجليه حط الشنط علي التربيزه:حوريه ياحوريه وضرب جبهته اكيد ده مش اسمها

حور ماشيه مش عارفه تروح فين الدموع متجمع في عينيها ومش عايزه تنزل فجاه الدنيا مطرت جامد بصت ل فوق وقاعدة تعيط ودموعها تختلط بالمطر وهي ماشيه فجاه كان في عربيه عمله تضرب كلاكس وكشاف

حور لفت وبصت لي العربيه وهي مشيه نحيتها وبصوت مهزوز: يلا انا اصلن عايزه اموت يلا

الشب حاول يوقف العربيه لكن خبطت حور خبطه خفيفه والشب جي من الخوف

حور بعيط:هو انا مبموتش لي

ريان كان ماشي بيقلب في الفون فجاه خبط في بنت

بصتلو بضيق:انت

ريان بصدمه:حور

البنت بضيق:انا مش حور انا

شهاب من بعيد:رييينو

ريان التفت لي ورجع بص قدامه ملقاش حد بيبص حوليه بذهول

قالب الشقه كلها ملقهش وبغضب:هربت اي المتخلفه دي فتح الباب عشان ينزل يدور عليها بس وقف متصمر

حور ماشيه بالعافيه:ات اتجوز مبقاش ليا حد غيرك وفجاه وقعت علي صدرو

اتصدم وقلبي بقا بيدق بعنف ميل وشالها وحطها علي السرير

بصلها بصدمه:دي بتنزف اكيد اجهضها وجري علي برا

بعد شويه رجع ومعاه دكتوره وبدات تكشف علي حور

الدكتورة:دي مراتك

بصلها بتوتر:ايو

الدكتورة:الواضح انها اتعرضت ل حدثه

اتوتر اكتر:ايو كانا بنجيب حاجات عربيه خبطتها هو الطفل كويس

الدكتورة:للاسف لا وهي مش كويس هي شبه سقطت

بصله:يعني

الدكتوره وهي بتقوم:يعني انا عملتلها تنضيف بس

:بس اي يا دكتوره

الدكتورة:في اثار ل الحمل مش هقدر اشيلو ومحدش يقدر يسعدها غير جوزه

بصلها بصدمه:انا مستحيل اجي جنبها او المسها

الدكتورة:نعم مش انت جوزه

اتوتر:ايو بس

الدكتورة:مبسش لو روحت بيها المستشفي وعقبال متخلص الاجراءت هيكون في خطر عليها مكنش كده هاتها وهطر اشيلها الى
الرحم ولي الاسف متقدرش تخلف تاني ابدا عن اذنك وسبته ومشيت

قاعد وماسك راسه:والحل دلوقتي وفضل يبص ل حور وهي نايمه ويفتكر كلامه اتجوز خلاص مبقاش ليا حد غيرك مبقاش ليا حد غيرك حسم امرو خلاص وقلع التي شيرت و...

التفاعل وحش اوي ومحبط اوي اني اكمل وخصوصا اني حبيت اعمل حاجه جديد لو وحشه قوله والله مش هزعل بالعكس هوقف بدل مانا بكتب علي الفاضي لو لقيت تفاعل هطول البارت لو مفيش فا انا هوقف
💔



#البارت_التاني
#اسكربت_ملازي_و_انتقامي
#فاطمه_وجيه#اسكريبت_ملازي_وانتقامي
البارت الثاني
بداء يقطع هدومها وجاب حبل وربطها علي السرير وشال كوبيه ميه ودلقها عليها

حور بدات تفوق وهي بتشد ايديها ورجلها وبتعيط

ريان بسخريه:اخير شوفتك بتعيطي

حور بعيط:ريان بالله عليك سبني

ريان بغضب:مش كنتي عمله في السبع رجال ورفضيني

حور بصراخ:انت الي ابتديت ودمرت حياتي

ريان بشر:ولسه انتي مشفتيش حاجه عارفه انا لي صحيت ومش هعمل الي هعملو وانتي نيمه

حور بعيط:ونبي الله مشيني

ريان يقرب منها وبهمس:عشان تكرهي نفسك وتفضلي علطول فكراني

حور بتعيط وتحاول تشد الحبل

بداء يعتدي عليها بوحشيه وحور تسرخ لكن لا حياه لم تنادي بعد فاطرة بعد عنها

ريان بسخريه:يلا بقا تقدري تمشي فجاه الباب خبط

ريان سابها وراح يفتح:اي الي جابك

شهاب:جوري عايزه تطمن علي حور

ريان سبهم ودخل جوه

جوري بصت ل شهاب بخوف:هو عملها حاجه

شهاب ما ردش ودخل وراه

جوري دخلت وراهم بعصبيه:هي فين

ريان ببرود:قتلتها

جوري بصدمه:اقتلها ازاي

ريان بسخريه:اي خايفه عليها مانتي الي جبتيها

جوري بعيط:مش عشان تقتلها انت قولت هتتكلم معاه بس

ريان بلامبلاه:كدابه انتي عارفه ومقتنعه اي هاذيها زاي مانا عارف انك بتكرههي وجي تشمتي فيها

جوري بصتلو بصدمه:انا

ريان:ايو انتي مش انتي اصلن الي كنتي عايزاني ارتبط بيها وانتي عارفه سمعتي

جوري سكتت ومردتش

حور جوه سمعه كل ده وفجاه قاعدة تصرخ صراخ هيستيري وتعيط

جوري انتفضت:هي سمعانا

ريان بضيق:شهاب امشو انا مش ناقص صداع

جوري:و حور هسبها

شهاب:لو مجتيش معايه مفيش جوز

جوري مشيت معاه

ريان:مش هتبطلي صراخ

حور عينيه احمرت:قسم بالله لكون قتلك ابشع موته ممكن تتخيلها

ريان بضحك:تصدقي خفت وبصلها بشر تجي تعيط المشهد

حور بصلتو بشر:والله لو قربت مني هموتك

ريان:انا بقا عايز اموت وبداء يعتدي عليها من تاني بس وقف لما لقها بطلت صويت رفع راسه لقها مبتتحركش

ريان بخوف:حور يا حور

........

ريان يهزها جامد:قومي خلاص مش هعملك حاجه

........

ريان يبص ل الدم الي نازل منها ويخاف اكتر:حور قوم بص خلاص انا هجوزك بس قومي

........

ريان بعد بخوف وبداء يفكر يعمل اي ملقاش غير يخلص منها فكها ولفها في ملايت السرير

عند ياسر شاف الفديو بتاع حور وفرح ورجع علي البيت

ياسر بفرحه:حور انتي يا بت انتي فين

بداء يدور في البيت وستغرب انها مش موجوده

ياسر بضيق:الفجر داخل والهانم مش في البيت وقال انا الي كنت هصلحها

ريان وقف العربيه ورمه حور ف البحر وركبه بسرعه ومشي وهو لسه مش مستوعب الي حصل

ريان طالع اوضه

عاصم:كنت فين

ريان بصلو ومردش عليه وطلع ل فوق

عاصم:ده مالو ده

ريان رمه نفسه علي السرير وهو بصص ل السقف

طلع الصبح وريان علي نفس حالتو متحركش

شاب كان ماشي ولقي ملايه عايمه علي وش الميه وفيها دم متردتش ثانيه قلع التي شيرت ونطت في الميه لكن ملقش حاجه

الشب بص حوليه وهو ماسك المليه:معقول حد كان ملفوف بيها ولا كنت فاضيه لسه هيطلع لقي حاجه عايمه بعيد قاعد يسبح لحد مراح نحيتها لقاها بنت ومنغير هدوم

الشاب بصلها بحزن ولفها بالملايه وطلها بعد شعرها عن وشها لقي شفايفه زرقها ووشه مزرق ورقبتها وجسمها كلو خربيش خد التيشرت بتاعو لبسهولها ولفها بالملايه عشان تدفي

الشب:بيجس نبضها لقي لسه موجود بس ضعيف بداء ينعشهاها ويضغط علي صدرها عشان الميه تطلع مفيش فايده بصلها بتردد بس ملقش حل غير كده غمض عينيه وبداء يعملها تنفس صناعي بدات تكح الميه بس مفقتش

اتنهد وشالها وخدها عندو البيت حته علي السرير وجاب فوطه ولبس من هدومه نشفها وبدلها هدومها وخد حاجته ونزل

في الصيدليه

الشب:احم لو سمحت كنت عايز قطن ومعقم جروح وشاش وابر مهدئ و

الصيدلي:مفيش مهدي هنا

الشب بنظره حده وهو بيشدد علي كلامه يبقا تجيب منوم اي معندكش

الصيدلي اتوتر:عندي

الشب ببرود:تمام ومحلول وكلونه وعايز غسول وبس كده

الصيدلي بداء يجبلو الحاجه وهو بيبصلو بتوتر:هو انت دكتور

الشب ببرود:ايو

الصيدلي زفر براحه:قول كده خوفتني خد الحاجه وحاسب وطلع

الشب وهو بيبص ل الفلوس الي في ايدو:شكلي مش هاكل انهارده

رجع البيت وعلقلها المحلول وجاب المطهر وبداء يعقم جروح وشه

الشب مقرب وشه ومن وشها وسرح فيها:ياتره حكايتك اي

تبتدي تصراخ وتنتفض علي السرير

شدها لي وحضانها جامد

مع الحركه دي صرخها علي وقاعدة ترفس برجليها

الشب شد عليها في حضنه جامد وقاعد يطبطب عليها:اهدي محدش هيجي جنبك تاني متخفيش انا معاكي

حور بعيط:موتوني مش عايزه يجي جنبي ابعدو ونبي اهئ اهئ

فظل يطبطب عليها وهو بيهديها:هششش خلاص قولتلك محدش هيقرب انا معاكي

حور حضنته جامد وقاعدة تعيط لحد مراحت في النوم

الشب بحزن:ياتره اهلك عملين اي

جوري:شهاب هنجوز امته

شهاب بضيق:متفضليش تزني بقا انا اتخنقت وقام وسابها

جوري بعياط:فينك يا حور

حور قامت تعيط وهي مغمضها غنيه وتحرك رجليها وايديها اكنها مربوطه

بص ليها بحزن وخد حقنت مهدي وحطها في المحلول

بداء جسم حور يهدي وميتحركش

عدي تلت شهور وحور مبتفكش وعايشه علي المحاليل

اتنهد وهو بيبص لي حالتها السيئه قعد جنبها:ياتره انتي اسمك اي يبعد شعرها عن وشها مممم اي رايك اسميكي حوريه اكمنك طلعتي من البحر ولا انتي اي رايك فضل يتامل فيها محسش بنفسه غير وهو بيوطي ويبوسها

حور عقد حاجبها وحست ان ده في الحقيقه بدات تفوق وترجع لي الواقع وحسه ان انفاسه هتتقطع

الشب"محستش بنفسي غير وانا ببوسها كانها زاي المغناطيش شدتني ليها مع اني عندي ثبات انفعالي بس هي لغبطت كل مشاعري مفقتش غير وهي بتزقني وبتضربني بالقلم

حور عينيه احمر وبغضب:انت اييييي حيوان

بصلها بصدمه:الحيوان ده انقذ حياتك

حور حست انها هتتخنق وشدت المحلول من ايديها وايديها بدات تنزف:وتنقذني ليييي انت اييي يا اخي حيوان

بصلها بغضب وصوت جوهري:انا فعلن حيوان ان انقذتك

حور قامت من علي السرير بضعف وكنت هتقع سندت علي الكمودينه

بصلها بحزن وهو بيمسك ايديها:استني اسعدك

حور بغضب ودموع محبوسه:ملكش دعوه بيه انا اق بداء المهدي يشتغل وتقع حور في حضنه

يتنفس بصعوبه ويبص ل راس حور الي علي صدرو يميل يشلها ويرجعها علي السرير

اتنهد وبصلها:مكنتش حبب ان اول متشفيني تشفيني بالمنظر ده اكيد كرهتني لحظه بس انا مهتم تكرهني ولا تحبني لي حط المحلول في ايديها التاني ومسح الدم من ايديها الي بتنزف ولف عليها شاش

ريان داخل الجامعه وقفه صوت

جوري:ريان فين حور بقالي تلت شهور مش شيفها ورحتلها البيت ملقتش حد

ريان:وانا مالي بحور بتعتك دي

جوري:مالك ازاي هي مش كانت معاك

ريان بصدمه:معايه انا بطلي تتبلي عليا وتوقفيني ويقرب منها بخبث لحسن اقول لشهاب انك بتوقفيني وبتحولي تلغيني

جوري بصتلو بصدمه

ريان غمزلها وسابها ومشي

حور بدات تبص حولها وتفقو قامت انتفضت

متخفيش انتي هنا

حور بخوف حاولت تخفي:انا فين

قاعد جنبها:متخفيش انا لقيتك مرميه في البحر ويعني

حور عينيه احمرت:واي

بص بعيد:ومن غير هدوم و كنتي واضح ان حد اعتداء عليكي و

حور بقت توقع كل حاجه حوليه بغضب وحسه نفسه بيقل عشان مسكه دموعه

مسك ايديها بخوف:اهدي يا مجنونه انتي حامل

حور حست روحها هتتسحب منها قاعد تصراخ وتضرب فيه

هو واقف ثابت وبيبصلها بحزن وفجاه فقدت الوعي وقعت في الارض

وطي شاله ورجعها علي السرير وجي يطلع برا لقها مسكه ايديه ودموعها بتنزل لي واحده قاعد جنبها وبداء يمسحها:وبعدين معاكي بقا

خدها في حضنه وسند راسو علي راسها ونام

"ساجد بك نعيما يحيي كل جزء قط ذبل بي 
🖤
"

ريان قاعد هو وشهاب في نايت كلوب

شهاب:هي حور فين

ريان بتافف:وبعد ين انت حور فين وجوري حور فين وقلبي حور فين

شهاب بسكر:قلبك هو انت عندك قلبك ويضحك

ريان يبصلو بضيق:انا ماشي

شهاب يمسكه:بس خالص اسف اقعد ياراجل

ريان قاعد وبعدين بداء يدمع

شهاب بصصلو بذهول:انت بتعيط وبعدين يضحك طلع عندك دموع

ريان بغضب:انا ماشي ودي حاجه دخلت في عيني وسابه وقام

ريان ماشي بيطوح خبط في بنت

البنت:اسفه

ريان بصدمه:حور

البنت بعدت عنه:انا مش حور وسبتو ومشيت

ريان بداء يتلفت حوليه زاي المجنونه وكان ماشي وفجاه عربيه كنت مستنيه يخرج واول مخرج ضربته وجريت بسرعه

ريان وقع علي الارض والدم مغطي وشه:حور انا جي وفقد الوعي

حور قامت تعيط وهي بتبص حوليها وهي مسكه قلبها

الشب قام مفزوع ووشه كله عرق وتنهد وبصلها:انتي كويس

حور بعيط:لا انا مش كويسه انا تعبانه قلبي بيوجعني مش قادره عايزه امي اه

خدها في حضنه:اهدي طيب

حور زقته وبتعيط وتصراخ

شدها تاني لي وقاعد يطبط عليها لحد منامت

خدها في حضنه جامد:متخفيش انا مش هسيبك ونام

صحت حور تاني يوم لقت نفسها لوحدها قامت وبدات تفتكر الي حصل المبارح وتحط ايديها علي بطنها بعيط:انا حامل وفي ابن واحد حيوان لي ياربي يحصل معايه كل ده وبدات تفتكر جوري

حور بغضب:هنسي انك صحبتي وهنسي العيش والملح الي كلتو معاكي وهيصيبك زيهم وكتر قامت من السرير وجت تفتح الباب لقته مقفول قعدت تشدو بعصبيه وغل ودخلت تاني الاوضه لقت نفسها في الدور الي فوق الارضي حور اتشعلقت علي الموسير ونزلت

جوري راحت البيت تسال علي حور وقاعد تخبط

ياسر فتح وبتسم:ازيك يا جوري

جوري اتكسفت:انا كويسه انت عامل لي

ياسر:بخير اخبارك

جوري:كويسه هي حور لسه مجتش

ياسر بضيق:عنها مجت دي جبتلي العار

جوري:متقولش كده دي اكتر

ياسر:طيب انا كنت عايز اتكلم معاكي في موضوع

جوري:الي هو

ياسر:انا بصراحه معجب بيكي

جوري بغضب:اي الي بتقوله ده

ياسر بتسرع:وعايز اجوزك

جوري بصتلو بخبث وبتسمت

حور نزلت وبدات تجري بعيد لحد موصلت ل الشارع الرئيسي وقفت عربيه ومشيت

شهاب:هو ريان عاصم المنشاوي عندكم هنا

الاستقبال:ايو في الانعاش

شهاب راح بص عليه وسال عن حالته لقها مستقره

ريان مغمض عينيه وفجاه شاف حور فتح عينيه فجاه وبقا يبص حوليه

الدكتور:متخفش انت في المستشفي

ريان بتعب:لي

الدكتور بيعلق المحلول:عربيه خبطتك والواضح انك منتبهتش كنت سكران

ريان بص ل الشباك لقي شهاب بس الي وقف غمض عينيه بضيق وبيفتكر اول يوم شاف حور

فلاش باااك

ريان بيبص حولي بنبهر كان لسه جي جديد من امريكا وخبط في حور

ريان:سوري

حور برفع حاجب:سوري اي ياعم الطري انت مش تفتح

ريان:وات

حور:ازغط بط ياصغنن فتح وانت ماشي وكنت سيبه ومشيه

ريان مسك ايديها وهو بيكلم عربي مكسر:اس تن

حور بضحك:قصدك استني

ريان ضحك:ايو بقول

حور برفع حاجب:ايو وبقولك شكلك هتطلع من الجيزه

ريان بصلها بعدم فهم:وات

حور بضحك:انت هتقضيها وات كده كتير

بااااك

ريان ينام علي جانبه ويبتدي يدمع وهو سامع صراخ حور

ريان بغضب وصوت عالي:اطلعي من دماغي انا بتزفت اكرهك

حور وصلت عندهم الشارع لقت دوشه جي من عند بيتهم وقفت واحدة في الشارع

حور:هو اي الي بيحصل في بيت ياسر احمد

الست ببتسامه:عقبال عندك بيجوز

حور بصدمه:بيجوز وانا مش موجوده

الست:هو في حاجه ولا اي

حور بخنقه:متعرفيش بيجوز مين

الست:بيتقيقلي اسمها جودي او جوري ونبي مفكره

حور اتصدمت ورجعت ل وره خطوتين

الست بصتلها وسبتها ومشيت

فتح الباب ودخل وقفله برجليه حط الشنط علي التربيزه:حوريه ياحوريه وضرب جبهته اكيد ده مش اسمها

حور ماشيه مش عارفه تروح فين الدموع متجمع في عينيها ومش عايزه تنزل فجاه الدنيا مطرت جامد بصت ل فوق وقاعدة تعيط ودموعها تختلط بالمطر وهي ماشيه فجاه كان في عربيه عمله تضرب كلاكس وكشاف

حور لفت وبصت لي العربيه وهي مشيه نحيتها وبصوت مهزوز: يلا انا اصلن عايزه اموت يلا

الشب حاول يوقف العربيه لكن خبطت حور خبطه خفيفه والشب جي من الخوف

حور بعيط:هو انا مبموتش لي

ريان كان ماشي بيقلب في الفون فجاه خبط في بنت

بصتلو بضيق:انت

ريان بصدمه:حور

البنت بضيق:انا مش حور انا

شهاب من بعيد:رييينو

ريان التفت لي ورجع بص قدامه ملقاش حد بيبص حوليه بذهول

قالب الشقه كلها ملقهش وبغضب:هربت اي المتخلفه دي فتح الباب عشان ينزل يدور عليها بس وقف متصمر

حور ماشيه بالعافيه:ات اتجوز مبقاش ليا حد غيرك وفجاه وقعت علي صدرو

اتصدم وقلبي بقا بيدق بعنف ميل وشالها وحطها علي السرير

بصلها بصدمه:دي بتنزف اكيد اجهضها وجري علي برا

بعد شويه رجع ومعاه دكتوره وبدات تكشف علي حور

الدكتورة:دي مراتك

بصلها بتوتر:ايو

الدكتورة:الواضح انها اتعرضت ل حدثه

اتوتر اكتر:ايو كانا بنجيب حاجات عربيه خبطتها هو الطفل كويس

الدكتورة:للاسف لا وهي مش كويس هي شبه سقطت

بصله:يعني

الدكتوره وهي بتقوم:يعني انا عملتلها تنضيف بس

:بس اي يا دكتوره

الدكتورة:في اثار ل الحمل مش هقدر اشيلو ومحدش يقدر يسعدها غير جوزه

بصلها بصدمه:انا مستحيل اجي جنبها او المسها

الدكتورة:نعم مش انت جوزه

اتوتر:ايو بس

الدكتورة:مبسش لو روحت بيها المستشفي وعقبال متخلص الاجراءت هيكون في خطر عليها مكنش كده هاتها وهطر اشيلها الى
الرحم ولي الاسف متقدرش تخلف تاني ابدا عن اذنك وسبته ومشيت

قاعد وماسك راسه:والحل دلوقتي وفضل يبص ل حور وهي نايمه ويفتكر كلامه اتجوز خلاص مبقاش ليا حد غيرك مبقاش ليا حد غيرك حسم امرو خلاص وقلع التي شيرت و...
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات